Hoe kan ik mijn seksuele behoefte te baas zijn als 17-jarige

16-07-2014 01:50 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik hou het kort:



Ik ben een meisje van 17. Vanaf de tweede klas had ik al behoefte aan seks en ik ben inmiddels met twee jongens seksueel actief geweest.



Ik ben inmiddels 6 maand single en het bevalt me goed. Ik voel me lekker in mijn vel en erg gelukkig. Helaas mis ik wel iets: seks.

Masturberen bevredigt mijn behoeftes niet. Ik ben op een of andere manier niet in staat mezelf een orgasme te geven, terwijl het wel goed voelt.

Mijn seksuele behoefte wordt zo erg dat ik me aangetrokken voel tot elke wildvreemde man. Wanneer ik met een jongen praat op school fantaseer ik ondertussen schaamteloos over hoe het zou zijn om met diegene seks te hebben..



Hoe kom ik van deze behoeftes af? Ik vind mezelf te jong voor one night stands etc maar heb ook absoluut geen behoefte aan een relatie.
http://salestores.com/hihvmahamahh.html zoiets?



[img]http://cache.agriplaats.nl/images/user/ ... lplaat.jpg[/img]
Amand!!!!!!



Een gewillig 17-jarig wulps grietje voor je!!!!!
En nog 0 dagen lid ook nog.
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op 16 juli 2014 @ 08:54:

[...]



dat zou jij je dochter van 17 (kleine zusje) aanraden?



Ja hoor. Zelf veel gescharreld op die leeftijd. Was hartstikke leuk. Kan je 'n hoop van leren. Maar goed ik heb niet zoveel moeite met sex om de sex en als puber ben je nu eenmaal nogal hormonaal. Dat ebt wel weer weg. Ik ga mijn dochter iig niet aanraden een leuk vriendje te zoeken terwijl ze duidelijk wil experimenteren met sex en niet op zoek is naar liefde.

Van sex uit lust leer je een hoop over jezelf en het is veel ongedwongener, makkelijker, egoïstischer. Al die ervaringen van toen hebben wel gemaakt dat ik heel goed weet wat ik lekker vind, wat ik wel en niet wil en hoe.



Je zult versteld staan van hoeveel vrouwen eigenlijk niet van sex genieten. Dat is echt een treurig gegeven. Maar als je het ze face-to-face vraagt dan zouden ze dat nooooooit toegeven want je hóórt van sex te genieten.



Misschien moeten vrouwen juist eens wat meer experimenteren, al is het maar zodat ze voor zichzelf opkomen in bed en leren durven aangeven wat ze lekker vinden. Sex werkt nu eenmaal het beste als we er niet zo'n ding van maken. Voor sex moet je schaamte, taboes, opvoeding loslaten. Afgaan op je lijf, luisteren naar je lijf, je overgeven. Da's veel moeilijker voor vrouwen, want wij worden vaak toch opgevoed met dat we 'netjes' moeten zijn. Nou, wees maar eens niet 'netjes' en leer wat over jezelf en je behoeften, zonder dat daar alle intensiteit van een eerste verliefdheid bij komt kijken.



Maar TO, en dat moet gezegd... Áls je dan eenmaal verliefd bent en je kunt jezelf overgeven tijdens de sex, dan is er geen scharrel die daaraan kan tippen



En wat masturbatie betreft: oefening baart kunst.
Alle reacties Link kopieren
TO en ik hebben elkaar al 100 mails gestuurd naar elkaar.



Nee serieus waar slaan die berichten op??
Alle reacties Link kopieren
quote:mali30 schreef op 16 juli 2014 @ 09:22:

Wedden dat TO en mr-italian mekaar flink aan het pb'en zijn Dat zou voor beiden een mooie oplossing kunnen bieden .
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op 16 juli 2014 @ 08:54:

[...]



dat zou jij je dochter van 17 (kleine zusje) aanraden?Sterker nog, dat heb ik gedaan. Ik kan mij erg vinden in de uitspraak van voetjesinhetzand. +1
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
Alle reacties Link kopieren
quote:summernights schreef op 16 juli 2014 @ 11:00:

[...]



Sterker nog, dat heb ik gedaan. Ik kan mij erg vinden in de uitspraak van voetjesinhetzand. +1

Oke, even uitgaan, dat dit topic waar is, dan maar?



1) Ik vind experimenten geweldig. En voor-altijd-samen-met-je-eerste-vriendje HEL op aarde

En mijn dochter moet dat vooral zelf weten...

Maar....

TO schrijft dit:

"Mijn seksuele behoefte wordt zo erg dat ik me aangetrokken voel tot elke wildvreemde man."

en dan.... is er iets mis.... en dat soort meisjes geef je dus ander advies.
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op 16 juli 2014 @ 11:03:

[...]



Oke, even uitgaan, dat dit topic waar is, dan maar?



1) Ik vind experimenten geweldig. En voor-altijd-samen-met-je-eerste-vriendje HEL op aarde

En mijn dochter moet dat vooral zelf weten...

Maar....

TO schrijft dit:

"Mijn seksuele behoefte wordt zo erg dat ik me aangetrokken voel tot elke wildvreemde man."

en dan.... is er iets mis.... en dat soort meisjes geef je dus ander advies.



Nou ja... Dat vraag ik me af. Ik voelde me ook aangetrokken tot véél mannen (oké niet tot élke)... Juist meer vreemde mannen dan mannen die ik kende, want daar kun je makkelijker over fantaseren. Mijn hormonen waren gewoon een beetje op hol geslagen en ik had gewoon heel veel zin in sex en dacht er veel aan en keurde iedereen daarvoor.



Na een paar jaar was dat weer over. Nu denk ik: goh vroeger waren er óveral aantrekkelijke mannen, wat is er toch gebéúrd?!
Alle reacties Link kopieren
quote:voetjesinhetzand schreef op 16 juli 2014 @ 11:06:

[...]





Nou ja... Dat vraag ik me af. Ik voelde me ook aangetrokken tot véél mannen (oké niet tot élke)... Juist meer vreemde mannen dan mannen die ik kende, want daar kun je makkelijker over fantaseren. Mijn hormonen waren gewoon een beetje op hol geslagen en ik had gewoon heel veel zin in sex en dacht er veel aan en keurde iedereen daarvoor.

niks mis mee, maar in combi met TO's verscheurde jeugd en hoe ze denkt over de liefde, roept ze bij mij vooral medelijden op. Niet iemand die neukt voor het lekkere, maar meer om een gat (haha) te vullen.
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op 16 juli 2014 @ 11:15:

[...]



niks mis mee, maar in combi met TO's verscheurde jeugd en hoe ze denkt over de liefde, roept ze bij mij vooral medelijden op. Niet iemand die neukt voor het lekkere, maar meer om een gat (haha) te vullen.Mwoah ik weet het niet zo. En ik weet niet eens of het dan per se 'verkeerd' zou zijn. Een goede psycholoog om de dingen uit haar jeugd op een rijtje te zetten lijkt me sowieso geen slecht idee.
Alle reacties Link kopieren
quote:voetjesinhetzand schreef op 16 juli 2014 @ 11:39:

[...]





Mwoah ik weet het niet zo. En ik weet niet eens of het dan per se 'verkeerd' zou zijn. Een goede psycholoog om de dingen uit haar jeugd op een rijtje te zetten lijkt me sowieso geen slecht idee.zou ze dan toegeven, dat ze alleen maar een seks met hem denkt, tijdens het gesprek?
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op 16 juli 2014 @ 11:41:

[...]



zou ze dan toegeven, dat ze alleen maar een seks met hem denkt, tijdens het gesprek? misschien een vrouw
Alle reacties Link kopieren
Nou ik ben hier dus voor hulp gekomen en niet door afgekraakt te worden. 'Verscheurde jeugd' en 'neuken om een gat op te vullen'??

Ik heb verder een prima jeugd gehad en ik ben prima opgevoed. Ik heb het enkel als reden gegeven over waarom een relatie er voor mij niet in zou zitten.



Het was eigenlijk gewoon een simpele vraag, maar sommige mensen hier weten wel héél goed hoe ze lekker moeten gaan stoken.
Nou To als antwoord op je vraag: zelfbeheersing! Heeft verder niks met je leeftijd te maken trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Zoek een vent van 30+ die net gescheiden is en er geen probleem mee heeft om een "friends with Benefits" tiener meisje een jaartje bevredigd te houden terwijl hij de puinhopen van een boze ex-vrouw en een vechtscheiding verwerkt.



Van te voren wel duidelijk maken dat het je alleen om de sex te doen is en dat het maar voor een jaartje is of zo.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Koop een vibrator, probeer dat maar eerst voordat je je gaat aanbieden aan eender wie.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:unknown66 schreef op 16 juli 2014 @ 11:48:

Nou ik ben hier dus voor hulp gekomen en niet door afgekraakt te worden. 'Verscheurde jeugd' en 'neuken om een gat op te vullen'??

Ik heb verder een prima jeugd gehad en ik ben prima opgevoed. Ik heb het enkel als reden gegeven over waarom een relatie er voor mij niet in zou zitten.



Het was eigenlijk gewoon een simpele vraag, maar sommige mensen hier weten wel héél goed hoe ze lekker moeten gaan stoken.



Dat lees je toch verkeerd. Het gaat lilalinda helemaal niet om je opvoeding, maar om het feit dat jij op jonge leeftijd heftige dingen hebt meegemaakt die een volwassene al zwaar vindt en wasr een volwassene soms al hulp bij nodig heeft. Zeker aangezien je moeder ook nog ziek werd, was er misschien niet voldoende hulp voor jou, om met alles te dealen. Die hulp kun je alsnog krijgen, mocht je er behoefte aan hebben, bij bijvoorbeeld een psycholoog.



Het feit dat je geen relatie wil op jouw leeftijd vind ik vrij normaal... Maar als dat inderdaad is vanwege het overlijden van je vader en de angst om mensen te verliezen, dan is het wel goed om eens met een psycholoog te gaan praten.



Lilalinda bedoelt het zelfs heel goed en zit totaal niet te stoken of je belachelijk te maken, ze denkt met je mee over waar die behoefte vandaan zou kunnen komen.
quote:WellieB schreef op 16 juli 2014 @ 09:44:

Amand!!!!!!



Een gewillig 17-jarig wulps grietje voor je!!!!!Eeuh, be carefull what you wish for, Wellie: voor hetzelfde geld is TO jóuw dochter.
Alle reacties Link kopieren
Meisje, geniet lekker van het jong zijn. Masturberen doet mij ook niks, ook al kan ik wel klaarkomen. Het is gewoon niet te vergelijken met het echte werk!



Als je geen one night stand wil, zijn er dan geen jongens die je al wat langer kent, en wel ziet zitten? Dat is dan misschien een goede oplossing. Succes!
Wanneer begint je school weer, ikbenanne?
Alle reacties Link kopieren
wilde ik ook net vragen Theemok....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven