Toilet gebruik met partner

11-07-2014 23:43 180 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien zijn er al topics over maar kan ze zo gauw niet vinden. Toen we zojuist samen op de badkamer stonden en hij vertrok naar de slaapkamer omdat ik nog moest plassen vroeg ik het me weer af. Toilet gebruik met je partner naast je, toppunt van intimiteit of stap te ver?



In mijn vorige relatie was ik er best makkelijk in. In mijn huidige relatie (5 jaar samen en onlangs getrouwd) doen we het niet. Number 2 sowieso niet, maar ook number 1 niet. En ik vind het wel prima zo, dat laatste beetje privacy. Maar toch vraag ik me af of dit een laatste drempel is naar intimiteit. Ik spiegel misschien aan mijn ouders waar dit dus wel gewoon gebeurt. Wat jullie?
Moeder van een mooi meisje - Okt. 2015
Alle reacties Link kopieren
@ yette

Dat heb ik ook. Ik kan niet plassen als er iemand achter de deur staat.



Thuis kan ik gerust poepen terwijl mijn man ook in de badkamer is
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
quote:miss*poes schreef op 12 juli 2014 @ 08:48:

[...]



Helemaal mee eens. Het voegt niets toe. Kan me niet voorstellen dat als ik mijn partner zie plassen ik een uur later zin heb om hem te pijpen. Andersom ook, hij met z'n hoofd tussen m'n benen terwijl ik even daarvoor nog gezellig met hem zat te kletsen terwijl ik op de pot zat. Nee.

Ik weet heus dat hij plast hoor, ik hoef het gewoon niet te zien.Volgens mij is er niet veel meer te zien dan een paar benen als je een vrouw ziet plassen.
quote:siska74 schreef op zaterdag 12 juli 2014 08:48 De deur is dicht, niet op slot. Doen we alle twee. Ik kan me niet ontspannen als er iemand bij is, vroeger als kind al niet, zelfs toen mijn moeder me nog moest leren zindelijk te worden gebeurde er gewoon niks als ze erbij was, ik heb echt privacy nodig.



Het enige is wel dat onze jongste kat meegaat al je in de badkamer gaat, bij het toilet beneden heeft ze dat niet. Die ligt dan te kroelen bij je voeten, wel gezellig, als er al eens een loge hier gaat kijkt die soms vreemd op, want anders probeert ze echt in te breken als je daar zit. Ik had een lieve buurvrouw die altijd voor mijn katten zorgde tijdens vakantie. Ze kwam ook wekelijks over de vloer en knuffelde dan ook altijd even met de katten. Totdat wij wat verder weg gingen verhuizen, sindsdien zien we haar helaas wat minder vaak. Op een goede dag komt ze langs in het nieuwe huis en na een uurtje of wat moet ze ook even naar de WC. Even later komt ze echt huilend van het lachen weer terug weer terug van het toilet! Wat bleek nou, onze kater was ook in de badkamer. Buurvrouw ging op het toilet zitten, zich van geen kat bewust, en de kat krijgt opeens door wie daar zit. Het beest reageert dolenthousiast, rent op haar af, springt.... en belandt zo in de onderbroek van de buurvrouw, die als een hangmat tussen haar knieën hing!
quote:miss*poes schreef op zaterdag 12 juli 2014 08:48 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="viva-amber in "Toilet gebruik met partner"" class="messagelink">viva-amber schreef op 12 juli 2014 @ 08:11</a>:</b>

Ik ben er van overtuigd, wil je je relatie een beetje spannend en romantisch houden en ervoor zorgen dat je partner je blijft zien als aantrekkelijk ipv van als zijn zusje dan doe je bepaalde dingen niet in elkaars bij zijn.</div></blockquote>

Helemaal mee eens. Het voegt niets toe. Kan me niet voorstellen dat als ik mijn partner zie plassen ik een uur later zin heb om hem te pijpen. Andersom ook, hij met z'n hoofd tussen m'n benen terwijl ik even daarvoor nog gezellig met hem zat te kletsen terwijl ik op de pot zat. Nee.

Ik weet heus dat hij plast hoor, ik hoef het gewoon niet te zien.

Wat een flauwekul!! Nee, het voegt inderdaad niks toe. Maar ik zie het dan ook volkomen los van elkaar. Ik denk er niet eens bij na.

Als je hem niet kunt pijpen omdat je hem net hebt zien plassen zou je ook niet samen moeten eten. Het idee!!! Het ene moment stop je een boterham in je mond en het andere moment....
Ik kan me dan weer niet voorstellen dat een penis zijn werk zien doen iets is dat zijn andete werk onsmakelijk maakt. Hier pijpen en beffen van we ook 5 minuten na het zien plassen. Maar ik ben sowieso niet van het struisvogelen.



Scheten leiden hier soms ook tot seks.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn dingen die ik echt alleen doe. Plassen, poepen, teennagels knippen, eelt verwijderen. Ooit had ik een klein aambeitje en die krijgt hij ook echt niet te zien. Van hem hoef ik het ook niet te zien.
Inprensiepers bleif ik liefer annerniem
Alle reacties Link kopieren
wij hebben 1 toilet: in de badkamer. En het komt wel eens voor dat de één staat te douchen terwijl de ander nodig moet plassen. dan doen we er niet moeilijk over. maar liever alleen.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 12 juli 2014 @ 08:11:

Ik ben er van overtuigd, wil je je relatie een beetje spannend en romantisch houden en ervoor zorgen dat je partner je blijft zien als aantrekkelijk ipv van als zijn zusje dan doe je bepaalde dingen niet in elkaars bij zijn.





Dus jij bent nog nooit ziek geweest ( gekotst bijv) je partner?

Of dronken?

Of een kind gebaard en dan de weken die volgen.

Believe me, een plasje doen is gewoon dan hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:diana_banana schreef op 12 juli 2014 @ 00:24:

Intimiteit? *proest*



Niks mis met een beetje timiditeit behouden in een relatie. Zit ook niet te wachten op gezelschap of een goed gesprek wanneer ik ongegeneerd m'n kont veeg.+1
quote:Zusenzoo schreef op zaterdag 12 juli 2014 11:11 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="viva-amber in "Toilet gebruik met partner"" class="messagelink">viva-amber schreef op 12 juli 2014 @ 08:11</a>:</b>

Ik ben er van overtuigd, wil je je relatie een beetje spannend en romantisch houden en ervoor zorgen dat je partner je blijft zien als aantrekkelijk ipv van als zijn zusje dan doe je bepaalde dingen niet in elkaars bij zijn.</div></blockquote>





Dus jij bent nog nooit ziek geweest ( gekotst bijv) je partner?

Of dronken?

Of een kind gebaard en dan de weken die volgen.

Believe me, een plasje doen is gewoon dan hoor. Dit dus. En trouwens... Als mijn man ging plassen met zijn zusje, dát zou ik raar vinden. ;).
Ik heb de aambei van mijn vriend wel gezien, er moest namelijk zalf op dat ding. En inderdaad, bij ziekte etc wordt mijn vriend door mij verzorgd, no way dat dat afdoet aan zijn woeste aantrekkingskracht. Ik ben er juist van overtuigd dat als een relatie minder wordt omdat je de persoon volledig kent, dus met al zijn poep, plas en andere minder frisse dingen, de relatie toch al niet veel voorstelde.
Alle reacties Link kopieren
Annelaure, waren zijn armpjes dan te kort? Zalf kun je gewoon zelf aanbrengen op een aambei. Hij kan er toch bij? Je hoeft zijn bips toch ook niet af te vegen na het poepen?
Inprensiepers bleif ik liefer annerniem
quote:massems schreef op zaterdag 12 juli 2014 11:38 Annelaure, waren zijn armpjes dan te kort? Zalf kun je gewoon zelf aanbrengen op een aambei. Hij kan er toch bij? Je hoeft zijn bips toch ook niet af te vegen na het poepen?Nou, een aambei insmeren kan nog best lastig zijn (helaas ervaring), maar doe het toch liever zelf. Maar mijn man zou het gerust doen bij me als dat nodig is en ik bij hem.
Alle reacties Link kopieren
Blijf aantrekkelijk voor elkaar. Dat is in mijn ogen: niet poepen, plassen, boeren, scheten laten en neuspeuteren bij elkaar. Ik vind het zelf echt een afknapper als mijn vriend dit in mijn bijzijn doet. En ja, het is de natuur, maar dat betekent niet dat ik het lekker vind om zijn lichaam-verlatende-gassen te horen en ruiken. Bah bah..
Alle reacties Link kopieren
Behalve natuurlijk als iemand ziek of niet lekker is. Bij een buikgriep ruim ik met alle liefde alles op
quote:riannerianne schreef op 12 juli 2014 @ 00:36:

[...]





Dat durf ik dus niet als ik alleen ben. Stel, ik krijg de deur niet meer open, dan zit ik daar.En, gebeurt dat nou vaak, dat je de deur niet open krijgt?
Alle reacties Link kopieren
quote:Zusenzoo schreef op 12 juli 2014 @ 11:11:

[...]





Dus jij bent nog nooit ziek geweest ( gekotst bijv) je partner?

Of dronken?

Of een kind gebaard en dan de weken die volgen.

Believe me, een plasje doen is gewoon dan hoor.Nood gevallen zijn iets anders dan dat je je elke dag die manier opstelt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Maar goed ik spuug idd niet waar anderen bij zijn. Ik word weleens aangeschoten maar meestal niet dronken. Ik heb geen uitgescheurd punani of vervelende kinderen idd. En ik gebruik het toilet niet met een ander in de ruimte.



Ik ben een dame geen varken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Nr. one doe ik wel eens met de deur open. Nr. two absoluut niet.
Alle reacties Link kopieren
Je veronderstelt dus VIva-Amber dat de rest van de dames hier varkens zijn als ze plassen in het bijzijn van hun partner?

Serieus?
quote:viva-amber schreef op zaterdag 12 juli 2014 12:17 Maar goed ik spuug idd niet waar anderen bij zijn. Ik word weleens aangeschoten maar meestal niet dronken. Ik heb geen uitgescheurd punani of vervelende kinderen idd. En ik gebruik het toilet niet met een ander in de ruimte.



Ik ben een dame geen varken.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk oprecht dat relaties beter zouden werken mbt seksualiteit wanneer we het mysterie een beetje in stand hielden. Ik snap dat het een ouderwets overkomt. Ik heb op vakantie in de woestijn geslapen, natuurlijk zijn er uitzonderingen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Als het zo uitkomt dat we een badkamer hebben met een toilet (hotelkamer bijv) en er moet een boodschap gedaan worden terwijl ik daar net mijn make-up doe of douche ofzo, vind ik het niet zo erg. Maar ik hoef niet te zien hoe mijn vriend zijn achterste afveegt. En ik wil ook niet dat hij dat bij mij ziet. Er zijn grenzen.... Dus dan loop ik even weg of verzoek om privacy.
Ik ben niet dom, ik weet precies wat ik bedoel.
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk vind ik het ook niet normaal om maar te boeren en scheten. Maar er zijn soms situaties waar het niet anders kan.

En een enorme plas moeten doen terwijl je partner achter het douchescherm staat.... Tja niet elegant, maar plas op de vloer of een blaasontsteking nog minder.

Een tussenweg daarin heeft dus gewoon de voorkeur.

Maar om vrouwen als varken te bestempelen omdat ze plassen of poepen in het bijzijn van hun partner is net zo min elegant.
quote:viva-amber schreef op 12 juli 2014 @ 12:24:

Ik denk oprecht dat relaties beter zouden werken mbt seksualiteit wanneer we het mysterie een beetje in stand hielden. Ik snap dat het een ouderwets overkomt. Ik heb op vakantie in de woestijn geslapen, natuurlijk zijn er uitzonderingen.Nou, ik ben al meer dan 30 jaar heel erg gelukkig met mijn man en onze seks is nog steeds prima. En toch ga ik rustig zitten plassen als we samen in de badkamer zijn en andersom. En wij zijn ook geen varkens....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven