Yahoo-account verplicht bij Flickr

10-07-2014 10:37 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
In two weeks, Flickr will remove the option to sign in with a Facebook or Google account. Instead, you will need to sign in using a Yahoo account. To create your Yahoo account click "get started" below.



Ik log altijd in met mijn google-account. Heb totaal geen zin nóg een account te maken, ergens op internet. Heb al hotmail en gmail.



Waarom zouden ze dit doen en wat doe jij ermee?

Ik zeg mijn flickr account op. Ik begon er ooit mee, vanwege een cursus. Hier konden we foto's delen. Die cursus volg ik allang niet meer en mijn account is daarom niet zo actief.

Als ik een yahoo-account aan moet maken, stop ik met Flickr

Totaal aantal stemmen: 7

Ja (71%)
Nee Geen stemmen
Ik heb al een yahoo-account Geen stemmen
Waar maak je je druk om (29%)
Later is nu
Genoeg websites die hetzelfde bieden als Flickr. Dus dat kan ze flink watt gebruikers kosten.
Alle reacties Link kopieren
Grr.. ik moest dus wél eerst een yahoo-id aanmaken, daarmee ging wat fout en nu kom ik er niet meer in!
Later is nu
quote:Dreamer schreef op 10 juli 2014 @ 10:37:

In two weeks, Flickr will remove the option to sign in with a Facebook or Google account. Instead, you will need to sign in using a Yahoo account.



Ik log altijd in met mijn google-account. Heb totaal geen zin nóg een account te maken, ergens op internet. Heb al hotmail en gmail.



Waarom zouden ze dit doen en wat doe jij ermee?



Ik ben ook account-moe, ik heb wel 30 accounts, bij Bol.com en Wehkamp en Twitter en Facebook en LightintheBox en Pinterest en Viva en Airmiles en Kruidvat en HEMA en ga zo maar door. Ik kreeg dat Flickr-mailtje ook, ik heb ook geen zin in een Yahoo-account.



So I hear you
30 accounts? Ik heb een notitieboekje met alle accounts, net even geteld en ik kom op 143.
quote:ikeaverslaafde schreef op 10 juli 2014 @ 10:47:

30 accounts? Ik heb een notitieboekje met alle accounts, net even geteld en ik kom op 143.







Eigenlijk had ik de moed niet om mijn notitieboekje erbij te halen, maar het zal inderdaad meer zijn.
Alle reacties Link kopieren
het kostte even wat moeite, maar zowel mijn flickr- als mijn yahoo-account zijn 'terminated'



Later is nu
Alle reacties Link kopieren
143 accounts



Ik shop niet zoveel online, misschien helpt dat. En ik zal ook vast heel veel aangemaakt hebben en weer vergeten zijn. Hier ben ik in elk geval van af.
Later is nu
En, waar ga je nu naar overstappen nu je Flickr niet meer gebruikt?



Naast online shoppen game ik ook veel online, dat levert behoorlijk wat accounts op. O ja, en blogs waar ik na een paar weken weer mee stop.
Alle reacties Link kopieren
Zoals ik al zei: ik was al inactief op flickr. Ik keek vooral nog bij mijn ex-cursusgenoten, eigenlijk. Ik zal het ook niet missen.



Ik heb een blog, waar ik mijn foto's op zet. En/of op facebook.
Later is nu
Ik zou het ook niet doen. Heb sowieso een hekel aan al dat koppelen van accounts. Google heeft er ook zo'n handje van, bah. En ondertussen allerlei privacy-instellingen wijzigen waardoor ook ineens je youtube account openbaar is, want ja, het is allemaal gekoppeld. Om maar eens iets te noemen. Ik koppel ook niks aan FB. Maar zo langzamerhand kom je er bij veel sites niet meer onderuit.
Wat een bende is dat Yahoo! Ik ben redelijk handig op het wereldwijde web maar op Yahoo/flickr kom ik alitjd in een soort 'lus' terecht waardoor ik steeds weer via drie stappen op de oorspronkelijke pagina uitkom en nu nog mijn Flickr niet inkom omdat hij beweert dat mijn gebruikersnaam die ik net heb geregistreerd niet bestaat. Laat maar zitten.



Heel jammer want Flickr kon ik weer koppelen aan een andere account zodat ik foto's meteen kon delen nou ze mogen het houden. Inefficiente baggersite.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven