Knipper, knipper. Knipper knipper knipper

12-07-2014 00:00 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
De enige manier om er een eind aan te maken, is om geen contact meer te hebben.



Een berichtje leidt tot een telefoongesprek. Een telefoongesprek leidt tot een ontmoeting. Een ontmoeting leidt tot commitment en de heilige belofte het nu écht anders te gaan doen.



Dan is het twee, misschien drie maanden het allermooiste dat er bestaat op de hele wereld en dan explodeert het weer. Want ook al hou je van elkaar; je gaat never nooit niet bij elkaar passen. En dat wist je natuurlijk na de 1e break-up ook al.



Wij hebben het record op 8 keer gezet.



Het is een verslaving.



Just Say No.
Euh?
Alle reacties Link kopieren
Ok. Sterkte denk ik. Wat wil je met dit topic?
Alle reacties Link kopieren
Waarvan akte.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Mijn gedachten uitspreken. Zodat het echt wordt.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte jatjeetje, ik ken het gevoel. Lagen hoofd en hart maar op een lijn hé?
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Pen en papier doet het ook nog prima hoor. Het is voor jou misschien volkomen duidelijk maar wij snappen er geen jotaatje van
Wil je wel dat het echt wordt of vind je de drama wel fijn eigenlijk?
Klinkt niet als liefde, meer als verslaving. Bij liefde is geen sprake van explosies en elkaar pijn doen. Ik hoop dat je ooit liefde vindt.
Alle reacties Link kopieren
quote:_lupine_ schreef op 12 juli 2014 @ 00:08:

Wil je wel dat het echt wordt of vind je de drama wel fijn eigenlijk?Dat is nou juist het hele probleem, ook al hebben we de juiste beslissing genomen.
Alle reacties Link kopieren
Ken het helemaal!! Jammer genoeg. En ja was het maar zo dat hoofd en hart op één lijn liggen :-/
Alle reacties Link kopieren
quote:Annelaure schreef op 12 juli 2014 @ 00:09:

Bij liefde is geen sprake van explosies en elkaar pijn doen.Je hebt nooit de intentie om de ander pijn te doen. Nooit.
Wat is de intentie van dat explosieve dan? Pais en vree? Luisteren naar de ander en samen een oplissing vinden? Je houdt jezelf voor de gek.
Alle reacties Link kopieren
De explosie komt omdat je niet bij elkaar past. Het plezier en de verbondenheid kunnen niet goedmaken dat je niet bij elkaar past. Er is geen harmonie.
Alle reacties Link kopieren
Zo herkenbaar,maar nu is het de kunst om er niet meer aan toe te geven. Ken het probleem
Ik pas bij heel veel mensen niet zonder te exploderen. Je explodeert niet als je van iemand houdt en dus rekening met die persoon probeert te houden. Waarom exploderen als je ook samen tot de conclusie kunt komen dat je het niet eens bent? Explosie is jezelf boven de ander zetten, geen rekening houden met de ander. Dat is niet liefdevol.
quote:Annelaure schreef op 12 juli 2014 @ 00:26:

Ik pas bij heel veel mensen niet zonder te exploderen. Je explodeert niet als je van iemand houdt en dus rekening met die persoon probeert te houden. Waarom exploderen als je ook samen tot de conclusie kunt komen dat je het niet eens bent? Explosie is jezelf boven de ander zetten, geen rekening houden met de ander. Dat is niet liefdevol.



Precies, dat heeft niks met liefde of respect te maken.



Er komt vanzelf een moment dat de explosies niet meer leuk zijn ook, dat je je afvraagt waar je nou in godesnaam mee bezig bent.
Alle reacties Link kopieren
Dat kan nog wel eens lang duren, hebben we gemerkt.
Dat wil je het dus niet. Als je nu al zegt dat het nog wel eens lang kan gaan duren, dan gaat het dus nog wel een paar keer aan en uit. Jullie zijn nog te verslaafd aan de drama, of misschien juist wel. Jullie houden meer van de drama dan van elkaar.
Alle reacties Link kopieren
DE drama??
Alle reacties Link kopieren
Explodeer zo veel je wil. Wees ook zo dom om het elke keer weer te proberen zoveel je wil, maar in hemelsnaam laten hier geen kinderen bij betrokken zijn.
Alle reacties Link kopieren
Stap 1: zeg hem dat het uit is.

Stap 2: Blokkeer hem op je telefoon,op je -mailaccount, op facebook en op alle andere vormen van socialmedia.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Alle reacties Link kopieren
quote:SilverShadow schreef op 12 juli 2014 @ 00:08:

Pen en papier doet het ook nog prima hoor. Het is voor jou misschien volkomen duidelijk maar wij snappen er geen jotaatje van Spreek voor jezelf, ik snap het prima!
Ik spreek toch geen Chinees?!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me er ook in vinden. En ergens kan ik me die verslaving aan drama ook indenken, je bent zo gewend dat het zo gaat, soms als het rustig is dan kan je soms even denken over die drama die je vaak hebt, niet dat je het mist.
Alle reacties Link kopieren
Bullshit met het is een verslaving! Als je 8x terug gaat en je zelf op je ziel laat trappen wordt het eens tijd dat je van jezelf gaat leren houden en een beetje zelfvertrouwen gaat krijgen. Je bent nu niks anders dan een deurmat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven