vliegen met baby 8 weken

09-07-2014 13:50 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn zus is 4 weken terug bevallen van haar kindje. Ze heeft een bedrijf in het buitenland en moet daar eigenlijk over een paar weken heen. Omdat ze borstvoeding geeft en mijn zwager ook werkt moet ze de baby meenemen. Wie heeft er ervaring in vliegen met baby's van ongeveer 8 weken? Ze maakt zich zorgen om de oortjes van de baby omdat die misschien nog niet zo ontwikkeld zijn en hierdoor misschien wel gehoorschade kunnen oplopen. Klopt dat?



Oh ja, de vlucht duurt gemiddeld 3 uur
huh?
Alle reacties Link kopieren
Nee, als je kindje gezond is kan het helemaal geen kwaad. Ik heb gevlogen met de kinderen op alle leeftijden en voor t eerst toen de oudste nog wat weekjes jonger was dan 8. Transatlantisch, premature baby.

Hou je baby dicht bij je, zorg dat je niks overbodigs in je handbagage hebt zodat je zo kunt pakken wat je nodig hebt.



Je zult merken dat er veel lieve mensen zijn die je vragen of ze wat voor je kunnen doen, heerlijk is dat. Ook de stewards hebben je snel in de gaten en helpen je graag.
O en soms heb je geen keus. Stel dat er een familielid komt te overlijden en ik en mijn partner moeten snel naar Nederland. No way dat ik mijn kinderen in dit land achterlaat. En je zal maar zo'n stewardess treffen als jij. Lekker achter in de galley roddelen over die domme ouders die met hun kleine baby's vliegen. Want ik weet precies hoe dat gaat daar achter in de keuken.
Alle reacties Link kopieren
quote:liubi schreef op 10 juli 2014 @ 09:24:

O en soms heb je geen keus. Stel dat er een familielid komt te overlijden en ik en mijn partner moeten snel naar Nederland. No way dat ik mijn kinderen in dit land achterlaat. En je zal maar zo'n stewardess treffen als jij. Lekker achter in de galley roddelen over die domme ouders die met hun kleine baby's vliegen. Want ik weet precies hoe dat gaat daar achter in de keuken.Hee niet bij mij hoor, ik heb altijd medeleven met ouders die niet meer weten waar ze het zoeken moeten omdat de baby huilt.
Cum non tum age

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven