te strak van onder

07-07-2014 21:52 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laatst ben ik sinds lange tijd weer met een man naar bed geweest. Hij vond me van onder erg strak voor mijn leeftijd en voegde er gelijk aan toe dat dat positief was. Ik heb er verder niets over gezegd, maar ik had het idee dat hij bedoelde dat ik weinig ervaring heb of zo. Ik werd niet echt nat en vind eigenlijk dat het aan hem lag, hij vond dat hij genoeg zijn best deed maar bij mij duurt het ontzettend lang voordat ik nat word. Als ik het alleen doe, ben ik volgens mij wel een uur bezig om nat te worden maar daarna kan ik een paar keer achter elkaar komen.



Zijn er dames die dit herkennen? ik zou graag geiler en natter worden, maar vind dat zo lastig wanneer ik samen met een man ben. Alleen lukt het wel, maar dan moet ik echt veel zin hebben en lang stimuleren. Maar ik wil ook gewoon samen genieten, het liefst word ik gewoon een uur gemasseerd en vervolgens lang gebeft en gevingerd maar de mannen met wie ik naar bed ben geweest vonden dit allemaal te lang. Ligt dit nou aan mij? Ik vind dat ze best de tijd voor mij mogen nemen want ze krijgen er ook iets voor terug. Ben ik nou te egoistisch bezig? Ik hoop dat jullie tips voor mij hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:Anyco schreef op 08 juli 2014 @ 13:44:

[...]





Maar in je OP schrijf je dat het ook een uur duurt om nat te worden als je met jezelf aan de slag gaat? Terwijl je dus blijkbaar wel geil wordt van bepaalde gedachten?

Ben ik nou zo simpel dat ik denk; als je met jezelf aan de slag gaat dan denk je aan dingen waar je nat van wordt? Of zie ik iets over het hoofd...Seks begint volgens mij in het hoofd.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
Je vindt hem gewoon niet geil genoeg. Waarschijnlijk is de seks/chemie gewoon slecht. Zoek een ander waarmee de vonken er wel vanaf vliegen dan wordt jij waarschijnlijk veel sneller nat en geniet je er ook meer van. Het klinkt alsof je het niet lekker vindt.
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?
Alle reacties Link kopieren
Misschien ben je te gefixeerd op 'het voorspel'?



Hij moet vooral veel en lang masseren, beffen & vingeren....

Maar wat doe jij dan in al die tijd?

Alleen maar liggen?



Misschien is standje 69 een leuke voor hem en voor jou?

Win win...
Jullie vrouwen generaliseren allemaal zo....
Alle reacties Link kopieren
Mijn ervaring is dat de meeste vrouwen zich zo opstellen als TO, willen wel gemasseerd en gebeft worden maar iets terugdoen, vergeet het maar. Ik snap het wel, ik word ook het liefst gepijpt en getrokken zonder dat ik er iets voor terug hoef te doen maar zo'n vrouw vind je alleen in een bordeel
Alle reacties Link kopieren
quote:chingozapato schreef op 09 juli 2014 @ 19:57:

Ik snap het wel, ik word ook het liefst gepijpt en getrokken zonder dat ik er iets voor terug hoef te doen maar zo'n vrouw vind je alleen in een bordeel



Serieus?

Lijkt me oersaai. Eenzijdige seks.

Evenals de mannen die dat wensen.
quote:chingozapato schreef op 09 juli 2014 @ 19:57:

Mijn ervaring is dat de meeste vrouwen zich zo opstellen als TO, willen wel gemasseerd en gebeft worden maar iets terugdoen, vergeet het maar. Ik snap het wel, ik word ook het liefst gepijpt en getrokken zonder dat ik er iets voor terug hoef te doen maar zo'n vrouw vind je alleen in een bordeelhahaha, jij wilt vast als een soort koning door meerdere vrouwen verwend worden terwijl je gewoon lui in je stoel hangt of op je bed.
Alle reacties Link kopieren
quote:coralie76 schreef op 10 juli 2014 @ 11:06:

[...]





hahaha, jij wilt vast als een soort koning door meerdere vrouwen verwend worden terwijl je gewoon lui in je stoel hangt of op je bed.



Nu moet ik denken aan Bertje Visscher in zijn rol van "Harrie Poeste".



http://m.youtube.com/watch?v=oX0dfG-kjR8
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:chingozapato schreef op 09 juli 2014 @ 19:57:

maar. Ik snap het wel, ik word ook het liefst gepijpt en getrokken zonder dat ik er iets voor terug hoef te doen maar zo'n vrouw vind je alleen in een bordeelNou ik niet, veel te lekker om mijn vriendin lekker te verwennen. Dat windt mij ook op.
quote:ireentje30 schreef op 07 juli 2014 @ 22:04:

maar zijn er tips waardoor ik ook meer van de sex kan genieten?Tuurlijk, andere vent zoeken!!!
Alle reacties Link kopieren
@ Ireentje. Je schrijft dat je voor het eerst sinds lange tijd ....... Is dat niet gewoon het probleem dan? Dat je over de pauze heen moet komen? En wat is er dan mis met wat glijmiddel om weer in je ritme te komen? En hij was er wel blij mee, dat strakke toch? Maak je het niet veel groter dan het eigenlijk is? Een beetje geduld met jezelf (en je partner) kan wonderen verrichten hoor ;)
Don't worry be happy. Als je maar opschiet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven