Mode & Beauty
alle pijlers
welke verzorgingproducten bij backpacken?
vrijdag 11 juli 2008 om 21:19
vrijdag 11 juli 2008 om 21:28
Yamuna, ligt er aan voor hoe lang ze gaat, ergens in 3 maanden tijd je oksels ontharen lijkt mij bijvoorbeeld ook wel prettig, voor 2 weken ben ik ook wel charmant met vachtje.
Veil lijkt me niet zo nodig maar misschien kun je een zwitsers zakmessie vinden waar iig een pincet en naald in zitten. Mascara wel mee wegens het soms zo fijn zijn om je weer vrouw te voelen, ipv dagcreme een zonnebrandcreme die het ook goed op je toet doet, óf (maar dat ligt aan mijn hysterische huidje) eentje tegen pukkels (heel naar is dat,schitterend weer en jij met zo'n 13-jarige- gele -koppen- hoofd)
Verder (strikt genomen geen make-up tas spul maar toch) klein naaisetje (zo'n hoteldingetje) en ducttape, want met ducttape kun je alles maken en in Afrika zijn er vast wel dingen stuk
Veil lijkt me niet zo nodig maar misschien kun je een zwitsers zakmessie vinden waar iig een pincet en naald in zitten. Mascara wel mee wegens het soms zo fijn zijn om je weer vrouw te voelen, ipv dagcreme een zonnebrandcreme die het ook goed op je toet doet, óf (maar dat ligt aan mijn hysterische huidje) eentje tegen pukkels (heel naar is dat,schitterend weer en jij met zo'n 13-jarige- gele -koppen- hoofd)
Verder (strikt genomen geen make-up tas spul maar toch) klein naaisetje (zo'n hoteldingetje) en ducttape, want met ducttape kun je alles maken en in Afrika zijn er vast wel dingen stuk
anoniem_61464 wijzigde dit bericht op 11-07-2008 21:29
Reden: brr walgelijke spelfout
Reden: brr walgelijke spelfout
% gewijzigd
vrijdag 11 juli 2008 om 21:46
en hoe zit het met de electriciteit daar?
je zegt dat je epileerder oplaadbaar is, maar dan is het ook wel handig als je hem kúnt opladen.
bodylotion kun je vervangen voor aftersun
en hoe primitief is het daar? heb je dat al nagevraagd?
Misschien kun je daar ok wel eea aanschaffen.
Je lichaam scrubben met zand werkt als een trein!
laat je wimpers verven voordat je weggaat, scheelt je make-up en schoonmaken elke avond.
En weet je al waar en hoe je je kleding kunt wassen? anders zou je tube wasmiddel kunnen overwegen mee te nemen.
Neem aan dat je medicijnen ed bij de lijst 'overige' hebt staan?
Een zakmes met daaraan een blikopenener, kurkentrekker schaar etc. altijd goed!
je zegt dat je epileerder oplaadbaar is, maar dan is het ook wel handig als je hem kúnt opladen.
bodylotion kun je vervangen voor aftersun
en hoe primitief is het daar? heb je dat al nagevraagd?
Misschien kun je daar ok wel eea aanschaffen.
Je lichaam scrubben met zand werkt als een trein!
laat je wimpers verven voordat je weggaat, scheelt je make-up en schoonmaken elke avond.
En weet je al waar en hoe je je kleding kunt wassen? anders zou je tube wasmiddel kunnen overwegen mee te nemen.
Neem aan dat je medicijnen ed bij de lijst 'overige' hebt staan?
Een zakmes met daaraan een blikopenener, kurkentrekker schaar etc. altijd goed!
vrijdag 11 juli 2008 om 22:20