Wraakseks

05-06-2014 21:12 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht: laat ik maar weer eens een controversieel punt naar voren gooien.

Wat bedoel ik met Wraakseks?

Je kent het wel, seks met een vriend van je partner omdat .....

Seks met de schoonmaakster omdat....

Of omdat hij/zij zoveel van huis is.



Voorbeeld: mijn vrouw heeft tijdens haar eerste vakantie na een relatiebreuk seks gehad met een relatief willekeurige Griek omdat ze de ex van zich af wilde zetten (uit het hoofd natuurlijk) Er speelde een toch een gevoel van wraak nemen op hem mee.



Ander voorbeeld: een aantal keren dat ik vreemd ging, had ik toch een gevoel van wraak nemen op mijn vrouw, maar ook natuurlijk omdat het stuk voor stuk lekkere meiden waren. Meestal maakte ik het wel goed door haar een bos bloemen mee te nemen.



Zijn er meer van dit soort uitspattingen (of erger)?
anoniem_5175 wijzigde dit bericht op 05-06-2014 21:22
Reden: Straks gaat iemand nog denken dat ik vis
% gewijzigd
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Alle reacties Link kopieren
Grenada thanks for the smile! Whaha
Alle reacties Link kopieren
Ik had een ex die bij bedreigde dat hij me wel wat aan zou komen doen, toen heb ik mijn scharrel van twee hoog en twee breed gebeld, en toen ex voor de deur stond liet ik hem open doen .. en ex wist echt wel dat hij daar niet kwam voor een colaatje.. daarna gingen mister breed en ik wraakseks hebben.
Volgende keer twee van die bouncer types uitnodigen en dan zelf in lingerie gaan lopen, als die ex langs komt.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ex is een groot basketball liefhebber en heeft zo zijn idolen. Toen het pas over was en hij zich erg misselijk gedroeg heb ik toen de kans zich voordeed een weekeindje met een van zijn favoriete speler doorgebracht. Zijn gezicht was de beate wraak ever. Kon me nog net beheersen om geen naaahnahnahnaahnaah te gaan zingen.
Alle reacties Link kopieren
Ik gooi er zelf nog maar eentje in.

Ik heb er lang naartoe gewerkt om mijn vrouw zo ruimdenkend te krijgen dat ze wil swingen. Volgens haar zou ik daar niet mee om kunnen gaan wat een breuk in de relatie tot gevolg zou kunnen hebben. Naast het feit dat ik al meerdere minnaressen had gehad ben ik toen met haar goede vriendin naar bed geweest.

Zo van: You wanna be in control, you lose.
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Alle reacties Link kopieren
Vaak speelt natuurlijk ordinaire lust nog steeds mee bij wraakseks. Je zegt niet zomaar:"kom laat ik een seks hebben met een ander".

Maar op een of andere manier laat je op zo'n moment je rekenschap met je partner even vallen.

Momenteel kan ik het goed vinden met de zus van mijn vrouw. Die is net gescheiden. Ze heeft al wel weer een nieuw neukertje, maar laat zich toch mijn borst- en bilstrelingen welgevallen (zgn "toevallige" aanrakingen die net even te gericht zijn )

Ik denk dat ik haar binnenkort maar eens bezoek voor een lekkere neukpartij. Met mijn eigen vrouw is het tenslotte alweer een maand of 2 geleden.
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Alle reacties Link kopieren
Hahaha wat een retarded posts allemaal
Male. All in.
Ik vind dat je vrouw een hoop mensen uit haar leven moet bannen, eerst jou, dan dr goede vriendin en ook dr zus.



Wat een hoop onbetrouwbare egoisten bij elkaar zeg.
Of gewoon mensen met teveel fantasie/drank/drugs in hun lijf.
anoniem_195209 wijzigde dit bericht op 09-06-2014 00:38
Reden: Volgorde veranderd;)
% gewijzigd
En bloemen vind ik niks.

Echt een standaard man ben je
quote:Ano*k schreef op 09 juni 2014 @ 00:35:

Of gewoon mensen met teveel drank/drugs/fantasie in hun lijf.Ja en ondertussen nog nooit gewipt hebben... kan ook.
quote:Thomba schreef op 08 juni 2014 @ 22:57:

Ik gooi er zelf nog maar eentje in.

Ik heb er lang naartoe gewerkt om mijn vrouw zo ruimdenkend te krijgen dat ze wil swingen. Volgens haar zou ik daar niet mee om kunnen gaan wat een breuk in de relatie tot gevolg zou kunnen hebben. Naast het feit dat ik al meerdere minnaressen had gehad ben ik toen met haar goede vriendin naar bed geweest.

Zo van: You wanna be in control, you lose.Jij neemt nogal snel wraak, merk ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dolores007 schreef op 09 juni 2014 @ 00:29:

Ik vind dat je vrouw een hoop mensen uit haar leven moet bannen, eerst jou, dan dr goede vriendin en ook dr zus.



Wat een hoop onbetrouwbare egoisten bij elkaar zeg.+1
Alle reacties Link kopieren
Joh, dan zit jullie relatie toch niet iets goed of ga samen op sdc of naar een parenclub... Samen genieten is toch beter met anderen? Of ben ik nou gek?



Doe je zelf een lol en denk eens kritisch over je relatie...
Karma is a funny thing
quote:Thomba schreef op 08 juni 2014 @ 22:57:

Ik gooi er zelf nog maar eentje in.

Ik heb er lang naartoe gewerkt om mijn vrouw zo ruimdenkend te krijgen dat ze wil swingen. Volgens haar zou ik daar niet mee om kunnen gaan wat een breuk in de relatie tot gevolg zou kunnen hebben. Naast het feit dat ik al meerdere minnaressen had gehad ben ik toen met haar goede vriendin naar bed geweest.

Zo van: You wanna be in control, you lose.



&





Vaak speelt natuurlijk ordinaire lust nog steeds mee bij wraakseks. Je zegt niet zomaar:"kom laat ik een seks hebben met een ander".

Maar op een of andere manier laat je op zo'n moment je rekenschap met je partner even vallen.

Momenteel kan ik het goed vinden met de zus van mijn vrouw. Die is net gescheiden. Ze heeft al wel weer een nieuw neukertje, maar laat zich toch mijn borst- en bilstrelingen welgevallen (zgn "toevallige" aanrakingen die net even te gericht zijn )

Ik denk dat ik haar binnenkort maar eens bezoek voor een lekkere neukpartij. Met mijn eigen vrouw is het tenslotte alweer een maand of 2 geleden.



Wat ben jij een LUL van een vent zeg!

-
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op donderdag 05 juni 2014 21:26 Ja ik doe het regelmatig met de vuilnisman; mss begrijpt m'n vriend dan eindelijk dat híj de kliko bij de weg moet zetten.Hahahaha!
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer weleens 'wraakseks' te hebben, iets wat eigenlijk niet mogelijk is in een open relatie. Ik heb hem meer met uit wraak monogaam zijn.
Alle reacties Link kopieren
.
quote:Enjoy73 schreef op 20 juni 2014 @ 15:35:

Wat ben jij een LUL van een vent zeg!

Nee joh, gewoon een puisterige puber die nog nooit geneukt heeft en hier even de boel op stelten komt zetten.
Alle reacties Link kopieren
Wanneer ik de berichten lees van de starter van dit item, dan kan ik alleen maar blij zijn voor hem dat iemand het woord 'wraaksex' heeft bedacht. Want, zeg nou zelf, het is niets anders dan vreemdgaan. Tenminste wanneer je een relatie hebt met iemand waar je, naar ik aanneem, om geeft en ondertussen met anderen aan het neuken bent.

Als het nu iets eenmaligs is, dat eerst je partner (of jijzelf) met iemand anders sex heeft (om welke reden dan ook) en je het er met elkaar over hebt......en dat de ander vervolgens alle opgekropte teleurstelling, woede en frustratie dmv lustbevrediging probeert te verwerken.....Hiermee het gevoel proberen te krijgen weer 'gelijk te staan'. Tsja, ieder zijn of haar ding....



In de periode dat de scheiding liep tussen mijn vrouw en mij, kwam ik er achter dat zij 'troost' had gezocht bij een mannelijke collega in die periode. De reden van onze scheiding had overigens niets met overspel oid te maken.

Heb haar daar ook niet mee geconfronteerd. Zoiets zou in dat geval nutteloos zijn en complicaties veroorzaken bij onze scheiding. Het laten berusten. Maar helaas wel een frustratie hiermee gekweekt jegens haar.

Op een gegeven moment een vrouw ontmoet en met haar sex gehad. Gewoon platte ordinaire sex. Het was ontzettend lekker en, op dat moment, lichamelijk bevredigend. Alleen kwam al direct daarna bij mij het gevoel waar ik toch in g.dsnaam mee bezig was. Dat ik niet zo'n vrouw-afwerker wilde worden en zijn zoals ik weet dat veel mannen zijn.

Opscheppen hoeveel 'minnaressen' ze hebben (gehad). Dat zijn gewoon vrouwen die er helaas instonken om erop in te gaan.

Het is toch zoveel anders wanneer je met een partner kunt VRIJEN en sex hebben? Genieten van sex met een grote +.

Heerlijk.

Ik moet nog iemand tegenkomen om dat mee te beleven, maar ik heb er alle tijd voor over. Zolang mijn libido maar op niveau blijft!

En ja, natuurlijk. Ik kijk ook wel eens naar mijn buurvrouw. En ja, fantaseer ook wel eens als ik een leuke vrouw tegenkom.

Vrouwen doen dat toch ook bij (buur)mannen?



Ieder zijn ding. Alleen niet verschuilen achter nieuwe 'termen' die het zogenaamd goed praten dat je van de 1 naar de ander hopt, terwijl je een relatie hebt.
always look on the bright side of life
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-02-2017 19:02
Reden: offtopic
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven