Ervaringen Toon

11-07-2014 17:33 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van mijn energieleverancier kreeg ik een aanbieding voor Toon, de 'slimme' thermostaat. Ik twijfel of ik het zal doen, mijn contract loopt bijna af. Bij deze aanbieding krijg ik Toon cadeau.

Wat zijn jullie ervaringen? Wat is prettig? Wat niet? Gebruiken jullie het bedienen op afstand?
Alle reacties Link kopieren
Ga je door Toon geen 3-jarig contract aan? Vind ik erg lang. Sorry, geen ervaring met Toon, ik stap elk jaar over via Gaslicht en denk zo goedkoper uit te zijn. Toon biedt ook alleen maar info bij dezelfde aanbieder?
Ik ken een iemand die Toon had (werkt bij Eneco). Gebruikt het niet; niet handig ofzo?
Ik gebruik 'm wel. En we krijgen 400 euro terug. Natuurlijk hebben we ook een zachte winter gehad, maar we gaan ook echt een stuk bewuster om met onze energie. We hadden er nogal een handje van om de boel aan te laten staan als we weggingen, nu hebben we de app en kunnen we het uitschakelen terwijl we niet thuis zijn.
Ik heb een tijdje die andere gehad, van Nuon. Die gaf geen inzicht in het verbruik maar je kon wel op afstand de thermostaat bedienen. Er zit een bewegingsmelder in waardoor hij automatisch de temperatuur naar beneden brengt als er geen activiteit meer is,



Ik vond m ideaal en weet zeker dat ik er veel minder door verbruikte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven