Wat nu te doen? De sex maar ergens anders gaan 'halen'?

02-06-2014 14:01 185 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
One life, live it !
Alle reacties Link kopieren
quote:jaap70 schreef op 16 juli 2014 @ 13:15:

Ik weet (helaas) uit ervaring dat een (nagenoeg) sexloze relatie niet is om te buigen. De koek is op, de fut is er uit en zij heeft totaal geen behoefte aan intimiteit. Punt is dat tijdens het spel de spelregels worden veranderd, want wist je dit van tevoren was het waarschijnlijk niet je vrouw geworden. Het is altijd jammer dat de partner die geen zin heeft de frequentie bepaalt, en jij zit gefrustreerd te wezen. Uiteindelijk gaat dat ook ten koste van de prestaties op het werk en de sfeer thuis wordt er ook zeker niet beter op omdat je gewoon niet in balans bent. Sex buiten de deur is dan dus een uitstekende oplossing.Kan een eind met je meegaan, maar de keuze 'seks buiten de deur' is er wel eentje die je moet voorleggen aan je partner (dus niet stiekem die keuze maken). Als ze zich er niet in kan vinden, mag ze ook haar eigen conclusie daaruit trekken.
Alle reacties Link kopieren
Seks is altijd een uitnodiging van de één aan de ander. Geen eis...
Alle reacties Link kopieren
Is het dan niet zo dat je beter een tijd afstand kan nemen van elkaar om jezelf weer terug te vinden? Wie weet is zij ook wel zichzelf kwijt! Veel vrouwen hebben na de overgang weinig of geen zin meer in seks. Ze voelen zich hierdoor erg onzeker en doen erg afstandelijk tegen hun partner. Het is niet goed van de vrouw van TO dat ze daarbij niet aan hem denkt,, Zij toont daar mee ook niet veel respect richting hem. Voor als nog sta ik alsnog achter mijn reactie, nl dat TO wegloopt voor zijn problemen. Naar mijn idee brengt hij het al aarzelend ter sprake thuis, en gaat hij er dan niet verder op door. Ik weet hoe eng dat kan zijn, om je gevoelens op tafel te leggen. En hoe bang je kan zijn voor de reactie van de ander. maar als ik open en eerlijk tegen mijn vriend ben geweest over iets waar ik me voor schaam voel ik me altijd bverschrikkelijk opgelucht en is zijn reactie het tegenovergestelde van wat ik in mijn hoofd dacht.quote:jaap70 schreef op 16 juli 2014 @ 13:15:

Ik weet (helaas) uit ervaring dat een (nagenoeg) sexloze relatie niet is om te buigen. De koek is op, de fut is er uit en zij heeft totaal geen behoefte aan intimiteit. Punt is dat tijdens het spel de spelregels worden veranderd, want wist je dit van tevoren was het waarschijnlijk niet je vrouw geworden. Het is altijd jammer dat de partner die geen zin heeft de frequentie bepaalt, en jij zit gefrustreerd te wezen. Uiteindelijk gaat dat ook ten koste van de prestaties op het werk en de sfeer thuis wordt er ook zeker niet beter op omdat je gewoon niet in balans bent. Sex buiten de deur is dan dus een uitstekende oplossing.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet uit eigen ervaring hoe het voelt als je er achter komt dat je vriend/man wil vreemdgaan of vreemdgaat. Het sloopt je, het doet zo veel pijn... Bij mijn vriend was het ''gelukkig'' omdat hij weg wilde lopen van zijn problemen en van zichzelf, maar in het geval van TO en in het geval dat mijn vriend zoiezo zou willen vreemdgaan, of hij nou een goede relatie had of niet, zou ik het willen weten zodat ik in ieder geval zelf zou kunnen kiezen hoe ik hier op ga reageren of wat ik wil. Accepteer ik dat iemand zo is of verbreek ik de relatie? Ik denk dat je vrouw ook verscheurt zou zijn als ze erachter zou komen, want je voelt je zo bedrogen en zo gekleineerd... Dit is wat ik op een blog schreef toen ik erachter was gekomen:



Ik voel me zo vernederd, gebruikt, moe, waardeloos enzovoorts enzovoorts...

Hoe kon ik zo dom zijn om er nog een keer in te trappen?? What the fuck?? Waarom ben ik nooit goed genoeg? Want dat is het weer, opnieuw, ik ben niet goed genoeg. Wat ik ook doe. Ik was af, ik maak schoon ik kook zijn voedsel. Als hij met me naar bed wil, dan gaat hij met me naar bed. Hij heeft vaker geen zin dan ik. Misschien omdat hij tussendoor andere wijven neukt, dan is zijn zaad al geloost. Ik begrijp het niet. Waarom ben ik niet goed genoeg?



Hij bedenkt niet voor dat hij vreemdgaat hoeveel pijn hij me hier mee kan doen. Eigenlijk best wel dom, dat hij nog niet doorheeft dat ik weet waar die mee bezig is. Ik voel me echt ziek! En af en toe ben ik weer misselijk., Ik ben benieuwd wanneer hij realiseert wat hij me aan doet. Als ik niet meer eet, niet meer praat en niet meer lach?

Hij vroeg me wat er nu allemaal in mijn hoofd omgaat. Ik zei het niet. Ik wilde het zeggen, echt, maar ik weet niet hoe en ik ben zo vernederd door hem. Misschien ben ik ook wel een beetje te trots om het te zeggen. Dan zal ik moeten toegeven dat ik me zo voel door hem terwijl het hem waarschijnlijk niet eens boeit.

Ik snap het allemaal niet meer,,

_____________________________________________________



Denk er alsjeblieft goed over na, al_bundy...
Alle reacties Link kopieren
Tja je moet toch wat? Helemaal geen seks is toch ook geen oplossing? Dat zie ik mezelf ook niet doen...
Alle reacties Link kopieren
quote:joop_2000 schreef op 10 juni 2014 @ 09:59:

TO, je kon verwachten dat je hier afgefakkeld zou worden door een hoop viva dames, maar ik zou het over een andere boeg willen gooien: je vrouw is jou al jaren (seksueel) ontrouw.



Wat mij betreft is seks essentieel in een liefdesrelatie. Niet het enige, maar wel essentieel, en zonder seks zou een relatie voor mij niet compleet zijn. Natuurlijk kun je best wat momenten of periodes hebben dat het wat minder gaat, maar ik vind: geen seks meer (of nauwelijks, of totaal niet bevredegigend) = geen echte relatie meer.



Als ik het zo lees kun je volgens mij wel stellen dat je vrouw jou seksueel verwaarloost. Dat is niet haar schuld of haar fout, dat hoeft haar niet te worden verweten, en het zal ook wel z'n redenen of oorzaken hebben dat zij dat doet. Maar het is wel zo. Ik vind dat ook een vorm van seksuele ontrouw.



Mensen (met name vrouwen) worden vaak boos als je dat op één lijn trekt met vreemdgaan. Maar als je een monogame relatie hebt, ben je van elkaar afhankelijk voor je seksuele behoeften. Dat schept wel een bepaalde verantwoordelijkheid naar elkaar toe, die veel verder gaat dan "niet vreemdgaan". Als je monogamie wilt, betekent dat ook dat je partner op jou is aangewezen voor diens seksuele gerief. Als één van de twee die verantwoordelijkheid niet meer nakomt, is dat een fundamenteel probleem voor jullie relatie. En dat moet niet worden afgedaan met afwijzen of 'mood is helemaal verdwenen'.



Nogmaals, geen verwijt naar je vrouw (want sommigen zien zo'n uitgangspunt al snel als aanval of kritiek op haar). Maar zij moet zich wel realiseren dat de gebrekkige seks op de lange termijn een bom onder jullie relatie legt. Dus het is ook in haar belang (en ook haar verantwoordelijkheid) om daar nu wat constructiefs mee proberen te doen. En niet te wachten tot dit probleem uit de hand loopt en haar relatie ontploft.



Ik zou met haar gaan praten, en zeggen dat je je niet gaat neerleggen bij de rest van je leven gebrekkige seks. Dus dan zijn er nog 2 opties: ofwel jullie moeten daar samen (dus ook inzet van haar kant!) wat aan doen, ofwel jullie moeten afspreken dat jij het ergens anders gaat halen. Of jullie gaan uit elkaar, maar dan ga je het ook ergens anders halen.Helemaal eens!
TO heeft veel verwijderd maar ben toch benieuwd hoe het nu gaat met hem.
Alle reacties Link kopieren
Het gaat re-de-lijk goed...



De zaak (ons familiebedrijf sinds 1928) is inmiddels failliet en de sex ben ik niet buiten de deur gaan halen. In 2013 was ik er klaar voor, maar hield mijn nr2 de boot af, in 2014 waren de rollen omgedraaid en hoefde het van mij niet meer... niet om haar 'dwars' te zitten, maar ik was er met mijn kop niet bij en heb al mijn aandacht proberen te geven aan het redden van de zaak, maar dat is helaas tevergeefs geweest.



Met nr2 ben ik nooit verder gegaan dan wat zoenen, knuffelen en friemelen, steeds met de kleren aan ! Inmiddels is 'mijn' nr2 getroffen door de nodige tegenslag (kwa gezondheid) en ben ik blij dat ik vorig de boot heb afgehouden en mezelf (met haar) niet in een hopeloos avontuur heb gestort.



De sex thuis is bij vlagen wel weer redelijk, maar gezien alle problemen met het afronden van de zaak vind ik het voorlopig wel ff best zo... zo thuis in de WW geeft wel ff tijd om goed na te gaan denken en ik ben ook blij dat ik bij vlagen ook hier heb meegelezen en dan met name in het "Minnaar, deel weet-ik-hoeveel" topic... heeft toch wel redelijk de blik op thuis gefocust gehouden.
One life, live it !
'Bij vlagen redelijk' klinkt alsof je seks leven nog steeds kut is.
Alle reacties Link kopieren
Spetterend is anders, maar voor nu neem ik er genoegen mee.. zit door het failliesement van de zaak ook niet helemaal lekker in mijn vel en mij hier nu ook over gaan opwinden / druk over maken kan ik er nu gewoon niet bijhebben.



We knuffelen wel heel veel en we vallen ook bijna iedere avond lepeltje/lepeltje in slaap, maar ik dring niet aan (verleden heeft mij geleerd dat dit vaak averechts werkt bij haar) en als ze meer wil dan merk ik dat vanzelf wel.
One life, live it !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven