stinken

01-07-2014 02:12 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haaa!



Tijdens de seks ben ik vaak bezig met het idee dat mijn vagina stinkt.



Zeker als ik een dag gewerkt heb en ik kom thuis dan wil mijn vriend soms eens even flink van bil gaan. Terwijl ik dan zwaar behoefte heb aan een douche. Hierdoor schiet de spontane seks er vaak bij in. Beffen is iets wat ik helemaal heb afgezworen ook nadat ik uit de douche kom. Ik kan door mijn gedachtes daar echt niet van genieten.



Ik heb het hier al een paar keer met hem over gehad. Hij vind helemaal niet dat ik stink. Maar soms ben ik bang dat hij dat zegt om me niet te kwetsen.



Hebben jullie dit gevoel ook wel eens?

En heeft er iemand tips?
Alle reacties Link kopieren
Je weet niet wat je mist.



Niet aandenken, gewoon gas op die lolly.
Alle reacties Link kopieren
Als hij je wil beffen, dan zul je niet stinken.

Ik denk dat je je hier echt gewoon overheen moet zetten.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
quote:beyondmindfulness schreef op 01 juli 2014 @ 02:15:

Je weet niet wat je mist.



Niet aandenken, gewoon gas op die lolly.



+1 gas op die lolly , niet zo truttig doen hoor, seks is nooit schoon, en na een dag werken zal zijn eikel ook niet bepaald naar zoete aardbeien met suiker smaken, je moet nog heel lang met hem door als het goed is, en als er 1 persoon is waar jij je onzekerheden los kan laten, dan is hij het wel.



En hij zegt het toch zelf? kom op, weg met die onzekerheid, het is seks met je vent, geen vleeskeuring in de spotlights.



en nu neuqen
Alle reacties Link kopieren
seks onder de douche misschien iets voor je?



en als je echt stinkt uit je vagina, moet je ook even nagaan of je geen infectie hebt (schimmeltje), een vagina hoort niet te stinken
Infectie zal wel meevallen, als haar vriend zegt dat ze niet stinkt
Alle reacties Link kopieren
Als hij met je van bil wil dan zal je echt niet stinken hoor.
Dan ga je toch gewoon douchen en daarna van bil? Of onder de douche van bil.



En idd, als je zou stinken zou hij niet willen.
De basisregels bij het stellen van vragen:



1 hij bevestigt jouw negatieve idee, zie je wel, het klopt!

2 hij ontkent jouw negatieve idee, zie je wel, mannen liegen!



Blijvende onzekerheid gegarandeerd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lucky_Birdie schreef op 01 juli 2014 @ 08:37:

Infectie zal wel meevallen, als haar vriend zegt dat ze niet stinkt

ik zeg toch:

ALS je echt stinkt
Alle reacties Link kopieren
Maar stinkt het ook dan? Als je daadwerkelijk niet fris ruikt dan ruik je dat zelf ook wel hoor. En als het echt stinkt dan zou je vriend ook geen zin in je hebben.



Ik herken het wel een beetje, als ik nog niet gedoucht heb die dag bijvoorbeeld. Dan kan ik me wel wat ongemakkelijk voelen, maar zodra we bezig zijn verdwijnt dat eigenlijk wel. Als je je gewoon iedere dag wast dan lijkt het me dat het nooit zo'n afgrijselijke lucht kan zijn. Ook niet na een dag werken (afhankelijk van het soort werk )



Probeer het echt los te laten. Het is je vriend!
Alle reacties Link kopieren
Meid, laat het los.



Als je vriend zegt dat je niet stinkt, dan stink je gewoon niet. Klaar.



Maar, als je al langer in een relatie zit komt het voor dat je een keer wél stinkt en dan maakt het ook niet uit hoor. Oké, wij voeren dan geen mondwerk uit maar voor de rest: prima! Tijdens de daad willen wij elkaar nog wel eens lachend aankijken en dan zeggen we "wat stinken we toch lekker, hè".
Als je het gevoel hebt dat je stinkt als je klaar ben met werken, neem dan vochtige doekjes mee en ga op het werk even langs het toilet ;)
Alle reacties Link kopieren
Als je daar zo mee zit, doe dan even voor de seks naar d'r badkamer en was je even met een washandje en water. Dan weet je zeker dat de geur prima is.
Manne beffen echt geen stinkende poes geloof me
Alle reacties Link kopieren
Een fris gewassen poes geeft ook geen feromonen meer af hè. Dus misschien wil jouw vriend daarom wel meteen van bil; omdat hij wild wordt van jouw geur!
"Wat stinken we toch lekker he" ik zou spontaan opdrogen. Doe mij dan maar lekker samen douchen.
Alle reacties Link kopieren
Clitpiercing met zo'n kerstboom-luchtvervrisser, lost alles op!
Alle reacties Link kopieren
9999 van de 10.000 mannen zullen echt niet afknappen als je daar onder een beetje zultig ruikt.
Alle reacties Link kopieren
quote:depster schreef op 01 juli 2014 @ 10:09:

Als je het gevoel hebt dat je stinkt als je klaar ben met werken, neem dan vochtige doekjes mee en ga op het werk even langs het toilet ;)Gegarandeerd dat ie dan niet meer wil beffen.
quote:beyondmindfulness schreef op 01 juli 2014 @ 02:15:

Je weet niet wat je mist.



Niet aandenken, gewoon gas op die lolly.
Alle reacties Link kopieren
Gas op die lolly hahaha



Ik herken je gevoel wel

Kwa beffen hoor.....

Maar ik weet ook dat ik niet stink, maar het idee dat....

En dat is mijn probleem, de gedachtes moet ik leren los laten
dames dames, maak je nou niet te druk. Als het kutje echt niet te pruimen is, dan merk je het wel als hij bij het beffen na een halve minuut stopt, zogenaamd om je borsten te verwennen.



En wat is stinken? Het luchtje hoort er een beetje bij. Kijk, als je avondeten zo zou ruiken, dan zou ik me wel zorgen maken. Maar een kut, die heeft nou eenmaal een lucht.

Mijn ervaring is dat je altijd wel iets ruikt. Of die typische geile kutlucht, in allerlei varianten van aangenaam tot licht penetrant, of een urineluchtje of als de kut helemaal niet ruikt dan heb je tijdens het beffen wel weer dat je het poepgat ruikt. Als je er over nadenkt, dan hoef je niet meer, maar gelukkig denk je er niet aan als je geil bent en ga je toch weer aan de slag met je tong.
Alle reacties Link kopieren
Eerst douchen dan gas erop
Alle reacties Link kopieren
Ieder mens heeft zijn eigen luchtje. Waar dan ook op zijn of haar lichaam.

Eerlijk gezegd is een vaginaal luchtje opwindender voor mij dan een 'net gewassen met shampoo' luchtje.



Ieder zijn of haar smaak. Vraag je vriend gewoon eens tijdens het beffen bij jou of hij het geil en lekker vindt om te doen en hoe hij je poesje vindt smaken. Ook tijdens de sex mag er gepraat worden. Dat kan erotisch verhogend werken.
always look on the bright side of life

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven