Militair als Fuckbuddy

10-07-2014 13:44 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
zouden jullie met mij willen nadenken over het volgende?



Sinds een jaar heb ik een fuckbuddy waar ik het heel gezellig mee heb. Vorige week vertelt hij me uit het niets dat hij mij stiekem toch wel heel erg leuk vindt.



Mijn eerste reactie was enigszins flabbergasted omdat ik het niet zag aankomen.



Nu is het zo dat hij een militair is en op diezelfde avond dat hij me bovenstaande vertelde kreeg ik ook te horen dat defensie hem vijf jaar naar de USA wilt sturen.



Best balen want we hebben het best leuk samen. in oktober zal hij vertrekken en ik vroeg hem wat we nu moesten doen? Als het aan mij ligt stoppen we er gewoon mee ondanks dat we het goed met elkaar kunnen hebben. maar hij wilt ermee doorgaan en had al over de situatie nagedacht dat als hij in de USA zou zitten ik een paar keer bij hem langs kon gaan en dat hij dat zou regelen. En ik vind hem eigenlijk ook leuk, maar heb het nog niet laten doorschemeren juist door zijn achtergrond en de mijne.



Maar ik ben hier zo super slecht in en weet even niet hoe ik hiermee moet om gaan.



Hebben jullie ideeën?
Alle reacties Link kopieren
Hij wil een relatie en jij niet, dan houdt het op toch?

Verstandig van je dat je zegt stoppen.
Dat ligt er aan: ben jij ook verliefd?

Als ja: doen. Als nee: niet aan het lijntje houden.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook stoppen. 5 jaar lang Skypen en geld sparen om heen en weer te gaan? 5 jaar is echt lang.



Buiten dit om: kijk uit met militairen. Als je het mij vraagt dan is 75% niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Met Suze02 eens.
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?
Alle reacties Link kopieren
Wat zou je doen als hij in Nederland bleef? Als je antwoord niet volmondig ja is, zou ik niet aan een relatie beginnen met iemand die vijf jaar (!) weg gaat.
Alle reacties Link kopieren
@boerderijgeit:

denk je dat hij een relatie wilt? ik ben zooooo slecht met dit soort zaken. Ik laat mannen namelijk niet meer zo makkelijk in mijn aura :(
Alle reacties Link kopieren
Even een algemene reactie:

Hij laat me via defensie overkomen als ik hem wil zien of andersom. En ja, ik vind het echt leuk met hem, maar ik ben heel slecht met eventuele signalen die mij worden gegeven vandaar dat ik nu hier zit om jullie raad te vragen
Alle reacties Link kopieren
quote:bigbluesky schreef op 10 juli 2014 @ 13:44:



Best balen want we hebben het best leuk samen. in oktober zal hij vertrekken en ik vroeg hem wat we nu moesten doen? Als het aan mij ligt stoppen we er gewoon mee ondanks dat we het goed met elkaar kunnen hebben.Nuff said
Alle reacties Link kopieren
quote:bigbluesky schreef op donderdag 10 juli 2014 13:55 Even een algemene reactie:

Hij laat me via defensie overkomen als ik hem wil zien of andersom. En ja, ik vind het echt leuk met hem, maar ik ben heel slecht met eventuele signalen die mij worden gegeven vandaar dat ik nu hier zit om jullie raad te vragen Defensie laat echt niet zomaar een fuckbuddy naar de USA vliegen hoor.
Geniet van elke dag!
Ik denk dat dit een heel mooi moment is om eens goed bij je persoonlijke motieven stil te staan en er eens goed grondig over na te denken. En laat alles gewoon eens even lekker bezinken zonder te diep na te denken. Doe gewoon leuke dingen!



In vijf jaar kom jij nog massa's leuke mensen tegen, en hij ... ook...



En plannen en wensen veranderen ook.



En wie zal de komende vijf jaar je "fuckbuddy" zijn? Heb je daar al over nagedacht? Zullen jullie het daar echt helemaal over eens worden?
Ehm, waar gaat hij heen?

Ik NY zou ik graag een fuckbuddy willen hebben maar als hij ergens in de woestijn zit……….laat dan maar zitten.
Waarom in hemelsnaam zegt hij dit tegen je, vlak voor zijn vertrek? Alsof je nu een relatie kunt opbouwen... Lekker laten gaan, no strings attached.



(ik wist helemaal niet dat er Nederlandse militairen in de VS zaten, en ik had ook nog nooit gehoord van 5 jaar overplaatsen, zo leer je nog eens wat)
Alle reacties Link kopieren
quote:bigbluesky schreef op 10 juli 2014 @ 13:55: En ja, ik vind het echt leuk met hem, maar ik ben heel slecht met eventuele signalen die mij worden gegeven vandaar dat ik nu hier zit om jullie raad te vragen Misschien een raar idee hoor, maar kan je niet beter gewoon met hem praten dan hier raad vragen bij mensen die jou noch hem ooit gezien hebben?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 1 regel qua daten. Hoe leuk iemand is, als hij in het militair/soldaat/marinier/whatever is ga ik geen relatie aan. Er is altijd kans dat hij uitgezonden wordt en niet als de persoon terug komt waar op je verliefd werd.
Het feit dat jij hem als fuckbuddy neerzet in plaats van 'potentiel vriendje vertrekt naar USA wat nu?' zegt mij al genoeg eigenlijk...
Alle reacties Link kopieren
Wel handig zo'n vriend in de VS. Ieder half jaar er heen en al je kleding, parfum, elektronica, enz daar aanschaffen
Alle reacties Link kopieren
5 jaar uitgezonden worden naar de USA? Nooit van gehoord.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Luchtmacht heeft militairen in de vs.

Als hij daar een opleiding gaat volgen, kan dat vijf jaar duren
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
@grumpycat:



Ik wist niet wat ik in het onderwerpsveld moest neerzetten. Ik ben hier namelijk geen held in.



Maar ik wilde het gewoon even in de groep gooien aangezien ik veel stof heb om überhaupt over na te denken.
Alle reacties Link kopieren
quote:bigbluesky schreef op 10 juli 2014 @ 13:44:

En ik vind hem eigenlijk ook leuk, maar heb het nog niet laten doorschemeren juist door zijn achtergrond en de mijne.



Wat bedoel je met jullie achtergrond? Ben jij een overtuigd pacifist en gaat dat niet samen met een militair?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij houd hij wel van appels.



Voor de dorst.
Alle reacties Link kopieren
Hoeze moet je nadenken? Je schrijft zelf: als het aan mij ligt stoppen we er gewoon mee..



Dat is toch kraakhelder, ook zonder aura issues...



Ik snap je twijfel niet..
Nou ja.. dat dus..
quote:GrumpyCat1983 schreef op 10 juli 2014 @ 14:13:

Het feit dat jij hem als fuckbuddy neerzet in plaats van 'potentiel vriendje vertrekt naar USA wat nu?' zegt mij al genoeg eigenlijk...Plus dat je schrijft dat jullie er wat jou betreft mee stoppen. Jij wilt hem niet echt als partner, maar twijfelt nu omdat hij je min of meer voor het blok zet. Niet doen doen, gewoon eerlijk zijn en zeggen dat je hem alleen als fuckbuddy ziet, en dat dat over is als hij vijf jaar weggaat.
quote:Trotter schreef op 10 juli 2014 @ 14:41:

[...]



Plus dat je schrijft dat jullie er wat jou betreft mee stoppen. Jij wilt hem niet echt als partner, maar twijfelt nu omdat hij je min of meer voor het blok zet. Niet doen doen, gewoon eerlijk zijn en zeggen dat je hem alleen als fuckbuddy ziet, en dat dat over is als hij vijf jaar weggaat.+1 Ik zou er nog goed over nadenken. 5 jaar is lang en zie jij überhaupt een lange afstandsrelatie wel zitten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven