De parodiëttes draven door (III)
woensdag 16 juli 2014 om 22:18
Ja hallo ga het op de man spelen SmetvlekVrees. Dat ze borderline heeft kan ik toch niet helpen? En maar lekker thuis zitten op onze (ja ook jouw!) belastingcenten. Ik zal je wel eens voorrekenen wat dat allemaal kost. Ondertussen zie ik mij kinderen niet want ik ben niet stabiel genoeg. Nouja alsof een reizende geveltoerist niet stabiel is. Het is allemaal politiek wat ik je brom!
woensdag 16 juli 2014 om 22:24
quote:prior schreef op 16 juli 2014 @ 22:18:
Ja hallo ga het op de man spelen SmetvlekVrees. Dat ze borderline heeft kan ik toch niet helpen? En maar lekker thuis zitten op onze (ja ook jouw!) belastingcenten. Ik zal je wel eens voorrekenen wat dat allemaal kost. Ondertussen zie ik mij kinderen niet want ik ben niet stabiel genoeg. Nouja alsof een reizende geveltoerist niet stabiel is. Het is allemaal politiek wat ik je brom!Wie heeft er borderline? Slette? Verbaast me niks.
Ja hallo ga het op de man spelen SmetvlekVrees. Dat ze borderline heeft kan ik toch niet helpen? En maar lekker thuis zitten op onze (ja ook jouw!) belastingcenten. Ik zal je wel eens voorrekenen wat dat allemaal kost. Ondertussen zie ik mij kinderen niet want ik ben niet stabiel genoeg. Nouja alsof een reizende geveltoerist niet stabiel is. Het is allemaal politiek wat ik je brom!Wie heeft er borderline? Slette? Verbaast me niks.
woensdag 16 juli 2014 om 23:20
woensdag 16 juli 2014 om 23:21
quote:sabbaticalmeds schreef op 16 juli 2014 @ 23:17:
[...]
Dellesnollenora!!!!!!!!!
Jij komt niet voor op het lijstje, want het is het lijstje van de STOMSTE forummers.
Hier is het lijstje met de LEUKSTE;
1. ahum, ikzelf
2. jij!
Dacht al Samanthadebest, kan een vrouw niet gewoon een half jaar nauwelijks posten en met de noorderzon vertrokken lijken? Is zij dan al vergeten?
Nu kan ik weer op twee oren slapen gelukkig.
[...]
Dellesnollenora!!!!!!!!!
Jij komt niet voor op het lijstje, want het is het lijstje van de STOMSTE forummers.
Hier is het lijstje met de LEUKSTE;
1. ahum, ikzelf
2. jij!
Dacht al Samanthadebest, kan een vrouw niet gewoon een half jaar nauwelijks posten en met de noorderzon vertrokken lijken? Is zij dan al vergeten?
Nu kan ik weer op twee oren slapen gelukkig.
woensdag 16 juli 2014 om 23:22
quote:sabbaticalmeds schreef op 16 juli 2014 @ 23:20:
[...]
Oh bleh braaaak braaaaak braaaaaak. Gaan we nu zeker kootshie kootshie doen. Maar gisteren was het nog: "goh die LeovandeBeo zien we ook nooit meer nu ze zeker Belangrijkere en Knappere vrienden heeft"
Ja, het is natuurlijk wel zo.
Het Libelleforum is natuurlijk een stapje hoger op de foraladder.
[...]
Oh bleh braaaak braaaaak braaaaaak. Gaan we nu zeker kootshie kootshie doen. Maar gisteren was het nog: "goh die LeovandeBeo zien we ook nooit meer nu ze zeker Belangrijkere en Knappere vrienden heeft"
Ja, het is natuurlijk wel zo.
Het Libelleforum is natuurlijk een stapje hoger op de foraladder.
woensdag 16 juli 2014 om 23:25
quote:Eleonora schreef op 16 juli 2014 @ 23:21:
[...]
Nu kan ik weer op twee oren slapen gelukkig.Slette heeft je voorzittersfunctie opgeeist en Dakhaas (komt nota bene net kijken in de club) heeft zich "ontfermd" over je Tony Ponies. Ze heeft ze gewoon gejat. Weet je nog die shaded blue/ grey/ yellow tabby met turtle neck? Die heeft ze losgelaten met een afgekeurde Longtail skinny spotted sandpoint. Nu zitten we met een totaal onbruikbaar nest Skinny grey/ yellow tabby met turtle neck.
[...]
Nu kan ik weer op twee oren slapen gelukkig.Slette heeft je voorzittersfunctie opgeeist en Dakhaas (komt nota bene net kijken in de club) heeft zich "ontfermd" over je Tony Ponies. Ze heeft ze gewoon gejat. Weet je nog die shaded blue/ grey/ yellow tabby met turtle neck? Die heeft ze losgelaten met een afgekeurde Longtail skinny spotted sandpoint. Nu zitten we met een totaal onbruikbaar nest Skinny grey/ yellow tabby met turtle neck.