Entertainment alle pijlers

Brasiiiil La la la la laaa <3

08-07-2014 12:37 3312 berichten
We hebben geprobeerd, en heel erg hard gestreden.

Helaas werd ons afscheid, door Robben niet vermeden.



Lieve frummers, het was mooi, ik heb er van genoten.

En nu maar snel naar bed. Want wat voel ik me toch kloten.



Alle reacties Link kopieren
quote:-Bladora- schreef op 13 juli 2014 @ 11:34:

Die Indiaan was XXXXXX. Hij schijnt met de dood bedreigt te worden en is er dit jaar mee gestopt.Misschien dan handiger om zijn naam en woonplaats hier niet te vermelden?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik durf te wedden dat onze indiaan er gewoon tussen heeft gestaan, maar dan incognito.



Wat jammer toch dat mensen zo raar kunnen doen.
Nou, ik begin vanavond neutraal aan de finale. Gaanderweg zie ik wel voor wie ik ben; meestal voor de kneusjes

Maar ik dénk dat Duitsland wel ass gaat kicken en ook wel terecht, ze spelen goed.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 13 juli 2014 @ 09:21:

Moge allemaal.



Toch lekkerder wakker worden nu NL de laatste wedstrijd zo goed heeft gespeeld. (denk wel stiekem, had dat nou gedaan tegen Argentinie )





Eindje, je moet even opletten; VI Oranje heeft vandaag andere uitzendtijden. Eerst zijn ze er van 20.00 uur tot 21.00 uur. En dan weer om 22.50 uur. Laatste uitzending snap ik niet zo goed want dan is het voetbal nog bezig.

Ik denk dat ik dan voetbal op de laptop live stream van de NOS zet en VI Oranje op de tv.

(of wat handiger is, na het voetbal de herhaling van VI Oranje bij uitzendinggemist kijken)



Zijn julllie er klaar voor?Ah, mooi, meissie bedankt!, dat had ik anders niet geweten.

Hier wel een bode maar je bent ingesteld op de vaste tijden.



Hier ook wakker met een voldaan gevoel.



Vergeten we niet dat we maar een klein land zijn, dat verhoudingsgewijs super presteert. Brazilië 200 miljoen inwoners, alleen Sao Paolo al 22 miljoen, Duitsland en Argentinië vele malen groter dan NL. Vergelijk met Rusland etc. Wat presteert Nederland dan toch altijd buitenproportioneel goed!!



En hadden jullie deze al gezien









zo 13 jul 2014, 09:51

FOTO: Van Persie geeft fan cadeau



van onze Telesportredactie

Robin van Persie heeft met een genereus gebaar een fan van het Nederlands elftal bedankt. De captain van het Nederlands elftal heeft zijn aanvoerdersband aan een trouwe fan gegeven.





Yeahhh blij,
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Oh zo ga ik het misschien ook doen, met de live stream, ik kan de mannen niet missen
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ze zijn straks live op tv Rijnmond. Ik zal voor ze juichen en applaudiseren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ephina schreef op 13 juli 2014 @ 11:10:

Het was de aanvoerdersband. Niet de plak . Daarnaast is de oranje generaal niet zomaar een supporter, heb ik begrepen.



Hij is er altijd, àltijd bij. Dit jaar, zo vertelde vriend, lukte dat waarschijnlijk niet omdat zijn bedrijf failliet was gegaan. Dmv crowdfunding is hij in Brazilië terecht gekomen. En de knvb heeft kaarten voor hem gekocht. Zo speciaal issie dus .Wat een mooi gebaar !
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Weet je wat ik sneu voor de jongens vind, dat ze nu al terug moeten, ik neem aan dat zij toch ook de finale willen zien daar? Nu ben je er toch, dan 1 dag erbij maakt toch niet uit?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren






Fan -- tastisch!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 13 juli 2014 @ 15:13:

Weet je wat ik sneu voor de jongens vind, dat ze nu al terug moeten, ik neem aan dat zij toch ook de finale willen zien daar? Nu ben je er toch, dan 1 dag erbij maakt toch niet uit?



Daar had ik het gister ook over Mylene, zo dacht ik ook, maar ze zijn vannacht al vertrokken.

Ik denk dat ze ook wel blij zijn, weer lekker naar huis.

Je moet niet vergeten ze zijn 2 maanden ruim (7 mei) op pad geweest.



Neee, die zitten vanavond lekker op hun eigen bank, naar hun 2 meter brede HDDcHGRAWsuperLed tv te kijken.



In de ene hand de borst van moeder de vrouw, en in de andere een ijskoude Baco!



Welverdiend
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Cateautje, hoe laat komen ze op Rijnmond?
half 5 dus, live.
Dat wil zeggen, ze komen om half 5 uur aan, het kan zijn dat de uitzending al eerder begint.
quote:Eindeloos schreef op 13 juli 2014 @ 15:19:

[...]





Neee, die zitten vanavond lekker op hun eigen bank, naar hun 2 meter brede HDDcHGRAWsuperLed tv te kijken.









Volgens mij gaan ze een paar dagen naar een hotel in Noordwijk om na te kaarten/evalueren ?

Merendeel van de jongens woont ook in het buitenland.
Ik zie hier alle lof voor Robin van Persie, maar niemand gisteren die uithaal naar Van Hooijdonk gezien? Zat met open mond te kijken, heb in voetbalinterviews nog nooit zo'n op de man gerichte afbrander gezien. Erg kinderachtig en aanvoerder-onwaardig van Van Persie.
Nou, Pierre was ook verre van lief hoor.
http://nos.nl/wk2014/vide ... alt-uit-naar-critici.html
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 13 juli 2014 @ 15:19:

[...]





Daar had ik het gister ook over Mylene, zo dacht ik ook, maar ze zijn vannacht al vertrokken.

Ik denk dat ze ook wel blij zijn, weer lekker naar huis.

Je moet niet vergeten ze zijn 2 maanden ruim (7 mei) op pad geweest.



Neee, die zitten vanavond lekker op hun eigen bank, naar hun 2 meter brede HDDcHGRAWsuperLed tv te kijken.



In de ene hand de borst van moeder de vrouw, en in de andere een ijskoude Baco!



Welverdiend Zou ook wel vanavond willen kijken op de bank bij Krul
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Sanoma, ik wil wel graag maar je kan ook overdrijven om het 2x te plaatsen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:jellybelly schreef op 13 juli 2014 @ 17:07:

http://nos.nl/wk2014/vide ... alt-uit-naar-critici.htmlIk begrijp hem wel; al dat negatieve gezeik terwijl jij probeert het toernooi van je leven te spelen. Oke, hij heeft niet de sterren van de hemel gespeeld maar dat weet ie zelf ook wel. Dat hoef je er niet elke wedstrijd erin te wrijven. Ik, als supporter, vind al dat negatieve gedoe en geïnsinueer erg storend en vooral kimderachtig; alsof ze willen dat het fout gaat zodat ze daarna hun gelijk kunnen halen.
quote:StoraHuntur schreef op 13 juli 2014 @ 17:23:

[...]



Ik begrijp hem wel; al dat negatieve gezeik terwijl jij probeert het toernooi van je leven te spelen. Oke, hij heeft niet de sterren van de hemel gespeeld maar dat weet ie zelf ook wel. Dat hoef je er niet elke wedstrijd erin te wrijven. Ik, als supporter, vind al dat negatieve gedoe en geïnsinueer erg storend en vooral kimderachtig; alsof ze willen dat het fout gaat zodat ze daarna hun gelijk kunnen halen.

Die sportjournalisten hebben geen enkel ander leven dan dit en dus maken ze het heel erg belangrijk en is voetbal veel meer dan een entertainment, want niemand die in dat wereldje aan de rand rondloopt wenst toe te geven dat ze niet van belang zijn en dan krijg je dit soort geneuzel en wordt er veel meer van gemaakt dan het in feite is.

Voetbal is een spel en heeft geen ander doel dan vermaak.
quote:Mylene_Valerie schreef op 13 juli 2014 @ 17:08:

Sanoma, ik wil wel graag maar je kan ook overdrijven om het 2x te plaatsen.
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 13 juli 2014 @ 15:59:

[...]





Volgens mij gaan ze een paar dagen naar een hotel in Noordwijk om na te kaarten/evalueren ?

Merendeel van de jongens woont ook in het buitenland.Ohh, is ook goed
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 13 juli 2014 @ 17:08:

[...]





Zou ook wel vanavond willen kijken op de bank bij Krul



Voor Mylene,







Weet je wat ik doe?, ik boek even een arrangement voor jullie..........





















Ga maar lekker genieten, wij eten vanavond wel iets uit onze eigen koelkast, een boterham met smeerworst of zo
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 13 juli 2014 @ 20:10:

[...]





Voor Mylene,



[afbeelding]



Weet je wat ik doe?, ik maak een arrangement voor jullie..........



[afbeelding]



[afbeelding]



[afbeelding]



[afbeelding]





Ga maar lekker genieten, wij eten vanavond wel iets uit onze eigen koelkast, een boterham met smeerworst of zo

Óei ik ben in de zevende hemel zo. haaahahah

Thanks



VI Oranje met Dennis, ook wel een sympathieke gast, een keer een workshop met hem gehad.



Maar ik vergeet jullie niet hoor, laat het bammetje met smeerworst maar liggen, ik heb voor jullie een broodje bradwurst met oranje saus voor jullie bestelt bij een cateraar.



Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven