Wat voor tv?

16-07-2014 23:10 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds kort hebben we hier interactieve tv en het wordt misschien ook wel eens tijd om de grote oude bak in te ruilen voor een wat energiezuiniger en platter exemplaar.

Weten jullie of er bij interactieve tv nog wel een echt tv-toestel nodig is, of zou een eenvoudige monitor (zoals een computerbeeldscherm) ook volstaan?



Verder hebben we er zo min mogelijk geld voor over. Dus tips voor aanbiedingen zijn ook welkom.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Wat ik weet is dat je een zogenaamde interactieve settopbox van je provider nodig hebt en geen nieuwe televisie om interactie televisie te kunnen gebruiken.

Maar als je HD wilt kijken kan dat niet met zo'n oude beeldbuis-tv.

Dan is het misschien toch de moeite waard een nieuwe tv te kopen.

Ik heb onlangs een nieuwe lcd tv gekocht omdat mijn oude beeldbuis-tv na 14 jaar begon te roken (en dat waren geen sigaretten).

Het ding kostte nog geen 300 Euro en heeft een 83 cm beeldscherm.

En ja, ik zie nu wel degelijk verschil in beeldkwaliteit.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook voor een tv aan het kijken. Zag er toevallig vandaag eentje in de folder van Aldi, 189 euro oid, voor 24 inch, met mediaspeler.

En bij Blokker één van Dual voor 159 euro.
Alle reacties Link kopieren
Of is 24 inch heel weinig? Heb er echt geen verstand van
Alle reacties Link kopieren
Ja, 24 inch is echt heel klein! Laatst een 32 inch gekocht en dat zou voor mij wel echt het minimum zijn. Meet anders eens je eigen tv op. Hoek tot hoek. Dan typen in Google: x cm to inch (bijv 55 cm to inch) et voila....



Trouwens, wij hebben ook wel eens zo'n goedkope van blokker gekocht voor in de slaapkamer en het geluid is niet om aan te horen. Dan kun je beter zo'n oude beeldbuis laten staan!
Alle reacties Link kopieren
Ik eens naar een media markt om de tv's te bekijken. Kijk welke kleuren je aanstaan (zit heel veel verschil in) en luister naar het geluid. Als je eruit bent kijk je op Internet waar die tv het voordeligst is. Vaak heeft de media markt laagste prijs garantie.



Ik zou zeker geen tv van een onbekend merk kopen. Het geluidsisolatie meestal heel slecht.



En wij hebben plasma. Super mooi beeld. Zwart is ook echt zwart. Maar die zijn er geloof ik bijna niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Koop je tv altijd 1 maat groter dan dat je zelf denkt dat groot genoeg is. Beste advies van een vriend ooit! Een grotere tv went heel snel, we zijn nu erg blij met het formaat dat we toen 'te groot' hebben gekocht.
leef, geniet en eet!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er een te koop, een LG, hartstikke goed ding.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
Zou je dat wel doen die oude met kont gaan zo 30 jaar mee en veel platte geven soms na 3 jaar de geest.



En geluid is ook veel beter, ben van een platte weer terug gegaan naar een met kont.
Wij hebben onlangs een tv gekocht, maar waren niet bereid om meer dan 500 euro te betalen. Uiteindelijk een LCD tv gekocht, voor ons was het belangrijk dat het een beetje een fatsoenlijk merk was, en we wilden graag een USB aansluiting er op.



Uiteindelijk bleek het model dat wij kochten in de aanbieding omdat het een ouder model was, maar dat maakte ons niet zoveel uit. Iets van 450 euro voor betaald.
Alle reacties Link kopieren
quote:slobberbone schreef op 17 juli 2014 @ 20:50:

Zou je dat wel doen die oude met kont gaan zo 30 jaar mee en veel platte geven soms na 3 jaar de geest.



En geluid is ook veel beter, ben van een platte weer terug gegaan naar een met kont.

Lui als we zijn, vinden we dit voorlopig het beste advies.

Bakbeest mag nog even blijven.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven