plaatjes plakken in je bericht.

22-12-2008 19:14 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe kan je plaatjes plakken in je bericht??? Ik weet het, deze vraag is al vaker gesteld maar ik kan het even niet vinden.....



Kan iemand het stap voor stap uitleggen ???



Dankje
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbenik schreef op 02 juli 2014 @ 22:45:

[afbeelding]

test



nee..weer niet gelukt....
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Als ik quote komt er wel een klikbare 'afbeelding' te staan.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:ikbenik schreef op 02 juli 2014 @ 22:48:

[afbeelding] Klik je wel op het schilderijtje en plak je daar de link dan in?
Alle reacties Link kopieren
quote:Istar_ schreef op 02 juli 2014 @ 22:59:

[...]



Klik je wel op het schilderijtje en plak je daar de link dan in?Nee dus of ze heeft geen rechten.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Istar_ schreef op 02 juli 2014 @ 22:59:

[...]



Klik je wel op het schilderijtje en plak je daar de link dan in?Jawel dus. Ik klik op schilderij tje, haal de eerste http weg, plak mijn gecopieerde linkje in de balk. En vlgs mij kan ik normaliter WEL plaatjes plakken. (Maar ben wel blonT, dus grote kans dat ik intussen vergeten ben hoe het ook alweer precies moest )
Alle reacties Link kopieren




Nou, WAT ik ook fout doe, ik doe het tenminste wel CONSEQUENT fout..!
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet wat jullie zien, maar ik zie een langgerekte grijze rechthoek. Grijze omtreklijnen, wit vlak. Verder niets.



Alle reacties Link kopieren
Ik zie geen [img] [/img] om je link staan? Dat hoort wel zo als je op het schilderijtje klikt. Of je zet het er zelf even voor en achter.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Plak je met IE?

Dan is daar een probleem mee, ik heb ook gemaild met Viva en daar was nog geen oplossing voor.

Probeer het eens met Chrome of Firefox.
quote:Nouschi schreef op 03 juli 2014 @ 09:05:

Ik zie geen [afbeelding] om je link staan? Dat hoort wel zo als je op het schilderijtje klikt. Of je zet het er zelf even voor en achter.Dat dus.
Alle reacties Link kopieren




zou kunnen, dat ik met IE plak, weet niet hoe ik met chrome moet plakken...
Alle reacties Link kopieren
Moet nog ik nu img of url erbij typen...?
Alle reacties Link kopieren




ik zie mijn link hierboven staan met [img] http:// beginnend.
eindigend met [/img] dus dat zou dan toch een plaatje moeten opleveren...
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbenik schreef op 03 juli 2014 @ 19:56:

Moet nog ik nu img of url erbij typen...?

click met je rechtermuisknop op het plaatje.

Zoek als je via firefox werkt naar 'afbeeldingsinfo' en als je via IE surft naar 'eigenschappen'. Klik op één van deze twee woorden en kopieer daarna de link die verschijnt. Zet deze link tussen de bewuste haakjes.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbenik schreef op 03 juli 2014 @ 19:55:

[afbeelding]



zou kunnen, dat ik met IE plak, weet niet hoe ik met chrome moet plakken... Ow Chrome.... w8 ff.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
En je weet zeker dat je plakrechten hebt?
Alle reacties Link kopieren
Als je de muis op het plaatje dat je wilt plakken zet en daarna op de rechter knop klikt staat er in Chrome : afbeeldings-URL- kopiëren.



Die link plak je, daarna selecteer je de hele link en klik je één keer op het schilderijtje boven in het reageerschermpje van dit forum. Het 5e icoontje van rechts.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Istar_ schreef op 03 juli 2014 @ 20:10:

En je weet zeker dat je plakrechten hebt?

Ja die heb je wel nodig ja.

Maar de link die ze net gebruikte is geen link van een plaatje en wel de link van de internetpagina. Het zijn geen -jpg of -gif of -png links van een plaatje.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbenik schreef op 03 juli 2014 @ 19:55:

[afbeelding]



zou kunnen, dat ik met IE plak, weet niet hoe ik met chrome moet plakken... Chrome even installeren op je pc.
Alle reacties Link kopieren
Sorrie, voel me weer eens ZO'N digibeet...!

Ga nu eerst even kind voorlezen en naar bed jagen. Straks weer terug...
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
YESSSSSS!!!!

bedankt..!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven