Maken jullie ook weleens domme opmerkingen?

12-07-2014 21:49 56 berichten
Vandaag had ik weer eens een blunder. We hadden het over iemands begrafenis en ik kon toch niet op het woord receptie komen (koffiedrinken na afloop), dus wat zeg ik voordat ik er erg in heb? "afterparty". Totaal misplaatst natuurlijk Maar het schoot me er zo uit.



Hebben jullie dit ook weleens? Dat je jezelf wel voor het hoofd kunt slaan later?
quote:littleme2 schreef op 12 juli 2014 @ 23:12:

Ik werk in een winkel maar kom uit de horeca, heb dus wel meer dan eens gezegd eetsmakelijk ipv veel plezier er mee .Ik zeg vaak per ongeluk 'jij ook' als personeel in een winkel of restaurant zegt 'veel plezier ermee' of 'eet smakelijk'.
Alle reacties Link kopieren
quote:miedo schreef op 12 juli 2014 @ 23:16:

[...]





Oh dat vind ik niet zo'n domme opmerking hoorDeze wel
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Wanneer niet.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
quote:didigirl schreef op 12 juli 2014 @ 23:16:



Tijdens WK had een van de spelers een gele band rond zn arm.

Zeg ik tegen manlief 'Heeft hij ook al een gele kaart, want dat heb ik niet gezien!?'... manlief helemaal in een deuk en hij had weer een leuke facebookpost!



Dat dacht ik ook! Ik heb maar direct opgezocht wat het dan wel is die gele band..



En domme opmerkingen, helaas maak ik er meer dan genoeg!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel gemeld in mijn kennissenkring dat ik een foto op facebook probeerde te zetten , maar dat ik nu bang was dat de foto op de facebookpagina van mijn facebookvriend terecht was gekomen.Volgens mij lagen ze helemaal dubbel, maar het was echt zo.Pc en ik liggen elkaar niet zo
Alle reacties Link kopieren
Het lullige is dat ik ze ook per email maak en dat komt dan weer aan de wand van de keet terecht.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 12 juli 2014 @ 23:25:

[...]





Deze wel ik benblond
Alle reacties Link kopieren
Regelmatig... Even denken welke ik nog weet



Vriendin had het van de week over .... Die erg dom is. Ik vroeg ow dat meisje die niet zo slim id (ik bedoelde te vragen of het dat meisje was die ik dacht omdat ze het daar eerder over had, maar kwam er beetje blond uit)



Vandaag bij de pin kassa zei ik "ik wil graag pinnen"



En tijdens momentje stilte op m'n werk wens ik de jongeren regelmatig eet smakelijk aan het eind van de maaltijd als we afsluiten
Collega van mij was met de kassaschermen bezig in de winkel. Ik stond aan de andere kant van de toonbank te kijken op het scherm voor de klanten. Zegr mn collega: gebeurd er al iets op dat scherm?



Ik: nee maar ik kan wel je muus zien!



Kwam er zo dom uit
Bij de pinkassa aangeven dat je graag wil pinnen overkomt mij ook regelmatig
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ooit eens tegen mijn mannelijke directeur gezegd - toen hij zo'n zware waterkan optilde om in zo'n waterapparaat te hangen - "joh, dat jij m überhaupt omhoog krijgt."



Ik was echt ter goeder trouw, want die dingen waren zwaar en ik was in die tijd zo groen als gras. Maar heb wel zwaar op mijn donder gehad van direct leidinggevende. Directeur zelf vond het wel amusant.
Waar zit de any-key?
quote:Captain_Obvious schreef op zaterdag 12 juli 2014 23:05 Ghehehehe



Ehhh ik kom er nu even niet op, maar dat soort dingen heb ik wel vaker ja, dus no worries.



Heb wel eens iemand "gefeliciteerd" horen zeggen op een begrafenis.... Ook zoiets. Of een welgemeend "van harte gecondoleerd"
Alle reacties Link kopieren
Haha ohh wat erg. Is echt een actie voor mij. Ik schijn aan de lopende band domme opmerkingen te maken. Gelukkig kan iedereen er altijd om lachen. Hoef ik me dus niet al te erg te schamen
Komt wel goed, schatje!
Alle reacties Link kopieren
quote:

Underkoffer, 8 uur geleden:

Bij de pinkassa aangeven dat je graag wil pinnen overkomt mij ook regelmatig Nu je t zegt... hahaha ik zeg dat ook altijd, sta er niet eens bij stil kun je nagaan!
Komt wel goed, schatje!
Alle reacties Link kopieren
Ik zat met een vriendin op een terrasje, komt de ober naar ons toe en vraagt: "Weten jullie het al?", waarop mijn vriendin heel samenzweerderig naar hem toe buigt en zegt: "nee, vertel....!". Heb echt een kwartier niks meer kunnen uitbrengen, tranen van lachen!
Alle reacties Link kopieren
Tegen een collega van de week:"die wil zeker een groen voetje halen?" en dan hóren dat er iets niet klopt, maar wát?
Alle reacties Link kopieren
Ik had ooit een tandarts die een hond had waar hij graag over vertelde. Toen ik een keer net in de stoel lag, vertelde hij vol trots dat er gezinsuitbreiding op komst was. Zeg ik enthousiast: "goh, ik wist niet dat het vrouwtje was". Ik heb maar een nieuwe afspraak gemaakt, kwam niet meer bij van mijn eigen blunder. De tandarts en de assistente kwamen ook niet meer bij.
Enjoy the little things in life
Ik een domme opmerking, nee nooit, ik ben altijd reuze tactisch

Probleem is dat ik net als Haakje ze niet onthou.

Ik zal mijn best doen, misschien bedenk ik nog we wat...



Jaaaaa ik weet er een van jaren geleden tijdens mijn stage in een verzorgingshuis.

Daar was een meneer met een dwarsleasie. Kreeg die sokken aan, toen zei ik dat hij geen koude voeten kreeg zo . Gelukkig vond hij dat niet zo erg dat ik dat zei...ik zelf vond het vrij erg overigens...
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha

Ik heb het regelmatig dat wat ik zeg dubbelzinnig kan worden opgevat... En dat doe ik dus echt niet expres!



Ik had mijn haar donker geverfd en sta bij de koffiemachine op het werk. Mannelijke collega's: joh heb je je haar een ander kleurtje. Ik: ja ik wil ook een keer serieus genOmen worden
No worries
Alle reacties Link kopieren
quote:Houston77007 schreef op 12 juli 2014 @ 23:47:

Ik heb ooit eens tegen mijn mannelijke directeur gezegd - toen hij zo'n zware waterkan optilde om in zo'n waterapparaat te hangen - "joh, dat jij m überhaupt omhoog krijgt."



Ik was echt ter goeder trouw, want die dingen waren zwaar en ik was in die tijd zo groen als gras. Maar heb wel zwaar op mijn donder gehad van direct leidinggevende. Directeur zelf vond het wel amusant.Daar ging je onschuld
Alle reacties Link kopieren
Ik heb soms dat ik niet op de meest simpele woorden kan komen.



Ik wilde aan iemand vragen:"Welk merk schoenen heb je aan?" In plaats daarvan vroeg ik:"Hoe heten je schoenen?" Die persoon keek me droog aan zei:"Ze heten Bobby en Jim. Hoe heten de jouwe?"
Ik heb een kat (vrouwtje) die nogal hard spint. Als ik aan de telefoon ben en kat is aan het spinnen dan hoort de persoon aan de andere kant van de lijn dat.

Nu had ik eens iemand aan de telefoon die nog niet wist dat ik een kat had. Kat komt spinnend voorbij lopen en persoon vraagt; wat hoor ik?

Oh, zeg ik, dat is mijn poes...



Werd een uur later teruggebeld, diegene kwam niet meer bij
Alle reacties Link kopieren
quote:Jynta1981 schreef op zondag 13 juli 2014 08:22 Ik zat met een vriendin op een terrasje, komt de ober naar ons toe en vraagt: "Weten jullie het al?", waarop mijn vriendin heel samenzweerderig naar hem toe buigt en zegt: "nee, vertel....!". Heb echt een kwartier niks meer kunnen uitbrengen, tranen van lachen!:Imao: deze is echt heel leuk
Ik knuffelde laatst mijn zeer ondeugende minikater (die net vanwege een ernstig vergrijp de plantenspuit had gehad) en zei: 'Hé je bent nog steeds nat. Jahaaa, ondeugende poesjes zijn altijd nat'.

Wij zijn hier in huis heel beschaafd, dus mijn jongste dochter van 9 verblikte of verbloosde niet, maar puber is inmiddels wel wijzer dus wees me erop wat ik had gezegd
Alle reacties Link kopieren
Het woord "poes" is voor mij voor altijd verpest. Doos trouwens ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven