Stinkende afscheiding na seks

06-06-2014 13:48 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo mensen op dit forum,



Ik zit ergens heel erg mee waar ik even advies over wil vragen. Er zullen vast veel mensen zeggen dat ik naar de huisarts moet gaan, maar ik zie dit niet zitten en ik denk ook niet dat het echt ernstig kan zijn.



Ik lag in bed met mijn vriend, en we waren bezig met voorspel. Toen hij zijn boxer uitdeed, rook ik dat zijn penis best wel stonk . Ik zei het tegen hem, en of hij hem niet moest wassen maar hij zei dat dat niet nodig was omdat hij mij extra wilde bevredigen. (hij bedoelde dat hij alleen mij ging verwennen en ik hem dus niet oraal)

Ik wilde hem alsnog vragen of hij hem even wilde wassen, maar toen werd ik zo opgewonden dat ik het maar liet zitten.



De dag erna had ik rare, bruin/rood kleurige afscheiding, iig donker, en toen ik eraan rook ging ik bijna over mijn nek. Ik ben toen onder de douche gestapt en heb mezelf goed vanbinnen en buiten schoongemaakt om die geur maar weg te krijgen.

Ik rook het toen niet meer, maar voor de zekerheid ging ik met mijn vinger zo diep mogelijk in mijn vagina en rook nog eens. Toen was de geur echt onverdraaglijk, om van te kotsen gewoon.

En het rare is dat de geur hetzelfde is als hoe zijn penis toen rook, maar zijn penis rook niet zo kokhalsend vies toen.

Ik vraag me echt af wat het nou is, ik heb een vaginale douche gekocht en dan gaat de geur THANK GOD weg, maar als ik s'middags die vaginale douche gebruik is het s'avonds weer terug.



Kan iemand mij misschien helpen of mij vertellen wat dit kan zijn en hoe het komt? Ik heb het nu nog steeds, al meer dan een week.
quote:missbianca schreef op 15 juli 2014 @ 07:38:

Ik weet niet of iemand dit topic nog leest, maar ik wilde even een update plaatsen :P De afscheiding die ik heb is niet meer rood/bruin maar gewoon wit en dun. Het stinkt nog een klein beetje, maar niet meer zo erg als eerst. Toen ik het een paar keer met een vaginale douche, met alleen water, had doorgespoeld was het een tijdje daarna heel erg opgeknapt.



Volgende week woensdag heb ik een afspraak voor een soatest, dus ik ben erg benieuwd... Ik denk dat het een bacteriele infectie is.



Ik denk dat een hoop forumleden zich al afvroegen... hoe zou het toch met die afscheiding zijn?

Maar serieus, waarom heeft het zo lang geduurd voordat je een soa-test doet? Dat lijkt me erg onverstandig. Als je met iets rondloopt kun je daar maar beter snel bij zijn om het te bestrijden.

Hopelijk heb je volgende week snel duidelijkheid.
Alle reacties Link kopieren
Ik geloofde het verhaal totdat ik je verdere reacties zag.



'T ligt er net iets te dik boven op.
Wat ligt er te dik boven op? Die bruine smurrie?
Alle reacties Link kopieren
Als het een consequente verandering is qua kleur en geur kan het een schimmel zijn. Kan een ieder overkomen en heeft eerder te maken met te veel hygiene dan te weinig. Een schimmelinfectie van de vagina is vaak hardnekkig, maar vooral vervelend.



Kan ook een SOA zijn (maar dan heb je wel heel erg snel de verschijnselen). Hoe dan ook, toch maar even naar de dokter. Er zit niets anders op vrees ik.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
quote:missbianca schreef op 08 juni 2014 @ 03:40:

ik douche zoiezo elke dag. Dus aan mij kan het niet liggen :P



1. Was de vagina nooit met zeep. Dit verstoort de zuurbalans namelijk verschrikkelijk en maakt weer dat de vagina een voedingsbodem wordt voor zaken die er niet horen. Neem in plaats daarvan bijvoorbeeld een verzorgingsproduct met een neutral PH waarde van bijvoorbeeld Lactacyd.

2. Was ook het lichaam verder niet te veel met zeep. Elke keer als iemand onder de douche staat en zijn lichaam wast, komt de zeep ook op die intieme plaatsen. Bovendien verstoort zeep de algehele PH waarde van het lichaam en daar hoort de vagina ook bij.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
beetje raar wat je zegt.. waarom zou ik er over liegen en waar dan precies over?quote:twijfelaarstertje schreef op 15 juli 2014 @ 16:47:

Ik geloofde het verhaal totdat ik je verdere reacties zag.



'T ligt er net iets te dik boven op.
Alle reacties Link kopieren
ik was mijn vagina nooit met zeep.Als ik mijn lichaam was, zorg ik dat er geen zeep bij mijn vagina komt met de douchestraal,,quote:Baggal schreef op 15 juli 2014 @ 17:05:

[...]





1. Was de vagina nooit met zeep. Dit verstoort de zuurbalans namelijk verschrikkelijk en maakt weer dat de vagina een voedingsbodem wordt voor zaken die er niet horen. Neem in plaats daarvan bijvoorbeeld een verzorgingsproduct met een neutral PH waarde van bijvoorbeeld Lactacyd.

2. Was ook het lichaam verder niet te veel met zeep. Elke keer als iemand onder de douche staat en zijn lichaam wast, komt de zeep ook op die intieme plaatsen. Bovendien verstoort zeep de algehele PH waarde van het lichaam en daar hoort de vagina ook bij.
Alle reacties Link kopieren
HAHAHAHAHHA mijn lieverd na twee jaar dumpen omdat ie na een hele week hard werken even geen zin heeft om op te staan als die botergeil is?



Maar nee, even zonder gekkigheid, hij wuifde het eerst weg, dat het wel niet zo erg zou zijn, tot dqat hij het zelf rook.Hij deed zijn voorvel naar achter en rook toen aan zijn hand. Nu wast hij zijn penis heel goed, met lactacyd ook xD en zelfs na het plassen woehoeee :P Ik ben erg benieuwd naar wat er woensdag uitkomt...quote:jaw schreef op 15 juli 2014 @ 16:38:

Dom, je weet toch dat je gewoon zo'n vent moet weigeren als hij zich niet een beetje schoon houdt.



Nu moet je een SOA test laten doen, en krijg je waarschijnlijk nog een hele kuur mee tegen schimmelinfecties etc.



Voortaan dan maar meteen onder de douche stapen en hem mee nemen, je bent toch geen kleuter meer dat je geen nee tegen je vent kan zeggen. Als die dat niet eens voor je over heeft door er zich met een smoesje van af te maken is hij jou niet waard en dien je hem meteen het bed en het huis uit te schoppen.
Alle reacties Link kopieren
Kijk, aan zulke reacties heb ik iets, dankjewel! Ik vind het zo stom als je om advies vraagt jij of degene waar het over gaat gelijk afgezeken word. Ik leg het verhaal uit in de hoop dat mensen me kunnen helpen en antwoord kunnen geven op mijn vraag. Niet om hun mening over mijn vriend te horen :P We waren allebei te geil om er iets om te geven, nou kan gebeuren! Ik heb ook al eerder aangegeven dat mijn vriend psychische problemen heeft waar door hij SOMS minder goed op zijn hygiene let.quote:Baggal schreef op 15 juli 2014 @ 17:02:

Als het een consequente verandering is qua kleur en geur kan het een schimmel zijn. Kan een ieder overkomen en heeft eerder te maken met te veel hygiene dan te weinig. Een schimmelinfectie van de vagina is vaak hardnekkig, maar vooral vervelend.



Kan ook een SOA zijn (maar dan heb je wel heel erg snel de verschijnselen). Hoe dan ook, toch maar even naar de dokter. Er zit niets anders op vrees ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven