Leesclub Enschede zoekt leden!

09-12-2013 13:47 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!



Mijn naam is Karin (31) en ik wil graag een leesclub starten in Enschede. Ik ben niet echt bekend met de "regels" van een leesclub, maar samen komen we er wel uit.



Laat even je emailadres achter dan houd ik je op de hoogte! Hopelijk gaat de leesclub in 2014 van start (gelijk een mooi goed voornemen!)



Ik hoor graag van je!
Alle reacties Link kopieren
quote:kaa82 schreef op 09 december 2013 @ 13:47:

Hoi allemaal!



Mijn naam is Karin (31) en ik wil graag een leesclub starten in Enschede. Ik ben niet echt bekend met de "regels" van een leesclub, maar samen komen we er wel uit.



Laat even je emailadres achter dan houd ik je op de hoogte! Hopelijk gaat de leesclub in 2014 van start (gelijk een mooi goed voornemen!)

Ik hoor graag van je!

"First Rule about Leesclub...



No one talks about the Leesclub!!"
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk idee! Ik ben 30, woon ook in Enschede en lees veel en graag. Maar blijf wel vaak hangen in hetzelfde genre, dus wellicht is dit een goede manier om dat te verbreden. Het klinkt iig erg leuk, met of zonder regels.
Alle reacties Link kopieren
Hmm, nog niet veel reacties. Ik hoop niet dat ik mensen heb afgeschrikt met mijn `regels`. Meld je dus aan voor de leesclub, deze keer zonder regels!
Ik meld me ook graag aan! Met of zonder regels

Ben 33, las superveel en wil dat weer meer gaan doen
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook graag meedoen. Ik lees graag en veel met name in de vakanties.
Alle reacties Link kopieren
Ben wel 43, maar dat moet geen probleem zijn.
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt mij ook leuk om mee te doen. Ik ben 33 en woon ook in Enschede. Heb twee kleine kinderen. Aar wil graag tijd vrijmaken om weer meer te gaan lezen.
Je mag mij mailen op DieFetteElke1@gmail.com
Alle reacties Link kopieren
Super al die reacties, stuur mij even jullie mailadres via een persoonlijk bericht! Ik zal binnenkort een mail de deur uitdoen voor onze eerste bijeenkomst. Fijne kerstdagen!
Alle reacties Link kopieren
[quote]kaa82 schreef op 23 december 2013 @ 11:17:

Super al die reacties, stuur mij even jullie mailadres via een persoonlijk bericht! Ik zal binnenkort een mail de deur uitdoen voor onze eerste bijeenkomst. Fijne
Alle reacties Link kopieren
Leuk idee! Ik lees ook graag dus lijkt me leuk om mee te doen.

Ik heb een prive bericht gestuurd. Ik hoop dat het gelukt is, ben nog niet zo heel bekend met dit forum.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog niet van iedereen een emailadres ontvangen. Nog even doen dus als je nog mee wilt doen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Karin,



Is deze leesclub van start gegaan? Zou me graag aansluiten?

Ben 35 en woon in enschede.



Groeten Heleen
Alle reacties Link kopieren
Hoi Heleen,



Ja, we zijn idd gestart en hebben nu een keer of vier afgesproken. Leuk dat je wilt aanhaken! Stuur me even een mailtje dan kan ik je de details doorgeven.
Alle reacties Link kopieren
Kan ik me eventueel ook nog aanmelden voor de leesclub Enschede?
als je jezelf tegenkomt, wel vriendelijk groeten
Alle reacties Link kopieren
Ja natuurlijk! Stuur me maar even een mail op bovengenoemd adres, dat 'praat' wat makkelijker.
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Bestaat de boekclub nog steeds? Ik zou er ook wel wat meer van willen weten maar kan je geen prive bericht sturen.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi, t lijkt me heel leuk om deel te nemen aan een leesclub. Ik houd van lezen, heb er nu ook tijd voor Ik ben 64 jaar en woon in enschede. Hoop te horen. Groetjes Inge
Alle reacties Link kopieren
Is de leesclub er nog? Ik ben op zoek...
Alle reacties Link kopieren
Hoi Karin,

Bestaat deze leesclub nog.

Lijkt me leuk om mee te doen.
quote:Ddh80 schreef op 17 augustus 2016 @ 23:46:

Hoi Karin,

Bestaat deze leesclub nog.

Lijkt me leuk om mee te doen.wij zoeken nog nieuwe leden, maar het lukt me niet om je een PB te sturen, misschien dat je mij een PB kunt sturen?
Alle reacties Link kopieren
Hallo Joukje95.
zal je mailen, je mag het mailadres weer verwijderen :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven