Gezocht vriendinnen Utrecht 22-28 jaar

26-06-2014 10:47 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,
Alle reacties Link kopieren
Hoi kers,

Ik ben net te jong (21), maar vind wel dezelfde dingen leuk als jij (al ben ik op sportief vlak nog wat te lui om in mijn eentje wat te doen haha). Zit momenteel in het vierde jaar van mijn studie en woon ook in Utrecht, dus als mijn leeftijd geen bezwaar is dan hoor ik het wel!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben ook 25 en aan het werk. Ik woon nu 3 jaar in Utrecht na 14 jaar in Frankrijk. Ik heb dus niet veel contacten in de omgeving en ik wil graag leuke meiden ontmoeten in Utrecht om spontaan af te spreken en gezellige dingen ondernemen.

Ik hoor graag van je!

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben 22 jaar en ik ben zo goed als afgestudeerd. Na de zomer ga ik fulltime werken in Utrecht. Ik vind het leuk om te koken, te lezen en te sporten en zou het leuk vinden meiden te ontmoeten om gewoon een hapje mee te eten, te borrelen, te shoppen, maar ik vind het ook heerlijk om series te kijken op de bank.



Ik vind het leuk wat van jullie te horen!

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi leuk dat jullie hebben gereageerd

Ik ga morgen even een email aanmaken zodat we met elkaar kunnen mailen. Dat lijkt mij makkelijker om wat af te spreken.
Alle reacties Link kopieren
Dat lijkt mij ook wel handig



Je kunt mij bereiken op elinesp @ outlook.com
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_149481 wijzigde dit bericht op 08-05-2016 13:56
Reden: -
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi kers88,



Leuke oproep, ik heb eigenlijk hetzelfde 'probleem' als jij. Woon alleen niet in Utrecht, maar in Nieuwegein. Mijn meeste vrienden wonen in Amsterdam e.o. dus is het voor één ons altijd een hele 'onderneming' en gaat spontaan afspreken voor een paar uurtjes wat minder makkelijk.



Mocht je dus nog meer contacten zoeken, dan hoor ik graag van je!



Gr Laura (27 jr)
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik had deze over het hoofd gezien! Had net een nieuw oproepje geplaatst, maar lijkt me leuk om me bij jullie aan te sluiten Is er ondertussen al iets afgesproken?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Kers en anderen,



Ik ben 23 jaar en woon ook in Utrecht. Tot eind augustus loop ik stage, daarna ga ik mijn master afronden. Ook ik hou van reizen, wandelen en lezen.

Hoewel ik wel al 2 jaar in Utrecht woon, zit ik een beetje in dezelfde situatie omdat veel van mijn vrienden nu verhuizen naar andere steden. Vandaar dat het me heel leuk lijkt om weer meer mensen te leren kennen in Utrecht om mee te shoppen, samen te eten, borrelen, series te kijken etc.

Het lijkt me leuk om een keer wat af te spreken!



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Hoi



Ben ik weer Leuk weer nieuwe reacties.

Aangezien de hoeveelheid reacties is het misschien handiger om in een groepje af te spreken.Ik heb een email aangemaakt: . Als jullie je e-mailadres mailen dan stuur ik een datumprikker rond. Dan kunnen we met een groepje afspreken.
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden!

Hebben jullie intussen al iets afgesproken? Hopelijk ben ik niet te laat! Ik ben 21 jaar en ga na de zomer aan mijn derde jaar psychologie beginnen (en wil dan ook zsm in utrecht gaan wonen!) Ik zou ook graag wat nieuwe mensen leren kennen in utrecht om spontane gezellige dingen mee te doen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Rian,



Leuk dat je ook reageert! Voor zover ik weet, hebben we nog niks afgesproken ;) Kers, stuur jij nog even een emailtje om met elkaar wat af te spreken? Lijkt me leuk!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb inmiddels ook een mailtje gestuurd, lijkt me leuk om me ook aan te sluiten bij de groep. Heb alleen nog niets terug gehoord, is er al een datumprikker rondgestuurd?
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Kan ik me ook nog aansluiten? Ik ben 24 en bezig met afstuderen (scripties duren altijd langer dan je hoopt...) Ik heb net met mijn vriend een huis gekocht in Utrecht en wil ook graag wat nieuwe mensen leren kennen!

groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!



Dit klinkt echt top!! Ik ben 24 en woon sinds een paar maanden in Utrecht, omdat ik Utrecht een super leuke gezellige stad vind! Alleen 1 probleempje want ik heb niet echt meiden waarmee ik Utrecht een beetje kan delen ;) Mn vriendinnen wonen allemaal in andere steden, daarom zou ik het echt leuk vinden om me bij jullie aan te sluiten!

Misschien worden het een beetje te veel mensen, maar ik wil als jullie nog wat gaan afspreken graag mee!

Ik zal even een mailtje sturen,



Groetjes Emma
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik woon ook sinds kort in utrecht en mis ook spontane contacten. Mijn vrienden wonen door heel nml en ik zou graag spontaan eens willen afspreken om bijv samen te eten of een terrasje te pakken! Of evt samen sporten.



Kan ik aansluiten om een keer samen af te spreken?

Lijkt me leuk!



Groetjes Suzanne
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik studeer in Utrecht (maar woon wel in Eindhoven.) Ik zit met mijn opleiding met een behoorlijk leeftijdsverschil met mijn klasgenoten en heb eigenlijk nog niemand gevonden waarmee ik leuke dagjes Utrecht kan plannen.



Ik ben bijna elke dag in Utrecht te vinden en zou het leuk vinden om ook aan te mogen sluiten!





Groetjes
Another Tale of Infinite Dreams
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!



Leuk dat jullie ook reageren. Sturen jullie even een mailtje naar elinesp@outlook.com? Dan laat ik even weten wat de plannen zijn.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Hetzelfde probleem hier :p ik ben vorige jaar met mijn vriend hier komen samenwonen ( Utrecht ) en mis helaas de nodige contacten. Ik ben 25 en over jaartje klaar met mijn studie ( sbrm ) ik zou me heel graag bij jullie willen aansluiten.



Dit is mijn email adres aida@live.nl



Liefs,

Aida

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven