Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic deel VIII

08-01-2013 10:01 2864 berichten
Alle reacties Link kopieren




Vrekken en besparen is van alle tijden, dus daarom alweer deel 8 waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!



Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Deel VI

Viva Vrekkentopic VII

Vrekwaardig eten

Baby vrekking

En op Overige is een weggeeftopic!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Dan is de korting van de vk niet meer van toepassing denk ik.Net zelf ook geprobeerd en inderdaad de vk worden er nu wel bijberekend.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Alle reacties Link kopieren
De Canei is lekker niet te zoet en een heel klein beetje bitter , precies goed dus.... wat mij betrefd
Alle reacties Link kopieren
Bij mij heeft de postbode nu een 'Wijnvoordeeltrauma.' Da's jammer, want het is een lieverd. En hij weet niet dat er nog allerlei doosjes onderweg zijn Maar vandaag liet hij een doosje Canei uit zijn handen vallen, toen hij dat aan oudste dochter overhandigde, dus toen ik thuiskwam trof ik glasscherven, Canei en vliegen aan op mijn stoep. Dronken vliegen, vermoed ik. Postbode was helemaal overstuur geweest, vertelde dochter. 'Dit was hem nog nooit overkomen, hij zou het wel vergoeden aan haar moeder enz.' Nou, voor die 2,97 hoeft hij niks te vergoeden hoor. Maar ik werd wel gek van die vliegen en glasscherven, terwijl ik al zo moe was. (En oudste dochter zou het opruimen. Hmm. Vertel mij wat over luie pubers..)



(En ik lust niet eens Canei!)
Alle reacties Link kopieren
quote:gianna schreef op 10 juli 2014 @ 23:04:

Bij mij heeft de postbode nu een 'Wijnvoordeeltrauma.' Da's jammer, want het is een lieverd. En hij weet niet dat er nog allerlei doosjes onderweg zijn Maar vandaag liet hij een doosje Canei uit zijn handen vallen, toen hij dat aan oudste dochter overhandigde, dus toen ik thuiskwam trof ik glasscherven, Canei en vliegen aan op mijn stoep. Dronken vliegen, vermoed ik. Postbode was helemaal overstuur geweest, vertelde dochter. 'Dit was hem nog nooit overkomen, hij zou het wel vergoeden aan haar moeder enz.' Nou, voor die 2,97 hoeft hij niks te vergoeden hoor. Maar ik werd wel gek van die vliegen en glasscherven, terwijl ik al zo moe was. (En oudste dochter zou het opruimen. Hmm. Vertel mij wat over luie pubers..)



(En ik lust niet eens Canei!)



ik zie het helemaal voor me .

ik ben meer een liefhebber van droge rode wijn of drogewitte, maar ik moet zeggen deze canei is lekker maar wel koud
Alle reacties Link kopieren
quote:abcdee schreef op donderdag 10 juli 2014 21:58 Denk dat het allemaal op is de canei is iig niet meer op voorraad zie ik nu!



¤ 3,99

Deze wijn is op dit moment helaas niet leverbaar. Laat uw email adres achter en u wordt op de hoogte gesteld, zodra de wijn op voorraad is. Af en toe even kijken. Gisteren besteld. S'avonds uitverkocht. Vanmiddag waren ze weer even op voorraad. Nu weer op.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
hier ook al 12 flessen canei. morgen nog 2 dozen denk.



hoeveel voordeel heb je met die wasmiddel van libelle?
Alle reacties Link kopieren
Ah inderdaad de Canei is er weer! het is bij mij alleen echt onmogelijk zonder verzendkosten, helaas! Was zo mooi geweest ;)
Alle reacties Link kopieren
De Canei is heerlijk (zonde van de flessen Gianna, leuk feestje voor de vliegen)



Ik heb 6 dozen binnen, 1 nog onderweg, wordt volgende week geleverd, de bodegas was op..
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Alle reacties Link kopieren
De canei is er weer hoor.Voor degene die hem graag nog willen.(6 flessen voor 8,96 incl de vk)
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
quote:rochel schreef op 11 juli 2014 @ 00:13:

hier ook al 12 flessen canei. morgen nog 2 dozen denk.



hoeveel voordeel heb je met die wasmiddel van libelle?Ben ik ook benieuwd na, kan er namelijk niet achter komen wat de inhoud van de flessen is.
per fles 16 wasbeurten

maar ik ben niet op de hoogte van de prijzen en vroeg me ineens af of bijv de action niet voordeliger was
quote:rochel schreef op 11 juli 2014 @ 22:34:

per fles 16 wasbeurten

maar ik ben niet op de hoogte van de prijzen en vroeg me ineens af of bijv de action niet voordeliger was



Zou zomaar kunnen, maar buiten action zijn waspoeders en wasverzachters vreselijk veel in de reclame.

Maar dank je wel voor je toelichting :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb twee dozen bij de Libelle besteld. Is 16 euro voor 8 producten dus 2 euro per product. Vond ik wel ok. Veel van wat erin zit is in de supermarkt 1+1 gratis met gemiddeld een prijs van 5 euro. Komt dus beetje op hetzelfde neer. Maar nu hoef je het niet uit te zoeken en wordt het lekker thuis bezorgd

Eerlijk is eerlijk mijn was heeft nog nooit zo lekker geroken. Vooral die capsules zijn fijn.

Ik had altijd wasmiddel van de lidl en af en toe kruidvat.
de postbode is niet blij met al die flessen wijn in zijn busje. er breken er nogal eens wat en nu stinkt heel die bus
Er staat op de website bezorging binnen 48 uur, ik begrijp best dat met deze actie het extreem druk is. Hoelang wachten jullie ongeveer op de bestelling en krijg je een mailtje als de bestelling onder weg is?
ja mail van postnl met als onderwerp Uw wijnpakket komt eraan‏

en daar kan je via een link je pakket tracen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zo.maar schreef op zaterdag 12 juli 2014 10:32 Er staat op de website bezorging binnen 48 uur, ik begrijp best dat met deze actie het extreem druk is. Hoelang wachten jullie ongeveer op de bestelling en krijg je een mailtje als de bestelling onder weg is?



Dinsdagavond besteld, donderdag geleverd.

Woensdagavond besteld, vrijdag geleverd.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
En netjes mail om de zendingen te volgen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Dank jullie wel, dan wachten we het af.
Nou het wordt iig gezellig kletsen op dit topic met al die wijn in huis
Nou... Maandag besteld en nog steeds niks. Ja, de rekening. En geen mail van PostNL ofzo. Maar even gemaild hoe of wat.
Alle reacties Link kopieren
Bij Albert Heijn weer treinkaartjes
Alle reacties Link kopieren
Hmm, gratis Mona toetje! https://www.kortingisleuk.nl/gratismona
Alle reacties Link kopieren
Gratis fles Fernandes. Ik vond het niet zo maar mij vriend

wel dus probeer zou ik zeggen



https://www.kortingisleuk.nl/gratisfernandes
Alle reacties Link kopieren
Kennen jullie eigenlijk kortingsite dat ook gelden in Belgie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven