Anaal proberen

06-07-2014 13:10 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, met m'n vriendin heb ik het er over gehad om anaal t proberen. Wie heeft hier ervaring mee en kan ons goede tips en trucs geven?.
Ik ben aan het begin afgehaakt en nooit meer. That hole is NOT an entrance.
Er zijn 200 topics met anale tips en trics. Google "viva anale seks" en de hits vliegen je om de oren.
quote:matroesjka_ schreef op 06 juli 2014 @ 13:11:

Ik ben aan het begin afgehaakt en nooit meer. That hole is NOT an entrance.Staat dat in de handleiding?
Alle reacties Link kopieren
glijmiddel is een must
Alle reacties Link kopieren
Is hier op het forum al veel over te vinden. En lees het artikel hieriover eens op de site van de NSVH. Duidelijk omschreven met tips erbij.
quote:matroesjka_ schreef op 06 juli 2014 @ 13:11:

Ik ben aan het begin afgehaakt en nooit meer. That hole is NOT an entrance.

Is trouwens niet een populair standpunt op de sekspijler alhier.
Ik doe anaal zo vaak. Ik vond het wel lekker heel soms doet het pijn maar olie doet wonder haha
Alle reacties Link kopieren
quote:matroesjka_ schreef op 06 juli 2014 @ 13:11:

Ik ben aan het begin afgehaakt en nooit meer. That hole is NOT an entrance.helemaal mee eens, exit, not entrance
Alle reacties Link kopieren
Nja ik heb geen idee eigenlijk. Iemand wilde dat ooit bij mij doen, en dat geprobeerd, maar deed zo ontzettend verschrikkelijk veel pijn. Sinds dien nooit meer.
Alle reacties Link kopieren
Geen ervaring mee en heb mezelf ook voorgenomen om altijd maagd in me kontje te blijven !
Ik vind er niks aan, en deed pijn bah!!
Je wilt toch geen stront aan je lul?
Alle reacties Link kopieren
Neem de tijd, heel veel glijmiddel en mn vent moet mij eerst enorm opgeilen. Anders is het echt een no-go!

Ik wil ook altijd nog extra erbij gestimuleerd worden, want van alleen penetratie ga ik niet komen.



Maar, have fun en niets moet alles mag! Lekker proberen.
Alle reacties Link kopieren
Heb het nooit gedaan en heb ook totaal de behoefte niet.

Maar ik vraag me oprecht af , is het wel lekker voor een vrouw of is het vooral voor de man lekker want nauwer .
Alle reacties Link kopieren
Het kan ook lekker zijn voor de vrouw
Alle reacties Link kopieren
Het kan inderdaad lekker zijn voor de vrouw. Alleen is het niet zomaar ff haar in haar sterretje neuken.

Ten eerste is het vooral zaak dat zij er volledig (en letterlijk) open voor staat om anale sex te hebben. Niet omdat het moet, want hij wil dat graag.

Het voorafje zal zeker, voor haar, ontzettend opwindend dienen te zijn. Waarbij tijdens de sex eerst haar vaginale lust tot hoogtepunt(en) wordt gebracht, waarna langzaam en ontspannen en weg wordt gezocht naar haar kontgaatje. Dat alles inkleden dmv een opwindend spel met olie/glijmiddel op haar bilspleet gieten, etc etc. De dames weten wel wat ik bedoel.

Voorzichtig proberen met eerst een vinger, met daarna misschien een vribrator. Om vervolgens op een rustige manier te proberen om de penis langzaam naar binnen te duwen.......



Tsja, en wanneer het uiteindelijk niet 'past', dan houdt het op toch?

Doorstampen op perse anaal geneukt te hebben heb ik nooit gedaan. Een paar keer geprobeerd met mijn ex, maar uiteindelijk te pijnlijk bij het naar binnen gaan van mijn pik.

In ieder geval geprobeerd en daarvoor in de plaats weer andere leuke en lekkere dingen uitgevonden en (veel) gedaan.



always look on the bright side of life

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven