Lieve energieke vriendin in Groningen

26-06-2014 22:01 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai viva meiden,



Ik lig nu op m'n bank en zoals wel vaker gebeurt de laatste tijd baal ik stiekem best wel dat ik regelmatig niemand heb om leuke dingen mee te doen.. Terwijl ik nog maar 30 ben en nog behoorlijk wat energie heb en me nog hartstikke jong voel!

Ik heb wel vriendinnen maar die hebben een vriendje of hebben het druk, zijn moe of hebben andere interesses of.... Vaak is er wel iets waardoor ik toch wel te vaak op mezelf en mijn bank aangewezen ben..

Eigenlijk mis ik gewoon die ene "beste vriendin" waarmee je zowel kunt lachen als huilen, leuk kunt kletsen, gewoon kunt hangen op de bank met een wijntje en een filmpje of om mee op het terras of in het park te zitten mensen kijken en daarna dan nog even de kroeg in.. of van die gezellige lange stap nachten: thuis eerst drankjes, muziekjes en dan dansjes en sjansjes in de stad.. Of bv een dagje weg, naar Amsterdam, de Primark of spontaan een goedkoop hotelletje boeken en shoppen en stappen in een vreemde stad.. Concerten en festivals vind ik ook heel erg leuk, vooral in de zomer en in de zon..

Kortom: ben jij die relaxte, lieve (ik hou niet van egoïsme, achterbaksheid en roddelen) en gezellige vriendin van rond de 30 met tijd en energie en wil je met mij vieren dat we nog jong zijn? dan zie ik graag een berichtje van je verschijnen!
Alle reacties Link kopieren
Met zo'n eisenlijstje vind je nooit een 'beste vriendin'. De klik moet er zijn. Zelfs al ben je allebei heel verschillend.



In ieder geval succes met de poging om nog te kunnen vieren dat je een bloempje van 30 bent ;)



Tip: je kan best zeggen dat je een lieve vriendin zoekt. Maar van je post krijg ik het idee dat je een claimende best friend zoekt. Pas op, want die kunnen blijven plakken als honing aan je reet. Dus een eisenlijstje kan ook verkeerd uitpakken op die manier.
Alle reacties Link kopieren
Hmm jammer van je negatieve reactie Bettiepage!

Ik noem deze activiteiten als voorbeelden.. Die zijn niet als "eisen" bedoeld..

Ieder persoon is uniek en verschillend, maar vriendschappen zijn er toch juist ook om interesses mee te delen, en dat is wat ik mis en zoek.. Als dat niet alles van deze voorbeeldjes betekent, is dat uiteraard prima.

Lief betekent volgens mij niet meteen claimend. Ik ben zelf ook lief maar totaal niet claimend.. Je zegt zelf iedereen is verschillend... Klik moet er zeker zijn en en dat kun je uitzoeken.. als die er niet is houdt het op. Maar sommige eigenschappen zoek je wel in een vriendin, niks mis mee volgens mij als je een beetje zelfkennis hebt weet je gewoon wat wel en niet bij je past en wat je wel en niet wilt.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het juist een leuk oproepje waarin TO aangeeft wat ze eventueel zou willen doen allemaal. Als ze niet aangeeft wat ze zoekt zit ze straks op de bank met een persoon die bijv een gamefanaat is. Niks mis mee als diegene dat helemaal geweldig vind en zo de bloemetjes buiten zet maar dat is iets waar TO niet op zit te wachten.. Dat ze een paar karaktereigenschappen opnoemt is toch alleen maar helder voor dit verhaal.. Kortom wees eens lief voor elkaar



Helaas woon ik in Zwolle TO dus dat word een beetje lastig i guess
Alle reacties Link kopieren
Dankje Swissie

Zwolle - Groningen is op zich niet zo ver ;) spontaan even een kopje thee is misschien wat lastiger maar dagjes uit, stappen, festivals etc.. Zou kunnen
Alle reacties Link kopieren
TO ik heb geprobeerd om je een privé bericht te sturen maar er staat dat je dit niet wil ontvangen....
Alle reacties Link kopieren
Ah wat stom, stond zo ingesteld idd.. Maar heb het aangepast
Ik bied me aan . Maar hoe ik prive contact krijg weet ik niet zo via deze app. Ik ben bijna 30, vrij van psychische stoornissen en dol op spontane dingen plannen. Te spontaan vaak want mijn. Vrienden zijn dan al weer volgeboekt :p
Alle reacties Link kopieren
Haha biobitch1984, leuk dat je reageert, ik zal jou even een berichtje proberen te sturen!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb jullie beide een privébericht gestuurd maar weet niet of ze aangekomen zijn.. Hierbij dan maar mijn mail adres, daar kunnen jullie me op bereiken lou_paulien@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



gezelligheid in Groningen, dat wil ik ook!



Zal je even een mailtje sturen!
Alle reacties Link kopieren
Hey!



Hopelijk is dit topic nog een beetje actueel ;)

Ik woon en werk sinds een week in Groningen en ben op zoek naar leuke nieuwe vriendinnen hier. Ben 27 jaar oud en ga hier de komende 5 jaar werken/leren en mijn vriendinnen wonen verspreid door NL, minimaal 100km hier vandaan, lastig voor een kopje thee ;)

Lijkt me leuk wat te horen,



Groetjes Kim
Alle reacties Link kopieren
Hey Kim, wat leuk dat je reageert! Zou je me even willen mailen op bovenstaand adres?
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden!



Ik ben ook rond de 30 en woon sinds een half jaar in Groningen vanwege een nieuwe baan. Ook mijn vrienden en vriendinnen wonen voornamelijk in het westen van het land en mis het spontaan kunnen afspreken voor een wijntje, terassje, stappen, samen sporten of iets dergelijks. Alhoewel ik volgens mij vrij makkelijk in de omgang ben, merk ik dat ik het toch lastig vind om hier nieuwe contacten te maken. Misschien dat het cliché v stugge Groningers toch wel klopt... ;) en tinder is wel handig voor het mannelijk vermaak, maar voor vriendinnen zoeken toch niet handig ;)...



Anyways... lijkt me leuk om eens af te spreken!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dafna,



komend weekend gaan we meeten, zou jij een mailtje willen sturen naar plienmalous adres? Wat mij betreft sluit je aan!
Alle reacties Link kopieren
Goedenmorgen dames,



Gisterenavond kwam ik, na wat googelen, op dit actieve topic terecht.

Mijn naam is Irene en ik ben 33 jaar.

Ook ik ben inmiddels een vrij eentonige relatie met mijn bank en tv aan het opbouwen

Ik ben een spontane, open en directe jonge meid en ik vind dat ik nog veel en veel te jong ben om thuis op de bank te hangen!



Ook ik houd ervan om lekker te klessebessen of iets te ondernemen.

Is er een mogelijkheid dat ik me bij jullie aan sluit?

Ik lees iets over dit weekend meeten?



Hoop wat van jullie te vernemen.



Groetjes Irene
anoniem_203553 wijzigde dit bericht op 12-07-2014 08:26
Reden: typ fout
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Stuur ook even een mailtje, ik ben altijd wel voor " hoe meer zielen hoe meer vreugd" . Afspreken volgt ergens komende week waarschijnlijk!
Alle reacties Link kopieren
Heb ik inmiddels gedaan Choucy, dank je wel.
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi !



Dit klinkt wel heel gezellig allemaal :-)

Ik kom ook uit de provincie Groningen, ben 33 jaar getrouwd en moeder van 2 kids, maar niet zo`n moeder die denkt : ik ben moeder en meer ben ik niet. Ik ga nog graag leuke dingen doen, sauna, bios, wijntje drinken en lekker uiteten.

Het lijkt me wel gezellig, offe, moet je perse vrijgezel zijn ?

Ik hoop wat te horen :-)



Groetjes,

Jen
Alle reacties Link kopieren
Hey Jen, leuk dat je reageert! Ik heb zelf een totaal ander leven dan jij denk ik ;) maar hoeft niet perse in de weg te staan heb je Facebook? Of mail me anders even?

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Een en al herkenning! Ik stuur je een mailtje Plienmalou!
Alle reacties Link kopieren
*
Alle reacties Link kopieren
Hoi Morraine! Gezellig! Wil je me even mailen op bovenstaand adres? Spreek je dan!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel heel jammer dat je niet reageert op mijn mail....

Omdat ik getrouwd en moeder ben krijg ik de stempel van oud en saai en een ander leven zou hebben ? Misschien een verkeerde vooroordeel over moeders ? Het is ook jammer dat je dan niet reageert op mijn mail....
Alle reacties Link kopieren
Jendepen, jij bent hier degene die oordeelt.. Ik wou je mail heus nog wel beantwoorden! Door wat stress en drukte afgelopen dagen ben ik er niet aan toegekomen om iedereen gelijk terug te mailen. We gaan een groepsapp aanmaken en daar had ik jou ook graag aan willen toevoegen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven