Vakantieveiling ervaringen?

27-10-2011 16:13 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onlangs bezocht ik VakantieVeiling waarop ik erg veel verschillende vakantieveiling gerelateerde websites gevonden heb. Mijn vraag is dan ook of er iemand ervaring met dergelijke websites heeft waarop weekendjes weg, vakanties, dagjes weg geveild worden? Een volgende vraag is natuurlijk of deze een beetje betrouwbaar zijn?
Alle reacties Link kopieren
2 nachten voor 2 personen in een goed hotel op Ameland voor 36 euries.

Dat vond ik een hele leuke deal! Goedkoper kan toch niet.
Al een account? Log dan hier in.
quote:gelukkigmeisje schreef op 02 augustus 2012 @ 15:28:

ok, dan weet ik dat het in september niet opeens leeg is op de site :D Dan gokken we het er gewoon maar op...idd kleine letters kijken...vooral bij vakantieparken...weekendje voor ¤15 ofzo maar nog wel even..¤50 schoonmaak, verplichte lakens á ¤8,50 PPPN (reken maar uit!) daar let ik idd goed op!!Maar dan nog is het toch en koopje. Ik ben 3 weken geleden een midweek weggeweest met de kinderen. 6 euro, 4 euro veilingkosten erbij. Vervolgens bij aankomst verplichte eindschoonmaak, verplichte laken enz. Totale kosten was ik 85,- euro voor een midweek kwijt. Vond ik toch echt een heel leuk prijsje.
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor zustertam. Leuke spam. Die site is een goedkope imitatie van vakantieveilingen. Werkt hetzelfde uiteraard (want zonder meerdere biedingen is het natuurlijk geen veiling).
Alle reacties Link kopieren
ik snap niet dat jullie allemaal zo snel reageren/bieden

als het echt goepkoop moet moet je op het laaste moment gaan bieden niet gelijk iedereen gaat daar weer over heen wat ijn mensen toch dom
Alle reacties Link kopieren
Heb er vrij regelmatig dingen op gewonnen. Zoals al eerder geschreven, je moet voor jezelf een maximumbedrag bepalen. En eerst even kijken wat het normaal kost. Ik bekijk altijd op 1 venster de huidige prijs, op een ander venster heb ik mijn maximumbedrag en op derde venster een bedrag iets hoger dan het huidige. Zo'n 5 seconden voor het einde bied ik en dat werkt meestal goed. En inderdaad zo vroeg mogelijk in de ochtend, dan is het nog niet zo druk.
Alle reacties Link kopieren
Je moet heel goed kijken naar de voorwaarden van de activiteit. Als je last minute een ogenschijnlijk goede aanbieding voorbij zie komen, dan raad ik je aan om niet meteen toe te happen. Zo zag ik ooit eens een fotoshoot, tijd liep af dus ik snel bieden, zag ik ineens dat er bij die fotoshoot enkel het schieten van de plaatjes erbij zat. Geen visagie, maar ook geen DVDtje om de foto's mee te nemen. En dat DVDtje kostte dan 100 euro (iets in die richting). Was ik even blij dat ik werd overboden... Pfieuww
Alle reacties Link kopieren
Wat heeft jouw bericht een nare toon zeg.



Het concept van een veiling is dat iedereen binnen een tijdsbestek kan bieden. Ik zie dan ook het probleem er niet van in dat er mensen gedurende dat tijdsbestek gaan bieden.



quote:lieverd1 schreef op 01 januari 2013 @ 17:35:

ik snap niet dat jullie allemaal zo snel reageren/bieden

als het echt goepkoop moet moet je op het laaste moment gaan bieden niet gelijk iedereen gaat daar weer over heen wat ijn mensen toch dom
Alle reacties Link kopieren
Waar je ook rekening mee moet houden en dit is ook een klacht die ik vaak lees is dat je niet op de dag of week in dat hotel of restaurant kunt eten wanneer jij wilt. Let er wel op dat je een opvulling bent want je betaald als je het goed doet minder. Een restaurant, hotel of camping zal altijd de gasten die rechtstreeks komen voorrang geven want die betalen meer. Je kunt natuurlijk geluk hebben, maar dit betekent dat er weinig rechtstreeks gasten zijn.



Verder dit artikel geschreven over vakantieveiling. Handige tips
Je kan bij vakantieveilingen kijken naar de beschikbaarheid van de veiling, je krijgt dan een kalender te zien met groene vakjes op de dagen dat je kan reserveren.

Voor ik bied kijk ik eerst wanneer ik kan reserveren. Ik ben zo al vaak heel goedkoop naar een sauna geweest, waar ik anders ook naar toe zou gaan.
Alle reacties Link kopieren
Wij zouden van het weekend bij studio 75 een afspraak hebben om 9:30u voor een fotoshoot, maar wij komen daar aan: Studio dicht!!! Wij nog gewacht tot 10:00u, nog steeds niemand gekomen. Krijg ik later die middag een mailtje van ze dat ze me hadden geprobeerd te bellen en dat ik een mail zou hebben gehad waar in zou moeten staan dat de shoot niet door zou gaan. Ik heb die hele mail nooit gehad en ook geen gemiste oproepen. Eerst niet op komen dagen en daarna ook nog slechte smoezen, dus mijn advies: ga er niet heen.
Ja? Daar kan VV toch niks aan doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:aahuijser schreef op 27 oktober 2011 @ 16:13:

Onlangs bezocht ik VakantieVeiling waarop ik erg veel verschillende vakantieveiling gerelateerde websites gevonden heb. Mijn vraag is dan ook of er iemand ervaring met dergelijke websites heeft waarop weekendjes weg, vakanties, dagjes weg geveild worden? Een volgende vraag is natuurlijk of deze een beetje betrouwbaar zijn?GROOTSE SCHANDE!!!! Per vergissing werd er een veiling gewonnen waarop wij onmiddellijk reageerde per mail aan vakantieveilingen om af te zien van de aankoop en hoopte op het begrip van hen. Vakantieveilingen liet na te reageren op deze mail en blokkeerde enkele maanden nadien gewoon onze account met de melding dat alles naar een incassobureau werd verzonden. Mijn telefoontje met tekst en uitleg aan de klantendienst kon ook op weinig begrip rekenen. Mijn voorstel om alsnog te betalen en van het aanbod te genieten of de koek van meer dan 100 Euro in twee te doen, werd alsook van de tafel geveegd. Pas op voor deze organisatie die winsten boekt door het gebruik van achterpoortjes en zich verschuilt achter de verkoopsvoorwaarden die wij als consument immers nooit lezen. Nogmaals bedankt Kevin van de klantendienst!!!!! Ik hoop dat vakantieveilingen alsnog zal reageren op onze account. Nu zijn we geld kwijt en de cruise omdat er door hen maanden werd gewacht om te reageren op onze mails. DEEL DIT AUB MET ZOVEEL MOGELIJK MENSEN!!
Alle reacties Link kopieren
quote:geertpelgrims schreef op 18 juli 2014 @ 12:16:

[...]



GROOTSE SCHANDE!!!! Per vergissing werd er een veiling gewonnen





GROOTSTE ONZIN! Als je het product niet wilt afnemen moet je er ook niet op bieden.

Per vergissing... wat een quatsch!
Belachelijk die reactie, hoe kun je nou per vergissing iets winnen?? Je biedt er verdorie zelf op en dan mopperen dat het allemaal hun schuld is? Onzin! Zij staan volledig in hun recht.
Alle reacties Link kopieren
Hoe kan je per vergissing bieden op iets. Jij bent degene die aam jet bieden is, niet vakantie veilingen
Alle reacties Link kopieren
En dan speciaal zich hier aanmelden ook om dat te melden.

Zielig figuur ben je dan.
Eigen schuld Geert, moet je maar niet bieden.
Dacht ik ook. Vreemd om je daarvoor aan te melden...??? Waarom?
Wie heeft ervaring met www.vakantieveilingen.nl

Is die site betrouwbaar?
Alle reacties Link kopieren
Vroeger was het nog wel leuk.



Tegenwoordig zitten er een stel oplichters achter, en ja de prijs wordt opgedreven (vernomen van iemand die het kan weten)



Daarnaast als je wil bieden met een laag bedrag, geeft de button ineens een bug, en krijg je ''sorry er is iets mis gegaan''



En veel namen die altijd als eerste op bijna alle biedingen reageren zoals bv Michel van Son ,(dit is dus gewoon vakantieveilingen).



Nog erger je bied, en er staat je bod is gelukt, en vervolgens staat hij gewoon niet in het overzicht.



Bah nare site.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het weer eens getest met een laag bedrag, het ging goed, dus misschien dat ze wat met klachten gedaan hebben.



Als dat zo is, neem ik mijn woorden terug.
Alle reacties Link kopieren
Zit nu wel met een bon waar ik niks aan heb,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven