Jonge moeders Roterdam

15-07-2014 21:28 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,





Ik ben 4 maanden bevallen van een heerlijk meisje.

Maar ik zit nu een beetje in een sociaal isolement.

Mijn vriendinnen zijn nog niet in deze fase en dat maakt afspreken wat moeilijker.



Ik ben opzoek naar leuke meiden die graag op pad gaan om leuke aciviteiten te ondernemenmet of zonder ind.



Ik ben zelf 26 jaar en woon in Rotterdam.



Ik hoop op leuke reacties!
Alle reacties Link kopieren
Hoi nokero,



Ik ben zelf 25 jaar en kom ook uit Rotterdam. Ik woon samen en heb een zoon van bijna 3. Ik heb zelf geen vriendinnen met kinderen en dat is best weleens jammer. Ik werk parttime en heb daarnaast veel vrije tijd over. Ga graag dagjes weg, ergens wat eten, maar ook thuis vermaak ik mij prima. Lijkt me leuk iets van je te horen!



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi timeout



wat leuk dat je reageert!

zal ik mijn email adres geven dat we via de mail verder contact maken?



kickstar01@hotmail.com



groetjes
Alle reacties Link kopieren
hey hey



Ik ben 29 jaar en woon in Zwijndrecht, ben getrouwd en heb een dochter die in december 4 wordt en een zoon van 6,5 maand. Ik werk parttime in het onderwijs in rotterdam dus ook alle schoolvakanties vrij.

Ik vind het leuk om dingen met de kids te ondernemen, probeer mezelf te motiveren om te sporten ;), ga graag ergens eten of lekker op de bank gezellig te kletsen.



Lijkt het je wat, kan je mailen op rissie_in_love@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
Hee meiden,



Ik ben 25 jaar, woon in de omgeving van Rotterdam en nu 20 weken zwanger. In onze vriendengroep ben ik de eerste die zwanger is, de anderen zijn er voorlopig nog niet echt aan toe.

Ik sluit me graag bij jullie aan! Mijn mailadres is suzy525@live.nl



Gr.

Suzy

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven