Vrouw getrouwd met een vrouw maar mis seks...met m/v

28-05-2014 18:22 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een vrouw van 35, al jaren getrouwd met een vrouw en we hebben ook kindjes. We hebben alles wat ik me kan wensen...alleen geen intieme relatie, ook nooit gehad.

Weet niet zo goed wat ik moet doen...ik verlang zo naar seks, ook mannen winden me seksueel op.

Mijn vrouw en ik zijn nooit passioneel geweest als koppel en zullen het ook nooit worden. We zijn voor de rest wel een fantastisch koppel en mijn gezin wil ik nooit kwijt. Dus eigenlijk zoek ik gewoon iemand om intiem mee te zijn...maar waar vind ik zo iemand?



En ja, wss zal ik bakken kritiek krijgen op het forum...
Wat is er nu opeens verandert bij jou dat je het eerst wel goed vond, om zonder seks te leven en nu niet meer? Je kan dit bespreken met je vrouw, in alle openheid en eerlijkheid en samen tot een oplossing komen. Het is iets waar jullie samen uit moeten komen. Maar als je bewust achter haar rug om gaat, dan telt het alleen maar verliezers. Zeker als jullie beide een heftig verleden achter de rug hebben.

Vertrouwen is een heel groot goed, het duurt lang voor je het hebt, maar je bent het in een oogwenk weer kwijt. Denk daar heel goed aan voor je iets doet.
Alle reacties Link kopieren
of google eens op erofeestjes zo moeilijk is het toch niet. veel jonge actieve koppels mannen maar ook single dames.



ooit zag ik zelf 2 dames omkleden. ze hadden soort gala jurk aan! ik zijn jullie niet overdrest. Zij, nee hoor onze mannen zijn naar een sportavond en wij zgn naar het theater. En wij gaan nu sporten jaja.



het is maar wat je wil, voor actie zorg je gewoon dat je bij die besloten feestjes wordt uitgenodigd. ff je best doen hihi.
Alle reacties Link kopieren
Waarom trouw je met een vrouw en krijg je kinderen met haar als je elkaar seksueel niets te bieden hebt?

Je bent biseksueel en je hebt vanaf het begin een vriendschapsrelatie gehad met je vrouw, zonder dat er seks aan te pas kwam. Het was dus al vanaf de start vragen om moeilijkheden in de toekomst.
quote:ines1979 schreef op 28 mei 2014 @ 18:46:



Mijn vrouw weet dat ik er meer nood aan heb dan zij dus wss zeg ik het haar gewoon eerlijk!Ga je het gesprek aan? Mooi en succes.
quote:Naara schreef op 28 mei 2014 @ 21:17:

[...]



Is gewoon een kwestie van lezen. To zoek gewoon iemand om mee te neuken, man of vrouw maakt niet eens zoveel uit (van daar M/V)....) En dat het zonder medeweten van partner is, is evident. Anders was die vraag hier niet eens....liefdes en huwelijken komen in vele vormen. Ik maak uit het woordje 'relatie' of 'huwelijk' niet op of dat automatisch inhoudt dat er 'trouw' is gezworen op sexueel gebied. Dat bedoelde ik. Als er nooit passie is geweest is er wellicht geen probleem als dat buiten de deur wordt gezocht. Er zijn zoveel huwelijken waarbij er, stilzwijgend of in overleg, onconventionele afspraken gelden. Ik vul dat dus niet zomaar in.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt haakje...
Snap werkelijk niet waarom je dit topic geopend hebt. Je voelt je aangevallen en reageert niet op objectieve vragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kamparie schreef op 29 mei 2014 @ 00:15:

Snap werkelijk niet waarom je dit topic geopend hebt. Je voelt je aangevallen en reageert niet op objectieve vragen.Tja, sommige reacties zijn dan ook kortzichtig (lees: subjectief) en aanvallend.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken een aantal bisexuele vrouw-vrouw stellen waarbij één of beide partners een minnaar heeft buiten de deur. Vaak is het in dit geval dan een man (omdat ze als bisexuele vrouw toch een man c.q. penis in hun liefdesleven missen). Ik hoor eigenlijk nooit dat ze er een extra vrouw bij hebben. Voor zover ik weet gaat dat altijd in openheid. Tenminste ik weet het, dus ik ga er vanuit dat de partner het ook weet als er in alle openheid over gepraat wordt.



Aangezien jij TO ook opgewonden wordt van sex met mannen ga ik er voor het gemak vanuit dat je bisexueel bent. In hoeverre staat je vrouw er voor open dat je sex met een man buiten de deur zoekt? Mag je dat van haar (omdat een man jou iets kan geven wat zij sowieso nooit zou kunnen)?



Wil je met je vrouw ook nog dingen uitzoeken op sexueel vlak? Bijvoorbeeld hoe de passie tussen jullie weer terug kan komen. Of hoe bij haar de zin in sex opgewekt kan worden? Vind zij het wel prima zo, of kan er, met wat extra aandacht wel aan gewerkt worden?
Alle reacties Link kopieren
quote:dubbeltje4 schreef op 28 mei 2014 @ 22:25:

Waarom trouw je met een vrouw en krijg je kinderen met haar als je elkaar seksueel niets te bieden hebt?

Je bent biseksueel en je hebt vanaf het begin een vriendschapsrelatie gehad met je vrouw, zonder dat er seks aan te pas kwam. Het was dus al vanaf de start vragen om moeilijkheden in de toekomst.

Want....?? Een huwelijk en een relatie draait alleen om sex? TO en haar vrouw hebben iets bij elkaar gevonden wat ze wel heel hecht en close maakt. Liefde komt er in vele vormen en mate.



Het komt trouwens vaker voor bij lesbische stellen dat de sex naar mate de relatie duurt naar de achtergrond verdwijnt. Ik denk dat er in een vrouw-vrouw relatie ook minder behoefte is aan sex dan in een vrouw-man relatie. Daar neemt de man toch vaker initiatief omdat hij lust heeft, terwijl het bij de meeste vrouwen alleen van komt als het "goed voelt".
Alle reacties Link kopieren
quote:yoshe schreef op 29 mei 2014 @ 01:38:

[...]



Want....?? Een huwelijk en een relatie draait alleen om sex? .Zeg ik dat?
quote:haakje schreef op 28 mei 2014 @ 22:37:

[...]





liefdes en huwelijken komen in vele vormen. Ik maak uit het woordje 'relatie' of 'huwelijk' niet op of dat automatisch inhoudt dat er 'trouw' is gezworen op sexueel gebied. Dat bedoelde ik. Als er nooit passie is geweest is er wellicht geen probleem als dat buiten de deur wordt gezocht. Er zijn zoveel huwelijken waarbij er, stilzwijgend of in overleg, onconventionele afspraken gelden. Ik vul dat dus niet zomaar in.

Ik vul dat ook niet zomaar in, maar is gewoon een kwestie van lezen en combineren. Want als het in haar relatie OK zou zijn dat TO seks heeft met een ander zou ze hier niet een topic openen maar gewoon een FB zoeken he?



Maar als TO dit nooit zo expliciet heeft gemaakt, dan zal partner van TO denken dat het voor beiden wel Ok is, zo'n passieloos gedoe.





Enige wat is aan te raden: praten. En dan ook echt alle frustratie eruit gooien. Anders gaat het dus echt wel leiden tot vreemdgaan, want TO is daar na aan toe....
Alle reacties Link kopieren
wat een (voor)oordelen! waarschijnlijk kost het veel moeite deze vraag eindelijk eens ergens te stellen, krijg je dit



Om dan maar een ander geluid te laten horen, ik begrijp je heel goed.

Ik ben al jaren met een man en ook ik mis de seks (vrouwen kunne dus ook seks missen en initiatief nemen bij een man die zit te wachten tot het goed voelt) en nee, ik mis ook geen pik maar een vrouw, tederheid en passie.

Dit is al jaren zo en toch hebben wij ook een, verder goede relatie. Een relatie is nl veel meer dan seks en blijkbaar kun je jarenlang genieten van elkaar en alle positieve andere punten zoals liefde, respect, elkaar stimuleren in ontwikkeling, interesses delen, vriendschap, elkaar vrij laten en dingen gunnen, humor etc. Geen enkele relatie lijkt mij ideaal, het is geven en nemen en elkaar nemen zoals je bent.

Wij waren super verliefd en soms nog steeds, maar seks blijft een moeilijk ding en we zijn al jaren aan het praten, maar daar is het niet beter op geworden.

Ik vind het dapper hier zo'n vraag te stellen. Ik zou hem ook wel willen stellen, maar weet niet of ik daar klaar voor ben.

En als praten niet helpt en je toch je relatie niet wilt opgeven, waarom zou je dan niet af en toe seks kunnen hebben? Als je het verteld doe je degene van wie je houd alleen maar pijn en daar schiet diegene ook niets mee op. Zolang het duidelijk is voor jezelf wat je ermee wilt vind ik dat het best kan. Lust en liefde/verliefdheid zijn hele verschillende dingen. Ik hoop dat je er voor jezelf uit komt en kan genieten van je beslissing.
Alle reacties Link kopieren
Voor Wicky73: misschien kun je eens een kijkje nemen op dit topic:



Mopsie41 in "Laag libido partner, hoe ga ik daarmee om?"



Hier kun je lezen wat anderen in die situatie deden en je kunt er ook je ei kwijt. Ik kan je beloven: dat lucht op!



TO; misschien dat jij er ook iets aan hebt, in elk geval veel sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Ja misschien helpt het om met lotgenoten te schrijven, maar de vraag van TO is eigenlijk waar vind je zo iemand?



Er zijn meerdere site's waar je mensen die in een relatie zitten, die op zoek zijn naar iemand voor de flirt of seks erbij. Is dat niets voor je, dan de hort op de kroeg in... En flirten,
Alle reacties Link kopieren
quote:ines1979 schreef op 28 mei 2014 @ 18:46:

Met mijn partner is het moeilijk om daarover te praten. Ze heeft er gewoon niet echt nood aan. We hebben allebei een heftig verleden en geloof me, dan is vriendschap veel belangrijker dan seks. Het raakt me wel heel hard dat iemand zegt 'de kinderen moeten al bij 2 mama's opgroeien!'... We zijn twee leuke hippe mama's en een heel warme thuis! Het is niet omdat we geen seks hebben dat er geel liefde is hè! Er wordt heel wat geknuffeld, zowel tss ons als met de kids! Onze kindjes zijn heel gelukkig! Maar laat de bekrompenheid er maar anders over denken.



Mijn vrouw weet dat ik er meer nood aan heb dan zij dus wss zeg ik het haar gewoon eerlijk!



Als je er zo mee bezig bent en je vrouw weet dat je graag seks zou willen, zou je het toch met haar kunnen bespreken.

Mag je wel vibrator gebruiken en doe je dat?

Je hoeft haar er niet mee te confronteren wat je wensen precies zijn, maar als ze begrip toont zou je kunnen afspreken af en toe een date te regelen.

Het is al mooi dat ze weet dat jij wel seks zou willen.





Mooi dat jullie verder een leuk en stabiel gezin hebben!!
Alle reacties Link kopieren
Een oud collega van mij heeft een soort LAT-relatie met een vrouw van een lesbisch en getrouwd stel. Dwz dat de betreffende vrouw aan haar partner te kennen heeft gegeven ook nog gevoelens voor mannen te hebben.

Mijn collega en zij ontmoeten elkaar iedere 2 weken en brengen dan een dag en (vaak ook) nacht met elkaar door. Dit met medeweten van haar partner. De relatie is okay. Al brengt het natuurlijk soms wat ups en downs met zich mee.
always look on the bright side of life
Alle reacties Link kopieren
Als je in het verleden met een man gevreeën hebt en er positieve ervaringen aan over gehouden hebt tenminste, is het heel begrijpelijk dat je de seks mist. Wat je hebt met je vrouw is vriendschap en gezin enz. en wat je lichaam verlangt is af en toe passie, bemind te worden. Op zich heel normaal.



Je kan het idee van een man voorzichtig opperen en misschien zit zij met hetzelfde gevoel. Als de bal afgekaatst wordt, heb je het tenminste geprobeerd en kan je nog steeds seksvriendje zoeken. Doe het rustig aan in begin, de prikkels zullen je overweldigen :-)



Bovenal, geniet er van!!
TO Ines1979 is 35 jaar dus oud genoeg om zelf te kiezen wat ze wel of niet doet tijdens haar relatie.



Ga naar een club of schrijf je in op een swingersite zoals sdc.com, adultmatch.nl of excitant.nl.

Veel plezier.
Alle reacties Link kopieren
doe een oproep hier? of is dat dan weer hengelen .............
hoe ouwer, hoe gekker..............
Alle reacties Link kopieren
Ja. En dat mag niet.
Alle reacties Link kopieren
Dus je wilt graag informatie over waar je iemand vindt waarmee je intiem kunt zijn? En met intiem bedoel je natuurlijk seks hebben.



Dat is heel simpel, ga een avondje uit en je ontmoet zo iemand die hetzelfde zoekt als jij. Helemaal in de gay-scene. Of ga naar de hoeren. Maar of dat allemaal nou echt intiem is??



Ik neem aan dat je graag intiem bent met de persoon waarvan je houdt. Waarom is er geen passie? En waarom is dat er nooit geweest? Nu is er dus gewoon een zus en zus relatie? Slapen jullie nog wel bij elkaar?



Sorry, ik ben zelf een lesbienne en ik heb zelf een prachtige vrouw als partner. Vanaf dag één is er bij ons al passie en ik zou ook niet zonder kunnen. Die aantrekkingskracht, dat moment dat je naar je partner kijkt en je haar met je ogen je uitkleed, je haar kleren van het lijf scheurt... Waarom is dat er allemaal niet? Misschien kan je dát beter uit gaan vogelen dan gaan bedenken waar je intien kunt zijn met iemand anders.



Weet je vrouw hier overigens al van? Ik ben bang dat je vrouw ook dezelfde gedachtes heeft als jij en misschien ook intiem wilt zijn met een ander. Als ze dat al niet is. Of het nou met een man of vrouw is, dat doet er niet toe. Bovendien heb je kinderen, dit gaat ellende brengen. Misschien kan je er beter met haar over praten.
Never Give Up & Fight Like Hell

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven