Entertainment alle pijlers

Brasiiiil La la la la laaa <3

08-07-2014 12:37 3312 berichten
We hebben geprobeerd, en heel erg hard gestreden.

Helaas werd ons afscheid, door Robben niet vermeden.



Lieve frummers, het was mooi, ik heb er van genoten.

En nu maar snel naar bed. Want wat voel ik me toch kloten.



Mmm, ben érg benieuwd of dat filmpje van Vlaar echt is. Anders éis ik een nieuwe wedstrijd! En dan scoren we in minuut 23 1-0, in minuut 47 2-0 en schiet Kuyt ons in minuut 81 met een prachtig afstandsschot definitief naar de finale. Hup Holland
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 11 juli 2014 @ 13:01:

[...]



Oranje moet zin màken, dat doen wij ook !



Precies, zijn ze nou helemaal



Kijk nou, heb je een nóg mooiere ava, als dat geen geluk brengt hahaha.



Zondag gaat Bo Ghi weer afstand nemen van de bal, dan is het genoeg geweest.



Jammer dat er zoveel jaar tussen zit voordat we weer zo`n leuk toernooi hebben. Kunnen ze het niet elk jaar doen ofzo?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op vrijdag 11 juli 2014 13:40 Er is een lichtelijke verslaving ontstaan en ik wens dat het EK dan maar volgende week moet beginnen, dan hebben we iets leuks om naar uit te kijken.



Ja, hier ook. Ik keek steeds uit naar alle wedstrijden, heb er heel veel gekeken, vaak twee op een avond. Na zondag komt het zwarte gat

Ik stem ook voor, dat het EK maar maandelijks gehouden moet worden
quote:zonnigschildpadje schreef op 11 juli 2014 @ 14:26:

[...]

het EK maar maandelijks gehouden moet worden Ik zeg al het clubverband voetbal afschaffen en alleen nog landen voetbal.
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op vrijdag 11 juli 2014 14:17 Mmm, ben érg benieuwd of dat filmpje van Vlaar echt is. Anders éis ik een nieuwe wedstrijd! En dan scoren we in minuut 23 1-0, in minuut 47 2-0 en schiet Kuyt ons in minuut 81 met een prachtig afstandsschot definitief naar de finale. Hup HollandIk ben ook zo benieuwd!!! Houdt me best bezig. Daarentegen twijfel ik of de afgekeurde goal van de Argentijnen echt buitenspel was...
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op vrijdag 11 juli 2014 14:28 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="zonnigschildpadje in "Brasiiiil La la la la laaa <3"" class="messagelink">zonnigschildpadje schreef op 11 juli 2014 @ 14:26</a>:</b>

[...]

het EK maar maandelijks gehouden moet worden </div></blockquote>Ik zeg al het clubverband voetbal afschaffen en alleen nog landen voetbal. JA! Goed idee
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 11 juli 2014 @ 14:22:



Precies, zijn ze nou helemaal



Kijk nou, heb je een nóg mooiere ava, als dat geen geluk brengt hahaha.



Zondag gaat Bo Ghi weer afstand nemen van de bal, dan is het genoeg geweest.



Jammer dat er zoveel jaar tussen zit voordat we weer zo`n leuk toernooi hebben. Kunnen ze het niet elk jaar doen ofzo?Dat zei ik ook al, maar volgens mijn vader is dat veel te veel werk en kan dat helemaal niet. Maar dan in elk geval om de twee jaar een WK, dus geen EK meer. Ik vind het WK echt zoveel leuker en bijzonderder.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Vanavond even een etentje hier met mijn moeder nog voor mijn verjaardag. Erna ga ik wel even kijken voor wat leuke opbeurende plaatjes dat we de spirit weer gaan krijgen voor morgen. Zal ons toch niet gebeuren dat we morgen verliezen he!



Zag vanochtend op het journaal die arogante Romario die Brazilie bespotte, ohhhhhh wat een arrogante dikke snuivende lullo is hij. Of vergis ik mij nou met een ander? Dat is toch die voetballer die ooit goed was maar teveel zijn neus heeft gepoederd?



Meer dan ooit hoop ik dat DE dan maar van ze winnen.



Moet weer even weg om het eten te maken maar ben denk ik niet zo laat weer op het forum vanavond.



Fijne avond en tot laterz.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 11 juli 2014 @ 14:22:

[...]





Precies, zijn ze nou helemaal



Kijk nou, heb je een nóg mooiere ava, als dat geen geluk brengt hahaha.



Zondag gaat Bo Ghi weer afstand nemen van de bal, dan is het genoeg geweest.



Jammer dat er zoveel jaar tussen zit voordat we weer zo`n leuk toernooi hebben. Kunnen ze het niet elk jaar doen ofzo?



Dank je lieverd.......



Ja, dat zou wat moois zijn, ieder jaar.

4 jaar wachten (of 2, op het EK), duurt best lang.........
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Fijne avond, en veel plezier!!!!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Nog even een weetje:





vr 11 jul 2014, 13:27

Ruim 12 miljoen zagen verlies Oranje bij NOS



HILVERSUM -

Maar liefst 12,4 miljoen mensen hebben woensdagavond bij de NOS gezien hoe Nederland in de halve finale van het WK verloor van Argentinië. Dat is een record, blijkt uit aanvullend onderzoek van bureau GfK op de eerder gepubliceerde kijkcijfers van de Stichting Kijkonderzoek.



Foto: ANP

De teller van dit onderzoek, uitgevoerd in opdracht van Ster, NOS, de Nederlandse Publieke Omroep en de Stichting Kijkonderzoek, komt hoger uit dan de 9,1 miljoen die eerder werd gemeld. Hierbij ging het namelijk om het gemiddeld aantal kijkers thuis op enig moment tijdens de wedstrijd. Het aantal mensen dat buitenshuis keek, is nu ook in kaart gebracht.

Bijna 10,9 miljoen mensen keken de wedstrijd met of zonder visite thuis en 1,5 miljoen voetbalfans volgden de halve finale buiten de deur, bijvoorbeeld in een café of groot scherm op een plein. Hiermee staat deze halve finale op nummer 1 in de top 10 van meest bekeken Oranje-wedstrijden ooit. Op de tweede plek volgt de halve finale uit 2010, Uruguay - Nederland met 12,2 miljoen kijkers. De finale Nederland - Spanje van 4 jaar geleden staat op nummer 3. Nieuw van dit WK in de top 10 zijn Nederland - Chili (7e plek) en Australië - Nederland (9e plek).
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 11 juli 2014 @ 14:17:

Mmm, ben érg benieuwd of dat filmpje van Vlaar echt is. Anders éis ik een nieuwe wedstrijd! En dan scoren we in minuut 23 1-0, in minuut 47 2-0 en schiet Kuyt ons in minuut 81 met een prachtig afstandsschot definitief naar de finale. Hup Holland Was dit maar geen leugen
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 11 juli 2014 @ 14:17:

Mmm, ben érg benieuwd of dat filmpje van Vlaar echt is. Anders éis ik een nieuwe wedstrijd! En dan scoren we in minuut 23 1-0, in minuut 47 2-0 en schiet Kuyt ons in minuut 81 met een prachtig afstandsschot definitief naar de finale. Hup Holland Ik hoorde ergens dat als je het van een andere hoek bekijkt dat Vlaar de bal toch nog wel met zn schouder aanraakt, dus dan zou het geen goal zijn ;(
Alle reacties Link kopieren
Meiden veel plezier met de wedstrijd morgen,en ik hoop dat dat goed afloopt wij gaan straks met 2 uurtjes weg en rijden naar onze vakantiebestemming.Als we nog puf hebben zaterdag dan duik ik hier nog wel even op,maar na zo'n lange reis weet je wel.



Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Alle reacties Link kopieren
quote:jennie77 schreef op vrijdag 11 juli 2014 15:57 Meiden veel plezier met de wedstrijd morgen,en ik hoop dat dat goed afloopt wij gaan straks met 2 uurtjes weg en rijden naar onze vakantiebestemming.Als we nog puf hebben zaterdag dan duik ik hier nog wel even op,maar na zo'n lange reis weet je wel.Fijne vakantie !
quote:jennie77 schreef op 11 juli 2014 @ 15:57:

Meiden veel plezier met de wedstrijd morgen,en ik hoop dat dat goed afloopt wij gaan straks met 2 uurtjes weg en rijden naar onze vakantiebestemming.Als we nog puf hebben zaterdag dan duik ik hier nog wel even op,maar na zo'n lange reis weet je wel.



[afbeelding]Heel veel plezier
We kunnen morgenavond ook gewoon net alsof doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:jennie77 schreef op 11 juli 2014 @ 15:57:

Meiden veel plezier met de wedstrijd morgen,en ik hoop dat dat goed afloopt wij gaan straks met 2 uurtjes weg en rijden naar onze vakantiebestemming.Als we nog puf hebben zaterdag dan duik ik hier nog wel even op,maar na zo'n lange reis weet je wel.



[afbeelding]Hele fijne vakantie en een goede reis. We spreken je!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Moge allemaal,



Zitten we er klaar voor?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Eerlijk gezegd boeit het me totaal niet meer. Van mij mag de troostfinale afgeschaft worden.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 12 juli 2014 @ 09:11:

Eerlijk gezegd boeit het me totaal niet meer. Van mij mag de troostfinale afgeschaft worden.Nou ik heb nog wel het fanatisme dat ik hoop dat NL 3e wordt. Uiteraard geldt in de topsport alleen de 1e plek maar NL was zo geweldig dit toernooi dat ze het verdienen om geen 4e te worden.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 12 juli 2014 @ 09:16:

[...]





Nou ik heb nog wel het fanatisme dat ik hoop dat NL 3e wordt. Uiteraard geldt in de topsport alleen de 1e plek maar NL was zo geweldig dit toernooi dat ze het verdienen om geen 4e te worden.

Ja, als we dan toch moeten spelen, moeten we wel winnen natuurlijk.

Ik ben het wel eens dat het eigenlijk afgeschaft kan worden; niemand heeft er écht zin in, de spelers en coach nog wel het minste.
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 12 juli 2014 @ 09:22:

[...]



Ja, als we dan toch moeten spelen, moeten we wel winnen natuurlijk.

Ik ben het wel eens dat het eigenlijk afgeschaft kan worden; niemand heeft er écht zin in, de spelers en coach nog wel het minste.Oja, tuurlijk heeft niemand zin om te spelen, kan ik mij tenminste voorstellen. Knap dat het team zich toch weer hebben weten op te krikken om er weer voor te gaan.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Nou ja, het is ook wel fijn een wedstrijd te kijken zonder hartkloppingen.
Alle reacties Link kopieren
Dàg lieve nieuwe vriendin

--------------------------------------------------





Jaaaaaaa, ik zit er klaar voor..........



Wat je zegt Stora Zonder hartkloppingen, gewoon lekker genieten vanavond, op weg naar de 3e plaats
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven