sex dromen over mijn ex terwijl ik ga trouwen

13-07-2014 20:07 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi, ik heb een probleem. Ik droom de laatste tijd veel over mijn ex. Ik droom dat we sex hebben. Ik droom niet alleen ik fantaseer er ook over overdag!! Ik vindt het vreselijk! Ik ga namelijk over een paar weken trouwen. Nou moet ik zeggen dat de sex met mijn huidige partner bizar slecht is geworden de laatste tijd. Maar jij zegt dat het komt vanwege de stress van het huwelijk. En wuift het weg met: het komt wel goed. Laatst hebben we sex gehad na 2 maanden!! Maar het duurde niet eens 2 min! Wie heeft hier ook ervaring mee of heeft advies voor mij?
Alle reacties Link kopieren
Neem even een lekker onspandagje met zijn tweeën! Hoeft niet duur in een spa of iets, aangezien dat huwelijk ook vast genoeg kost.



Lekkere dingen in huis halen, telefoons uit(!), stuk gaan wandelen, skeeleren of iets en picknicken. Of met minder weer films/series kijken in huis.

Gewoon even rust, lekker eten en een paar drankjes!

En dan niet denken aan het trouwgebeuren, maar enkel aan elkaar en hoe leuk jullie het hebben. :-)
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
Ziet je aanstaande er misschien er tegen op , de verbintenis?



Dan gewoon lekker samen blijven wonen!
Alle reacties Link kopieren
Het is niet zo gek dat je precies deze dromen hebt als je seksleven met je huidige partner 'bizar slecht'is. Deze dromen hebben niet zozeer met je ex te maken, meer het gemis naar de goede seks die je destijds had en wat je nu verlangt.



Ik verklaar vaak dromen, dit is wat ik eruit kan halen. Maar het blijft natuurlijk persoonlijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven