schaamhaar

13-07-2014 23:32 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi dames. Ik ben anne en ben 25 jaar en ik heb een streepje schaamhaar. Hoe hebben jullie je schaamhaar? X anne
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 13 juli 2014 @ 23:58:

[...]





Ja hèhè. Stond in mijn inbox
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Tot gisteravond had ik het oranje, vond ik wel passend tijdens het wk.

Nu heb ik het vandaag zwart, rood, geel proberen te verven maar dat leek nergens naar.

Morgen gaat alles eraf. Ik denk Brazilian wax om in het thema te blijven.
Iets warms graag. Met borstharen. (Loesje)
Alle reacties Link kopieren
quote:Solomio schreef op 14 juli 2014 @ 00:00:

[...]



Wel al een jaar geleden ongeveer
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 14 juli 2014 @ 00:02:

[...]





Wel al een jaar geleden ongeveer Details wil ik.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
En als je vraag beantwoord is, vraag je dan hoe iedereen haar oksel- neus- en oorharen draagt?
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:Solomio schreef op 14 juli 2014 @ 00:04:

[...]



Details wil ik. Valt niks te vertellen verder. Dit bericht vond ik laatst en dat is het
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ingevlochten langs beide schaamlippen naar achter richting mijn billen.
quote:nonaimee schreef op 14 juli 2014 @ 00:06:

Ik heb het ingevlochten langs beide schaamlippen naar achter richting mijn billen.

Wat kittig!

Heb je een youtjoebje?
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 14 juli 2014 @ 00:05:

[...]





Valt niks te vertellen verder. Dit bericht vond ik laatst en dat is het Jaja.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Knotjes erin! Ik ben gek op knotjes .. Overal knotjes.. Strakke knotjes, losse knotjes..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een glittervajayjay.. Haske hip hoor, met strass-steentjes en ingevlochten kraaltjes. Ga morgen experimenteren met geloombande figuurtjes. twijfel nog tussen een uiltje en een wereldcup. (moet wat met mijn Duitsche roots he)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Bliksemschicht
Alle reacties Link kopieren
Tenzij ga strippokeren

Dan een klaver Aas
Alle reacties Link kopieren
Wauw Sassafras heb (had) jij ook een steenpuist tussen je schaamlippen, richting de venusheuvel? Bloedde inderdaad als een rund toen ik er iets te enthousiast over heen roetsjte met m'n scheermesje (cq hakmes). Voelde wel lekker hoor. Hij is trouwens nooit meer teruggekomen.
Alle reacties Link kopieren
Oh sassafras ik had nog niet ontbeten
Alle reacties Link kopieren
ik laat het altijd in een modieuze bob knippen, van mij hoeft het niet zo kaal....
Find people who will make you better (M. Obama)
Alle reacties Link kopieren
Getoupeerd voor extra volume.

Maar ik zit ook te denken aan een lange pony die net overal overheen hangt. Moet je eerst een gordijn openschuiven voordat je erbij kan zeg maar. Voor de extra mysterie.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven