Eerste keer, weinig gevoeld

11-07-2014 15:40 15 berichten
....
Alle reacties Link kopieren
Wat had je verwacht te voelen dan? Aan de buitenkant van je vagina zitten veel meer zenuwen dan aan de binnenkant. En bij een ander standje kun je het ook weer anders voelen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Die eerste keer kun je maar gehad hebben Nu moet je het gewoon veel doen en zo ervaring opdoen.
Lekker blijven oefenen, het wordt (vond ik) steeds leuker! Ik neem aan dat je die eerste keer niet al alle mogelijke standjes hebt geprobeerd dus er valt nog genoeg uit te proberen.
Alle reacties Link kopieren
Eerste keer en maat gemiddeld



Iemand met juiste touch en goede tong zal een zeer fijn voorspel voorafgaan
Alle reacties Link kopieren
Je kunt zelf ook spieren aanspannen, waardoor je wat meer voelt
Alle reacties Link kopieren
Had ik ook de eerste paar keer. Vroeg me dan af of hij er al in zat haha!

Maar gaat vanzelf over, je krijgt snel meer gevoel en gaat het steeds leuker vinden
Alle reacties Link kopieren
vraag of ie langzaam begint, dat je tijd hebt om te voelen..
Alle reacties Link kopieren
Dan moet hij wel erg klein zijn of jij erg wijd?
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
Alle reacties Link kopieren
De eerste keer seks is altijd spannend! Met 'weinig gevoeld' bedoel je dan alleen het moment dat hij in je zat? Als ik seks heb voel ik juist heel veel omdat seks voor mij meer is dan alleen hem in me te voelen. Ik weet niet hoe oud je bent, maar wanneer je nog jong bent kan ik me voorstellen dat je je eigen lichaam nog niet zo goed kent en dus ook nog niet zo goed weet wat je wel/niet lekker vind. Daarnaast is er zoveel te ontdekken op seks gebied, dat moet je lekker met elkaar gaan uitzoeken en proberen. De volgende keer zal de seks alweer wat makkelijker gaan dan de eerste keer en zul je waarschijnlijk ook wat meer kunnen genieten en ontspannen.
Alle reacties Link kopieren
Nee heeft niets te maken met hoe groot hij is of dat ik te wijd zou zijn. Had te maken met dat je weinig sekservaring hebt en idd nog niet goed weet wat je lekker vind. Tuurlijk voelde ik wel dat hij bij mijn vagina zat, maar ik vond het voelen alsof misschien alleen het topje erin zat en niet zijn hele penis. MAar na een aantal keer ging dit beter omdat ik de penetratie lkkrder vond worden.
Alle reacties Link kopieren
Bij de eerste keer hoor je juist teveel pijn voelen ?!
Alle reacties Link kopieren
Ga het lekker vaker doen. Dan ontspan je waarschijnlijk meer en ga je vanzelf meer voelen.



Bovendien is de ene vrijpartij de andere niet. Soms is het gewoon intenser dan de andere keer, dat hangt van jouw en van zijn lijf/stemming af.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
quote:cosima schreef op 12 juli 2014 @ 21:06:

Bij de eerste keer hoor je juist teveel pijn voelen ?!



Sorry ik vind je een aardige meid maar deze opmerking;

Je 'hoort' niets wel of niet, pijn is sowieso te weinig ontspannen of te weinig nat en het maagdenvlies is een fabel.

Tips:

Langzaam, voorspel, spelen, kijken, voelen is vooral ook Durven voelen. Jij maar ook hij! Neem de tijd, schaam je niet, bekijk eens hoe het eraan toe gaat daar beneden als hij je penetreert.
Alle reacties Link kopieren
quote:DappereGerbera schreef op 13 juli 2014 @ 03:05:

[...]





Sorry ik vind je een aardige meid maar deze opmerking;

Je 'hoort' niets wel of niet, pijn is sowieso te weinig ontspannen of te weinig nat en het maagdenvlies is een fabel.

Tips:

Langzaam, voorspel, spelen, kijken, voelen is vooral ook Durven voelen. Jij maar ook hij! Neem de tijd, schaam je niet, bekijk eens hoe het eraan toe gaat daar beneden als hij je penetreert.



Ik bedoelde dat je fysiek gezien juist meer voelt als je nog maagd bent toch ? Omdat je het gewoon nog niet gewend bent, omdat je strakker bent..

Ik heb het niet over plezier hé.. kwam bij mij ook pas veel later

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven