Mode & Beauty alle pijlers

Hulp nodig: broek grote maat gezocht

11-07-2014 18:09 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Gewoon h&m en dan laten inkorten?
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag vandaag op de site van Marcs en spencers zo'n broek. 19,95

Bij de plus size afdeling
Alle reacties Link kopieren
Webwinkels??



Ga lekker de stad in!! Trommel wat vriendinnen op en maak er een dagje van!!



Weet je meteen een beetje welke winkels wat hebben en waar je het beste kunt wezen!



Have Fun!!
Alle reacties Link kopieren
Hartenvier heb je misschien een linkje?
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Ik forum mobiel, ga proberen of het lukt.

Maar hij is zo te vinden. Zijn 5 pagina's plus size en staat op pag 3
Alle reacties Link kopieren
Kijken of het zo lukt:

http://www.marksandspence ... P22305050_color=Y0&start=
Verschilt Laurentien. Maar ik heb geen maat 50 dus misschien is dat het. Heb er laatst een mooie spijkerbroek (dus die zit als een spijkerbroek, dus geen lubberlegging) bootcut gekocht.

Echt erg blij mee.



Junarose anders? Bonaparte?
Gewoon Ulla Popken. Daar is genoeg in die maat te vinden en ze verkopen ook broeken in korte maat.



Overigens is het merk 'Not my daughters jeans' ook 'n aanrader. Erg goede kwaliteit en goede soort stretch die niet gaat lubberen.
Alle reacties Link kopieren
Heb je al bij Bonprix gekeken? Daar heb ik laatst een hele mooie broek gekocht in een grote maat en ze hebben er ook lengtematen.
Over nydj- ik vond het erg groot vallen. En niet erg hip. Kleedt als je de goeie maat hebt gevonden af maar ik voelde me gelijk zo'n mevrouw erin.

Heb ook een broek van expresso, ook zoiets. Zit heerlijk maar ik voel me er echt oud in.

Je hebt ook veto, bij de wehkamp. Duur maar wel degelijk.
Alle reacties Link kopieren
Promiss, grote maten in goede kwaliteit en niet te duur
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
quote:vandale schreef op 11 juli 2014 @ 18:36:

Promiss, grote maten in goede kwaliteit en niet te duurHelemaal mee eens. Promiss broeken hebben een fijne pasvorm en niet duur. Moet wel zeggen dat ik lange benen heb, dus weet niet of de basismodellen voor jou te lang zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Helemaal mee eens. Promiss broeken hebben een fijne pasvorm en niet duur. Moet wel zeggen dat ik lange benen heb, dus weet niet of de basismodellen voor jou te lang zijn.Dan ga je naar de Turkse kleermaker of een aardige buurvrouw en laat je ze inkorten.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Paprika heeft hele leuke kleding in grote maten: http://www.paprika.eu/ In Eindhoven zit hier een winkel van en bij V&D hebben ze soms een deel van de collectie.
quote:haakje schreef op 11 juli 2014 @ 18:34:



Je hebt ook veto, bij de wehkamp. Duur maar wel degelijk.veto is toch helemaal niet in die grote maten?
Alle reacties Link kopieren
Jawel hoor
Alle reacties Link kopieren
Zoals eerder vernoemd Paprika!

In de C&A kon ik soms ook wel goede broeken scoren. Ik liet ze dan wel altijd inkorten (nu nog altijd trouwens).
Alle reacties Link kopieren
Bij Miss Etam hebben ze ook grote maten en vaak ook lengte(of juist korte) maten.
quote:vivajaline schreef op 11 juli 2014 @ 19:15:

[...]





veto is toch helemaal niet in die grote maten?Juist wel, maar nu iig bij de wehkamp niet wat je zoekt.
Ulla Popken. Je kunt er broeken voor een paar euro laten vermaken, doet mijn moeder ook altijd. Trouwens, volgens mij kan dat bij M&S mode ook. Als ik me niet vergis kost dat rondom de 7 euro.
Alle reacties Link kopieren
Wel 3 cm inkorten
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Miss Etam heeft hele fijne spijkerbroeken vanaf lengtemaat 30.
668, the neighbour of the Beast

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven