Entertainment alle pijlers

Brasiiiil La la la la laaa <3

08-07-2014 12:37 3312 berichten
We hebben geprobeerd, en heel erg hard gestreden.

Helaas werd ons afscheid, door Robben niet vermeden.

Lieve frummers, het was mooi, ik heb er van genoten.

En nu maar snel naar bed. Want wat voel ik me toch kloten.

Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 13 juli 2014 @ 23:24:

[...]

Ik ga zo even googlen, kan ook 1990 zijn. Het is iig november

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaHet was in november, de revolutie was net over, maar zo nét dat het bloed nog op de straten lag. Ook alle barricades lagen nog in de straten. Dus dat moet ik met google wel even vinden in welk jaar dat was.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Gelukkig geen penalty's.
Neeeeee!
Jawohl, Deutschland wird Weltmeister!!!!
quote:Mylene_Valerie schreef op 13 juli 2014 @ 23:26:

[...]

Het was in november, de revolutie was net over, maar zo nét dat het bloed nog op de straten lag. Ook alle barricades lagen nog in de straten. Dus dat moet ik met google wel even vinden in welk jaar dat was.Jemig wat voor opleiidng deed je dan als je toen in Moskou moest zijn?
Waar zit de any-key?
SCHLAND!!!!
nog 5 minuten!
quote:steph schreef op 13 juli 2014 @ 23:18:

[...]

Leuk bed, wel klein.Ja het boek kama suttra voor gevorderden is wel aan te raden erbij.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Pompiedoe schreef op zondag 13 juli 2014 23:17 Ik ga denk ik zoon aanmelden bij dat Oranje clubcard. Tegen de tijd dat hij een wedstrijd wil meepakken, heeft hij genoeg punten opgespaard om voorrang te krijgen bij aanschaf van kaarten.

Werkt dat wel zo? Daar heb ik niks over gelezen..

Ik las dat je punten kreeg per bezochte wedstrijd (zoals bij de kwalificatiewedstrijden)
quote:Pompiedoe schreef op 13 juli 2014 @ 23:27:

[...]

Jemig wat voor opleiidng deed je dan als je toen in Moskou moest zijn?Ik deed een automatiseringsopleiding en het was een uitwisseling, wij 2 weken daarheen en later die andere studenten 2 weken bij ons.
Nog een paar minuten volhouden! Pffffff

Maar t blijft n wazige wedstrijd.
Been there, done that, got the T-shirt.
quote:zonnigschildpadje schreef op 13 juli 2014 @ 23:27:

[...]

Ik las dat je punten kreeg per bezochte wedstrijd (zoals bij de kwalificatiewedstrijden)Oh lees het nu inderdaad, nouja dan ga ik maar kaart voor mijzlef aanschaffen. Mag je dan wel kaarten kopen voor mensen die niet lid zijn?
Leuk voor Low, eindelijk een grote prijs voor hem en wat voor 1! Als ze zouden verliezen dan stond zijn baan op de tocht.
Nou, Duitsland wereldkampioen.

Woehoe.

Meiden ik taai af; bedankt voor een geweldig topic
Hmm als het op punten basis gaat krijg je dan als persoon die nog nooit naar een wedstrijd geweest is en gewoon een keer wil wel kans op een kaartje?
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
LOEP ME MAAR aub.
quote:Pompiedoe schreef op zondag 13 juli 2014 23:29 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="zonnigschildpadje in "Brasiiiil La la la la laaa <3"" class="messagelink">zonnigschildpadje schreef op 13 juli 2014 @ 23:27</a>:</b>

[...]

Ik las dat je punten kreeg per bezochte wedstrijd (zoals bij de kwalificatiewedstrijden)</div></blockquote>Oh lees het nu inderdaad, nouja dan ga ik maar kaart voor mijzlef aanschaffen. Mag je dan wel kaarten kopen voor mensen die niet lid zijn? Dat weet ik niet, ik las volgensmij wel dat je maar 1 kaart per account mag aanschaffen.
Nee, was november 1991, even kijken, dan moet het een kwalificatiewedstrijd geweest zijn. nog even googlen.

NOG 2 MINUTEN
quote:Yavanna schreef op 13 juli 2014 @ 23:32:

[afbeelding]

:ROFL:

Hij is leuk.
Weer Sweinsteiger.
Wat heeft Messi eigenlijk?
LOEP ME MAAR aub.
Mijn hart zit overal, maar niet waar hij moet.
Waar zit de any-key?
quote:MadameQetesh schreef op zondag 13 juli 2014 23:32 Hmm als het op punten basis gaat krijg je dan als persoon die nog nooit naar een wedstrijd geweest is en gewoon een keer wil wel kans op een kaartje?

Ja, dmv loting

Of het driedubbele betalen via doorverkoopkanalen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven