Wie is er nog meer een BUZZER...

06-12-2006 12:16 1424 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd..
Alle reacties Link kopieren
Ik buzz ook. Ik was zaterdag niet thuis maar kan morgen die Buzzbox ophalen. Moet zeggen dat wat ik op se foto zie zwaar teleursteld En dat voor 12,50. Pffff. Maar ik wacht af hoe de box er irl uit ziet.
Alle reacties Link kopieren
Wat ben ik blij dat ik, net als bartjes, ben afgehaakt bij de Ideal-pagina toen ik een ook mail kreeg dat ik me idd alsnog kon aanmelden. Vond het ook belachelijk dat ik gelijk 12,50 moest dokken en zeker nu ik zie wat er voor sneue troep inzit!



Buzzer heeft vaak leuke acties, maar dit slaat dus echt nergens op!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Alle reacties Link kopieren
Mhh.. niks gemist dus. Ik geloof ook niet na al deze reacties dat ik nog ooit zo'n box ga bestellen
Alle reacties Link kopieren
die box is echt om te janken. Heb wel net een email gehad voor een compensatieregeling. 7,50 terug met behoud van de box of alles terug maar dan wel de box terug sturen op eigen kosten. Dus dan maar die 7,50 terug. Dat was echt eens maar nooit weer een buzzerbox.
Ja, die mail heb ik ook gehad. Vind ik wel heel redelijk overigens, uiteindelijk hebben ze er nog genoeg werk aan gehad.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook een heel nette oplossing.
Alle reacties Link kopieren
oehh wat ben ik blij dat ik die box toch niet be4steld heb!!

Zat heel erg te twijfelen maar had al zo'n voorgevoel dat er allemaal van die monstertjes in zouden zitten die je ook gewoon in een tijdschrift krijg.

En waarvan je de helft dan niet eens gebruikt.

Vind 12,50 ook best wel veel geld voor een doos monstertjes.



Ik hoop niet dat Buzzer vanaf nu alleen nog met die stomme boxen gaat werken. Vond het veel leuker toen ik nog een Philips Wake up light opgestuurd kreeg en zo :-))
Wat een deceptie zeg! Ik had me gelukkig niet aanfemeld voor deze box, omdat ik die huishoudbox al zo vond tegenvallen (die had ik dus wel). Maar dit is helemaal schandalig! Ik snap niet dat ze niets geleerd hebben van alle negatieve en teleurgestelde reacties n.a.v. die eerste box.
Alle reacties Link kopieren
Ik had de huishoudbox ook en die vond ik inderdaad ook niet bijzonder. Maar goed dat spul kon je nog wel gebruiken. Maar deze lookz box sloeg werkelijk alles. Ik begrijp niet dat ze serieus denken dat ze mensen blij maken met deze inhoudt. Maar ze geven zelf al aan dat ze dit ook niet meer doen. In andere landen schijnt het een succes te zijn, maar wij Hollanders zijn blijkbaar weer erg dwars. Of veeleisend.

Ze gaven ook aan dat het erg moeilijk was om de box zo wie zo te vullen. Ik denk dan, het hoeft toch niet. Als het niet lukt dan laten ze het toch. Liever niet, dan dit denk ik dan. Maar ik ga ook voor de 7,50 terug.
Alle reacties Link kopieren
vandaag de nieuwe buzz aktie ontvangen, de vitalu box. deze is gelukkig wel gratis, dus we buzzen weer vrolijk verder
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook de vitalu box ontvangen.

En ik test via een andere website Slankie smeerkaas, leuke combi hoor!
Alle reacties Link kopieren
quote:NannieB schreef op 29 september 2012 @ 15:32:

Ik heb ook de vitalu box ontvangen.

En ik test via een andere website Slankie smeerkaas, leuke combi hoor!Zeker goeie combinatie.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
hmm, welke website? (Slankie)
Alle reacties Link kopieren
Hier ook Vitalu! Leuk Buzz-product! Alleen dat "spelletje" erbij..
Bij mij is de vitalu net bezorgd! Veel pakken en het lijkt me heerlijk. Ga zeker delen hoor maar hou ook wel wat voor mezelf haha
Alle reacties Link kopieren
Ze zijn niet zuinig geweest bij Vitalu. Leuk! Collegas en familie mogen graag meebuzzen
Alle reacties Link kopieren
Hmmm, ik word bij Buzzer echt nooit meer uitgenodgd. Had ook wel mee willen doen met de Vitalu. Laatste wat ik daarvoor heb gehad was de Nivea.



Maar ik mag nu wel de Wake Up Light testen via The Insiders. Als het goed is, komt hij eind deze week. Maar aan zo'n elektrisch apparaat uitproberen vind ik het jammer dat je niets uit kunt delen.
Alle reacties Link kopieren
Wie test er nog meer de Estee Lauder oogcreme via Insiders?
Ik baal. Ik wil ook graag een buzzer worden, maar ik heb me eind 2011/begin 2012 zo'n beetje ingeschreven en ik wacht nog steeds op een eerste iets waarop ik me kan inschrijven. Moet je geselecteerd worden om buzzer te mogen worden ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Tijdje geleden me via Buzzer opgegeven voor de Nivea Stress Protect campagne, maar ik heb daarna helemaal niets meer gehoord. Iemand anders wel?
Alle reacties Link kopieren
Hmmm...ben een beetje aan het googelen maar ik lees berichten over faillisement/doorstart. Zal de campagne wel niet doorgaan.
ik kreeg vandaag een mail dat buzzer bezig is met een nieuw systeem. Ik hoef alleen maar mijn wachtwoord te wijzigen via een bepaalde link. Dit vind ik verdacht ,zijn er meer mensen die ook een mail hebben gehad?
Alle reacties Link kopieren
Ja, die heb ik ook gehad. Heb er nog niks mee gedaan.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik ook! Al is het de laatste tijd wat stil. Bij jou ook?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven