januari2015

21-06-2014 10:20 956 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iedereen kan zelf zijn gegevens aanpassen in de tabel door in te loggen op het account januari2015



Naam Leeftijd + partner Geslacht # Kindje Uitgerekend: Bijzon.heden chocotoetje 35/34 jongen 2e 17-1-2015 20 wkn echo 3 sept Zomerse

vlaflip 30/40 2e 25-1-2015 moet nog vk bellen Pixeltje79 35/36 Meisje 1e 11-1-2015 27-08 20 weken echo Draakjenoah 39/42 jongen 3e 12-1-2015 Mazzel31 32/33 Meisje 1e 22-1-2015 18-11 groeiecho Mani88 26/31 1e 26-1-2015 30-5 intake vk Zoe87 26/31 1e 7-1-2015 30-6 echo Marielle

8484 29/33 1e 15-1-2015 26-6 1e echo Vlinder 27/29 meisje 1e 31-01-2015 Mv38 38/47 Meisje 3e 19-1-20151/9 20wk echo 9.30 Lili 30/34 1e 26-1-201525/6 termijnecho Sealight 25/30 jongen 1e 22-12015 1-07 2e echo en intake vk le-lies 27/30 Blijft verrassing! 1e 20-1-2015 03-09 20 weken echo Isis_83 30/32 Jongen! 3e 29-12-2014 whoaa 36/28 1e 31-1-2015 15-09 20 weken echo naffie 27/33 1e 16-1-2015 Mow1986 27/30 2e 20-1-201510-6 echo/vk Miracle75 38/37 3e 17-6 eerste echo Liene85 28/32 Meisje 2e 25-01-2015 03-09 20 weken echo nici2222 30/31 1e 24-6 echo 27/6 vk Badeend84 29/31 1e 28-1-2015 23-6 1e echo en intake vk Amsterdam

mertjexxx 27/28 1e 4-1-2015 11/8 20weken-echo daddycool77 28(v)/36(m) Jongen 1e 19-01-2015 06-10 pret-echo Marerwin 25/25 2e 28-01-2015 09-07 termijn echo Sharry 30/35 meisje 1e 1-1-2015 29-7-2014 18 weken echo
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 09:52
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
1.18% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Daddycool! 90% zekerheid over het geslacht al? Dat is vroeg! Fijn alvast vervolgecho's!
Alle reacties Link kopieren
super daddycool alleen wel je hoofd erbij houden hé hihi niet door rood rijden... 2 echo's? is de ene een pretecho dan? en wauw het geslacht al... volgens mij wagen ze zich hier nog niet daaraan om dat te vertellen. Alhoewel ik het kan vragen morgen.



zo niet kan ik nog altijd een pretecho rond de 15 weken doen dacht ik...



voel me zelf nog steeds zo stom, hoe kan ik nu me vergissen in datum voor de nekplooimeting.. zo stom.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt :-D



Het zijn 2 pretecho's, 15 en 17 weken. Dan is op 20 weken weer een termijnecho.



Ja, de kleine lag precies goed, dus de VK kon het precies goed zien en zei dat ze zich wel heel erg moest vergissen als het toch niet een .... is.



Je hoeft je niet stom te voelen hoor MV, mijn vriendin heeft een bijna fotografisch geheugen en was de hele week van iets overtuigd wat achteraf toch niet goed bleek. En dat terwijl ze normaalgesproken kan vertellen op welke datum en hoe laat ze voor het eerst bijvoorbeeld mijn ouders voor het eerst heeft ontmoet.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je morgen nog terecht kan Mv! Succes morgenvroeg!



Daddycool, laten jullie 'definitieve' nog een geslachtsbepaling doen met 15 of 17 weken?
Alle reacties Link kopieren
Hooi ook hier even berichtje. Welkom aan de nieuwe en iedereen met goede echos gefeliciteerd!

Wij hebben morgen vroeg weer een echo. Hopelijk zit ik dan op 11 a 12 weken. Vind het toch weer spannend.

Hier ook nog geen kraamzorg geregeld. Ben er nog niet uit wie we moeten kiezen. Vorige keer hadden we naviva..
Alle reacties Link kopieren
Mazzel en marerwin... succes vandaag.. duim voor een goede echo.



Wij zijn alweer terug, het zag er voor zover goed uit, nekplooi was 1,3 , alle gegevens gaan nu naar het VU en als de vk niet belt vandaag is alles prima, bellen ze wel dan is het een ander verhaal.



Mooi beweeglijk kindje, goed op groei 12 wk 2 dgn, uitgerekende datum 19/1.. placenta nog steeds aan achterkant cq voor uitgang dat wouden ze even in de gaten houden, cq als niet meegroeit extra echo tussendoor.



20wk echo staat voor 1 sept gepland, wat lijkt dat nog ver weg. Eerdaags afspraak maken voor pretecho denk rond de 15 wk, dan wordt het wel weer eens tijd om te spieken



en ooh ja ik ga zo maar eens kraamzorg regelen..
Alle reacties Link kopieren
Jaaa hier weer een goede echo. Mijn uitgerekende datum is nu 29-01-2015. Grote kans dat het februari word.

Het wou niet zo mooi op de echo. Nu al eigenwijs.

Super blij!
Alle reacties Link kopieren
Gats vind het wel beetje spannend.. schrok me wild toen mijn telefoon net ging met een nr van hier... bleek gelukkig de tandarts te zijn.. dacht al de vk...



vind het toch wel eng in combi met mijn leeftijd als je op internet leest zie je dat de kans op met mijn leeftijd al stukken hoger is..



Duimen dat er geen vk belt vandaag
Even snel tussendoor:

Net terug van het echocentrum en ik mag me om 16.00 uur nog een keer melden. De kleine was zo eigenwijs dat hij heel mooi van voren bleef poseren. Erg leuk om te zien maar daar heb je natuurlijk weinig aan als je de nekplooi moet meten. Ik heb wel voor het eerst het hartje horen kloppen, bijzonder mooi

Straks dus nog een herkansing en anders moet ik volgende week in het ziekenhuis gaan meten (echocentrum heeft dan vakantie).

Groei liep wel goed op schema, vandaag 11 weken en 6 dagen...

Hopelijk kan ik straks wat meer nieuws melden!
Alle reacties Link kopieren
Feli @ MV en Marewin met de goede echo's. Mazzel feli met het mooiste geluid van de wereld En hopelijk is de nekplooimeting nu wel gelukt.



@Sealight: Wss bij de volgende echo zal het geslacht officieel bepaald worden ?
Alle reacties Link kopieren
Gelukt mazzel? Hoe was het?



Niet gebeld door de vk wauw de uitslag van de nekplooimeting is dus goed.. neem aan dat ze niet savonds bellen?
Alle reacties Link kopieren
Welkom nieuwe moeders in spe

Gefeliciteerd met de goede echo's. Fijn om te lezen. Wij gaan vrijdag weer heen. Dan hopen dat ze wel de termijn kunnen vaststellen. Sowieso niet erg om de kleine nog een keer extra te zien! Ben zo benieuwd
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd MV38, Mazzel en Marerwin!



Moet ook nog steeds de kraamzorg regelen. Heb wel het idee dat ik de laatste dagen wat minder vermoeid ben, dus dat is fijn!

En het buikje begint nu wel op te vallen. Een aantal collega's aan wie ik het nieuws vertelde, zeiden dat er al wat roddels waren...
Beetje latere reactie dan gepland...had gisteren na mijn late dienst geen puf meer om nog achter de computer te kruipen.

Nekplooimeting ging de 2e keer gelukkig wel, was 1,5 mm dus dat zat wel goed zei ze. Nu nog max. 2 weken wachten op t bloedonderzoek. Verder zag alles er goed uit

Vandaag precies 12 weken zwanger!

20 weken echo staat ook al gepland voor 2 september...wat lijkt dat allemaal snel te gaan



@mv, daddycool en marewin gefeliciteerd met jullie goede echo's!
Alle reacties Link kopieren
Mazzel fijn dat het goed was.. hebben ze het bloedonderzoek nog niet gedaan dan? Die werd hier met 10wk gedaan en nekplooimeting met 12 wk..



hier gister ook voor het eerst het hartje gehoord.. zo lief.. via mp zag ik kun je zelf zon doppler ding aanschaffen om het hartje te luisteren.. nog eens overdenken haha.
@mv38 ik kon ervoor kiezen om het standaard bloedonderzoek apart te doen in het ziekenhuis maar mocht er ook voor kiezen om dat bloedonderzoek tegelijk te doen met het bloedonderzoek voor de combitest bij het echocentrum op het moment van de nekplooimeting. Dat laatste vond ik wel zo handig en aangezien ik altijd hele grote blauwe plekken krijg van bloedprikken vond ik het wel fijn als ik maar 1 keer geprikt hoefde te worden.

Dus hebben ze me gisteren 7 buisjes ineens afgenomen en krijg ik alle resultaten tegelijk
Alle reacties Link kopieren
7 buisjes dat is veel..

hier ga ik morgen e ven bloedprikken voor het reguliere onderzoek.



zojuist per post de uitslag van de combinatietest ontvangen, uitslag was goed. Kans 1-->410 down, overige 1-->5000



met mijn leeftijd gezien (38) goede uitslag volgens de Vk.
Alle reacties Link kopieren
Fijn mv. Zo'n goede uitslag!en mazzel goede echo en beklopt. En daddycool wat klink je toch heerlijk enthousiast. Super! Alle andere goede echo's joepie! En nu duimen voor miracle allemaal!
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal! Morgen de tweede echo, hopelijk kunnen ze nu wel vaststellen hoe ver ik ben. Ik heb er erg veel zin in en ben een stuk minder zenuwachtig dan dat ik vorige keer was.



Ik duim mee!
Alle reacties Link kopieren
http://www.wehkamp.nl/sal ... kind%2f_%2fN-1csx&IsSeg=0



kom ik net tegen op de wehkamp site, zelfde broek als ik heb... hij is zo leuk.. en echt al heel veel complimenten overgehad. Het is een dunne stretch jeansstof.. wel een maatje kleiner nemen dan je normaal de maat hebt. Ik heb 42 genomen en draag normaal 44..



Ik draag hem overigens met de pijpen omgerold als 7/8ste broek.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Bedankt voor het toevoegen van mijn schema :-)

Vandaag 15 weken en ik voel me goed.

Hebben jullie al positiekleding aan of gekocht? Ik draag mijn gewone kleding nog gewoon en dan past nog prima. Merk wel dat ik een beetje verstopt zit

Ben benieuwd of er mensen zijn afgevallen of dat je al bent aangekomen. Ik ben nu iets meer dan 1,5 kg aangekomen.
Alle reacties Link kopieren
@sharry, Ik ben iets meer als een kilo afgevallen. Hield in het begin amper iets binnen. Het lijkt nu stabiel, dus wie weet kom ik binnenkort aan.

Activia helpt hier trouwens goed tegen de verstopping. Wie weet helpt het jou ook.



@mv38: Echt een leuke broek! Zit te balen dat mijn maat er al uit is. Even door de rest van de sale bladeren
Alle reacties Link kopieren
@nuo Hoever ben jij nu ongeveer? morgen weer een echo zag ik!



Ik denk dat de verstopping komt door de ijzertabletten aangezien mijn hb niet echt hoog is.



Heb je al zwangerschapskleding nodig?
Alle reacties Link kopieren
@sharry de vk dacht dat ik nu rond de 12 weken zat, maar bij de echo waren ze daar niet zeker van. Hopelijk morgen wel. Gelukkig mag ik lekker vroeg op de ochtend, ik ben erg benieuwd hoe ver ik nu daadwerkelijk ben.



Ik heb nog geen zwangerschaps kleding nodig hoor, maar kijken is al voorpret wat mij betreft. Ben nogal kleding gek, dus een beetje oriënteren hier en daar vind ik wel leuk.



Ik heb een kruiden drankje met ijzer gekregen van de vk (heel goor), had er nog niet bij stilgestaan dat dat (eventueel) verstopping zou kunnen veroorzaken. Hopelijk ben je er snel vanaf.
Alle reacties Link kopieren
@nuo: heel veel succes en plezier vandaag bij je echo! Hopelijk kunnen ze nu wel goed meten. heb je misschien Floradix gekregen? Ik had tijdens de bevalling van mijn dochter veel bloed verloren en moest toen ook aan de Floradix. het hielp wel heel goed. Je kunt ook roosvicee ferro proberen, daar is ijzer aan toegevoegd. Lijnzaad door je musli of crusli helpt bij het op gang houden van je darmen, misschien de moeite waard om te proberen als je er veel last van hebt.



Ik ben morgen 13 weken en alhoewel ik me nog steeds heel langzaam iets beter begin te voelen, heb ik er echt slechte dagen tussen zitten. Nieuw is dat ik ook weer hoofdpijn heb. Ik hoop echt zo dat het binnenkort beter gaat, ik vind het echt erg lastig te combineren met een drukke baan en dreumes.



Afgelopen dinsdag intake gehad bij de verloskundige, 6 buisjes gevuld en het hartje weer gehoord . Ik heb gevraagd of ze het bloed ook op toxoplasmose wil laten testen, als je het al hebt gehad dan kan dit geen kwaad meer. Eigenlijk moet je testen als je niet zwanger bent (want als ik nu positief test, dan kan ik besmet zijn terwijl ik zwanger was, maar die kans is natuurlijk heel klein). Ze testen hier niet standaard op en de verloskundige wist niet of ze het ook echt zouden doen, maar ik hoop van wel. Ben benieuwd.



Iedereen alvast een fijn weekend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven