leeg vruchtzakje

13-07-2014 14:13 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik heb bijna 2 weken geleden een echo gehad en daar was alleen een leeg vruchtzakje te zien. Het was een raar echo moment want ik en mijn vriend zagen nog een vruchtzakje en vroegen daar naar maar kregen geen antwoord hierop. Toen ging ze op zoek naar mijn eileider (links) en deed nogal vaag dus ik vroeg kunt u het vinden en toen zei ze ik ben aan het kan kijken of je een bbz hebt en ik vroeg heel droog zoekt u wel goed, want de linker eileider heb ik niet meer. Ze werd rood en zei oja staat ook in de papieren over de rechterkant hebben we haar helemaal niet meer gehoord. Ik kreeg de vraag of gevloeid had tussendoor en of ik andere klachten had, niet dus en nogsteeds niet. We kregen te horen dat het niet goed was en ik zou vorige week maandag gebeld worden door de gyn. Dit gebeurde niet en afgelopen donderdag heb ik dus zelf gebeld. Nu heb een afspraak voor dinsdag en ben nu toch wel zenuwachtig aan het worden en heel blij dat de echo nu door de gyn. gedaan wordt en niet door die vrouw (verloskundige) ik hoop echt dat we dan wel wat zien.



Gr. Qwertie
Ok. Succes.
Alle reacties Link kopieren
Naar zeg, hoop op goed nieuws voor jullie. Die dagen van onzekerheid gaan wel langzaam zo.
Wat een rare gang van zaken zeg, niet echt duidelijk en netjes naar jullie toe. Dat geeft veel onzekerheid! Ik hoop dat de volgende echo goed nieuws brengt!
Ik snap de onduidelijkheid van de verloskundige wel heel erg goed. Een vroege zwangerschap kan erg moeilijk te zien zijn eenmaal. Hoever denk je dat je zelf zou zijn? Vandaag 6 a 7 weken zou er meer te zien moeten zijn
Alle reacties Link kopieren
Hoe ver ben je??
Alle reacties Link kopieren
Wat een prutser.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Wat een vervelende gang van zaken voor jullie
Alle reacties Link kopieren
quote:matroesjka_ schreef op 13 juli 2014 @ 14:18:

Ok. Succes.





Wat ok?

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-07-2014 16:00
Reden: verwijderd ivm onnodig kwetsend
% gewijzigd
Trots!
Alle reacties Link kopieren
Even een stafje voor het modepopje. .
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 13 juli 2014 @ 14:52:

Even een stafje voor het modepopje. .Je doet maar. Ik vind het wel waard.
Trots!
Alle reacties Link kopieren
quote:matroesjka_ schreef op zondag 13 juli 2014 14:18 Ok. Succes.Reageer dan gewoon niet als het je niks doet!
quote:modepop- schreef op 13 juli 2014 @ 14:55:

[...]





Je doet maar. Ik vind het wel waard.Ik heb je ook gestaft. Jouw reactie is echt uit proportie
Willen de staffers zich aub melden bij Enn......in de Toppic staffen en gestaft worden!



TO, sterkte! We duimen voor je.
Alle reacties Link kopieren
Modepop, wat ben je toch een dom ding. Echt, dat jij je überhaupt hebt weten voort te planten.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
Wat naar voor jullie. Hoe ver ben je nu?



Ik zou je aanraden wat assertiever te zijn. Geen genoegen te nemen met iemand die geen antwoord geeft. Als je niet gebeld bent op de dag dat is afgesproken direct zelf bellen. Dan heb je meer het gevoel dat je het zelf in de hand hebt en wellicht wat minder onzekerheid.

Verder direct bellen zodra je wel pijn krijgt natuurlijk, het kan een bbz zijn.

Succes dinsdag.
Och meid, wat ontzettend naar... Sterkte bij de gynaecoloog straks. Ik duim voor je



(Ze zijn gewoon niet zo goed met verwijderde eileiders. Na mijn hsg meldde de gynaecoloog ook vrolijk dat beide eileiders toegankelijk waren, terwijl ik geen linker eileider meer heb. Ach ja...)
Alle reacties Link kopieren
quote:saaaaar81 schreef op 13 juli 2014 @ 15:03:

Modepop, wat ben je toch een dom ding. Echt, dat jij je überhaupt hebt weten voort te planten.

Daar heb je geen hersens voor nodig blijkt maar weer eens!





TO heel veel sterkte, hopelijk lukt het je de komende dagen even van je af te zetten.
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_78732 wijzigde dit bericht op 13-07-2014 15:09
Reden: onnodig
% gewijzigd
Kan me voorstellen dat het allemaal erg verwarrend voor je is. Niet leuk!

Hopelijk kan de gynaecoloog deze gevoelens gauw wegnemen. Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
quote:dubbeltje4 schreef op 13 juli 2014 @ 15:08:

[...]



Daar heb je geen hersens voor nodig blijkt maar weer eens!





TO heel veel sterkte, hopelijk lukt het je de komende dagen even van je af te zetten.Duhhhhh.. je moet er knap voor zijn.
Trots!
Alle reacties Link kopieren
quote:modepop- schreef op 13 juli 2014 @ 14:46:

[...]





Wat ok?

Hoop dat jij zo iets meemaakt.[...]



Gewijzigd ivm onnodig kwetsend!?



Wat stond er eerst dan??
Alle reacties Link kopieren
Succes TO
Alle reacties Link kopieren
quote:greenmoustache schreef op 13 juli 2014 @ 15:13:

[...]





Gewijzigd ivm onnodig kwetsend!?



Wat stond er eerst dan??Een niet zo aardig scheldwoord
Alle reacties Link kopieren
quote:modepop- schreef op 13 juli 2014 @ 15:11:

[...]





Duhhhhh.. je moet er knap voor zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven