Ex met rust laten

29-06-2014 21:27 1832 berichten
Bijna een jaar na de topic opening kan ik zeggen dat ik mijn ex een "rustplaats" heb gegeven.

Het gaat goed met me, heb veel bijgeleerd en heb natuurlijk mijn ups and downs maar dat is het leven!



Dank jullie wel allemaal voor jullie steun!



Special thanks aan Monroe, Pollewop etc etc.



Pollewop..nieuw topic mag geopend worden!!
Ja, ik ken het. Het is geven en nomen in een relatie, en het kijkt erop dat je teveel aan het geven was aan hem...ik ken het, ik doe hetzelfde.. Ik baal er een beetje van dat ik mezelf verloren ben in die jaren. Niet compleet maar wel een beetje
Hmm... Nu mis ik hem weer.... Ademen en weer doorgaan
Hoe gaat het met jullie vandaag?

Ik wou vandaag niet naar buiten gaan ben toch thuis gebleven. Had nergens zin in vandaag.

Ik wil even jullie mening weten.

Heb mijn vriend zijn Skype, facebook, twitter, ... verwijdert. Ik heb daar geblokkeerd en verwijderd.

Nu heb ik gisteren een Iphone gekocht en heb whats app nu. En ik zie dat hij ook whats app heeft. En dat hij online is.

Zal ik hem ook verwijderen van Whats app. Wat denken jullie?
quote:maka22 schreef op 11 juli 2014 @ 18:53:

Hmm... Nu mis ik hem weer.... Ademen en weer doorgaanDat is normaal meid die gevoelens.
Ja, verwijderen. Ik heb juist what's app als eerste verwijderd om dat dit de makkelijkste manier vsn contact zoeken is
Alle reacties Link kopieren
Ik kan het nog niet, verwijderen. Maar ik kan wel al zo ongeveer 3 dagen me beheersen. Daarna gaat het onrustig worden in me. Dat bouwt zich dan op. Ik merk dat het me ergens toch ook een beetje rust geeft, zien dat hij online is of op FB. Heel stom, maar ergens heb ik dan het idee dat ik meer controle over alles heb. (Facepalm voor mezelf). Loslaten is zo moeilijk, en echt.
Alle reacties Link kopieren
It's time to move on girls.
ik heb hem van alles verwijderd. en kan hem toch bereiken..wat niet handig is. maar dat online zien, daarmee maak je het alleen maar erger merk ik..
hmm.. toch lastig. nu weer geen contact opnemen. gelukkig mag ik het land weer uit met weinig internet...
Alle reacties Link kopieren
Ik sluit me hier graag aan. Heb afgelopen zondag voor mezelf de knoop doorgehakt: dit wil ik niet meer. Hou nog vreselijk veel van hem maar de relatie zoals die nu is maakt me kapot en het lukt niet om dit te veranderen. En nu mis ik hem, heb hem geblokkeerd op mijn telefoon maar zou niets liever willen dat hij nu hier was. Weet ook niet hoe hij zich voelt en dat maakt me ook verdrietig. Vijf jaar samen en dan opeens niet meer, wat vreemd..
Alle reacties Link kopieren
Het IS ook lastig Maka...



Dat ik zelfs de Tour de France half volg zegt wel iets over mijn gemoedstoestand. Tjongejonge, beetje kijken naar fietsende mannetjes.



Verder ben ik oude Vivatopics aan het lezen, over liefdesverdriet. Dat geeft me toch steun, zo veel verhalen en het proces waar mensen doorheen gaan. Het is zo universeel, dat troost me. En geeft ook hoop.
Alle reacties Link kopieren
Welkom Tomatensoep. Wij doen hier ook verwoede pogingen om geen contact op te nemen. Dat gaat dus soms mis, en soms goed. Doel is om een keer een topic te openen met als titel: "Geen contact mee opgenomen met ex en dat deden we damn goed."
yes!! daar gaan we voor!!
Welkom Tomatensoep.. ik herken het totaal.....:( het is vreemd na vijf jaar.. Maar goed laten we proberen de tijd door te komen..
@ maka hoe verwijder je iemand van whats app? Ik weet niet hoe ik dat moet doen.
Ik had zijn telefoonnummer verwijderd. Geloof dat dat automatisch ging. Of misschien apart bij contacten..
quote:maka22 schreef op 11 juli 2014 @ 23:00:

Ik had zijn telefoonnummer verwijderd. Geloof dat dat automatisch ging. Of misschien apart bij contacten..oké bedankt
Jullie zullen nooit raden juist op het moment dat ik zijn telefoonnummer op mijn hotmail adres wou opslagen. Want ik had vorige week tegen hem gezegd dat hij mij altijd een sms of email mag sturen als hij officieel gescheiden is. Misschien ben ik dan nog vrijgezel. Dus ik wou zijn telefoonnummer opslagen op mijn hotmail en dan verwijderen op mijn whats app en telefoon contacten.

Ik doe mijn hotmail nu open en wat zie ik hij heeft mij een email gestuurd tien minuten geleden.

In de email staat dat hij mij nooit zal vergeten. En dat het hem heel veel pijn doet dat het zo afgelopen is tussen ons. Hij vind het erg jammer.
Alle reacties Link kopieren
Pff kutzooi.



Wordt dit ooit beter.
@rebaca, dat is klote. Had je verwacht dat hij niet ging scheiden of wel? Sterkte!
Na contact eergisteren begin ik hem weer te missen. Niet zo intens meer maar nog steeds.. Het woordje waarom komt geregeld boven drijven, maar goed...het is niet anders..
OK. Toch intenser dan ik wilde...pffff. K*tzooi
Alle reacties Link kopieren
Ennnnnnnn.... Hier nog een die het kut vind.



Dit was niet zo'n constructieve bijdrage.

Real-eyez: het gaat over. Zegt men. Ik geloof dat 'men' voorlopig niet bij mij komt toveren. Pfffff.
Alle reacties Link kopieren
Wat wel troost geeft: google even op oude vova topics, over liefdesverdriet en begin bij het begin en lees ze door. Het is zo universeel waar we doorheen gaan, en je leest ook de vooruitgang.



Vriendin belde voor koffie in stad. Geen zin,maar ik ga toch. En dan een bikini kopen voor mijn vakantie. Alleen.
Heb ze allemaal al gelezen en herlezen. Het helpt idd. Het komt wel goed. Goed dat je gewoon naar buiten gaat voor een koffie etc. Onder je deken blijven zitten helpt totaal niet heb ik gemerkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven