afzeggen??

11-07-2014 16:44 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Het volgende: het is vrijmiddag, heb een smoordrukke week achter de rug (incl buitenland voor werk) en zit nu met hoofdpijn achter de pc. Morgen ga ik naar mijn ouders, mijn vader is ziek en ik ga tweewekelijks (twe uur treinen) naar hem toe. Nu zit ik met koppijn achter mijn pc de laatste dingen af te maken en wil ik heel graag zo lekker chillen. Maar...we hebben een borrel ter afscheid van een collega/ vriendin. Ze was al mijn vriendin voor ze collega werd, dus we gaan elkaar zeker nog vaak zien. Ik wil heel graag afzeggen, maar voel me zo lullig omdat er maar weinig gaan sowieso al. Is een half uur fietsen, dus ook niet heel snel even op en neer. opinies iemand?
Kun je geen auto huren zodat je wat mobieler bent om wat vaker je vader/ouders te kunnen bezoeken?
Alle reacties Link kopieren
Van mij mag je thuisblijven na een drukke week en met een druk weekend voor de boeg. Maar wat vind je er zelf van?



En wat Doreia zegt: zal je vriendin het niet prettig vinden om haar afscheid met zijn tweeën te vieren in een restaurant? Ik kan me voorstellen dat dat leuker is dan iemand even kort tijdens een borrel zien omdat ze hoofdpijn heeft.



En als je wel gaat: geen alcohol, veel water en vroeg naar huis. En kan iemand je misschien een lift geven? Of een taxi, voor deze gelegenheid?



Hoe dan ook: zorg dat je morgen fit bent, voor jezelf en voor je ouders wel zo fijn.



Sterkte met je hoofdpijn en veel plezier vanavond. en sterkte met je vader.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel een auto, maar trein is voor mij veel relaxter reizen. Daar zit dus niet de winst. Ik vind zelf idd dat ik wel moet gaan.
oh maar dan kun je voor die borrel van je vriendin dus wel de auto pakken en hoef je niet zo'n eind te fietsen
Alle reacties Link kopieren
Mmm..met verkeer en parkeren duurt het even lang. En fietsen is op zich wel even lekker denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Ai bank ligt zo lekker ;)
Alle reacties Link kopieren
gewoon gaan, niet piepen.



neem een taxi naar de borrel, dan hoef je pas om 8 uur weg en kun je nog even blijven liggen.



vroeg naar huis en morgen naar je vader, neem de trein evt een uurtje later. Of ga zondag.
never a failure, always a lesson
Alle reacties Link kopieren
Ik ga mijn vriendin even bellen
Alle reacties Link kopieren
Mmm...net weer een afmelding van een collega op de VoiceMail. Vooruit dan maar: in de benen
Alle reacties Link kopieren
En? Hoe was het? Ben je tevreden dat je toch bent gegaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven