Man vaker zin dan ik

30-06-2014 11:22 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Mijn man en ik zijn 10 jaar samen, waarvan 7 jaar getrouwd. We hebben 2 kindjes, 1 van 4 en 1 van 1.

Mijn man heeft altijd al meer zin in sex gehad dan ik, maar momenteel ervaar ik het echt een beetje als 'must' om sex te hebben.

We hebben dagelijks sex, eigenlijk altijd standaard voordat we naar bed gaan. Doordat ik moe ben en we dagelijks sex hebben, heb ik hier niet altijd even veel zin in.

Misschien ook doordat mijn man wel altijd klaar komt en ik zelf zelden. Als ik klaar kom, moet mijn man er veel moeite voor doen en ik moet me echt kunnen ontspannen en concentreren, wat niet vaak lukt. Op zich wil mijn man die moeite wel doen hoor, dat is het probleem niet.

Mijn man klaagt er wel eens over dat ik nooit het initiatief neem, maar als het een standaard is dat we iedere dag sex hebben, dan hoeft dat toch ook niet? Dan heb ik die aandrang ook niet om het initiatief te nemen.

Mijn man is echt gek op me, hij zegt ook vaak dat ik het toch fijn moet vinden dat hij nog iedere dag zo geil van me wordt.

ik hou ook erg veel van hem, maar ik zou soms liever gewoon even willen knuffelen en meer niet. Maar als ik dat een keer 'afdwing' door de sex echt af te houden, reageert mijn man zo teleurgesteld/gekwetst, dat ik óf alsnog toegeef of de volgende dag 'dan maar weer' toe geef.... Ik ben ook bang dat mijn man niet tevreden met onze relatie zou zijn als ik echt zou zeggen niet iedere dag sex...



Heeft iemand tips?



Groetjes, maggie82
Alle reacties Link kopieren
Het zal toch voor jullie allebei leuk moeten zijn en blijven. Jullie zitten, je man meer dan jij, in een patroon. En daar is niet even snel van af te wijken. Je man schakelt daar geloof ik niet zo snel in.

Wat je kunt proberen is om geleidelijk aan de rem erop te gooien, maar ondertussen wel zoeken naar alternatieven en deze ook uitvoeren. Bijvoorbeeld sex op een ander tijdstip dan net voor het slapen gaan. Denk aan de keuken (na het eten), de woonkamer (ruim voor het slapen) of de badkamer (smorgens, smiddags of savonds).



Zelf had ik tijdens mijn huwelijk ook best grote sex drive. Het wond mij nu eenmaal op om in bed te liggen met mijn (naakte) vrouw. Dus wellicht ook een compliment aan jou, dat je man nog steeds zo opgewonden van je raakt. Geniet daar vooral ook van!!



Wat zeker ook niet verkeerd is, wanneer jij nu eenmaal niet de energie of zin hebt; laat hem zelf zijn gang gaan (masturberen) bij jou in de buurt. Dat hij je (wel of niet naakt) kan zien en aanraken. Om als finale zijn sperma op je te spuiten waar hij maar wil. Jijzelf hoeft hier weinig meer voor te doen dan een paar (sensuele) bewegingen om hem een geile aanblik te verschaffen. En wellicht vind je het wel prettig als hij je tussen je borsten of op je buik/rug/billen spuit.



Maar neem vooral de tijd voor deze veranderingen en doe dat stapje voor stapje. En wat daarna belangrijk is, is om niet weer in een vast patroon komen te zitten! Dus variatie!!!



Succes meid!
always look on the bright side of life
Gesprek met hem aangaan waarin je aangeeft wat je in je OP schrijft. Je wilt best initiatief tonen, maar wel als het wat minder kan en wat meer spontaan.
Alle reacties Link kopieren
Seks is lekker maar als je het elke dag doet denk dat het dan minder lekker is (dat vind ik dan) Het is ook lekker om het een

paar dagen niet te doen de seksuele spanning te opbouwen.

@Topic opener waarom vertel je man niet hetzelfde wat je ons

hier verteld?
Alle reacties Link kopieren
quote:shockingblue schreef op 17 juli 2014 @ 19:57:

@Topic opener waarom vertel je man niet hetzelfde wat je ons

hier verteld?Transparantie verhult niets! Dit zou je de ander ook wensen. Lijkt me een hele goede zet!
Alle reacties Link kopieren
Dit is niet normaal, en dit uit de mond van een man. Zit tegen verslaving aan denk ik. Wellicht therapie als jullie er niet samen uit komen. Enjoy life, dit moet echter voor beide gelden.
Enjoy life

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven