Mensen die je misschien kent op Facebook

19-07-2014 20:24 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand enig idee hoe mensen in die lijst komen ? Ik had gisteren ineens een familielid in die lijst. Iemand die ik al jaren niet heb gezien en ook niet wil zien. Ik heb die persoon ook niet opgezocht op fb en we hebben ook geen gemeenschappelijke vrienden of andere dingen. Ik vind het nogal weird. Iemand enig idee ???
Alle reacties Link kopieren
quote:Vera8 schreef op 19 juli 2014 @ 21:15:

Weer een reden om geen fb te willen...Daar kun je de grappigste plaatjes vinden
Alle reacties Link kopieren
quote:hamaika schreef op 19 juli 2014 @ 22:38:

Wat ook weleens gebeurt is dat je bijvoorbeeld hebt ingevuld waar je werkt en naar school bent geweest of wat je leuk vind, en dat die ander dat ook heeft ingevuld.



Ik had dat laatst met mijn middelbare school, ben er toch al 20 jaar weg, maar kreeg toch namen van oud-klasgenoten die ik nooit heb opgezocht. Wss hebben die dan ook die school ingevuld en krijg je op die basis een voorstelOh ja, dit kan natuurlijk ook.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb me nu aangemeld bij een aantal Facebook hobbygroepen (jaja ) en ik zie nu allemaal mensen voorbij komen die me totaal niets zeggen. Ik dacht dat ze van die hobbygroepen kwamen. Dus misschien als je bij een gratis af te halen of woonplaats groep zit dat er dan suggesties gedaan worden.

Soms zitten er ook wel creepy suggesties tussen van mensen die ik wel ken.



Dit ga ik morgen even proberen:

http://www.ehow.com/how_8 ... nder-suggestion.html#page=1
Het Viva forum is papaja.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kinkycurl schreef op 19 juli 2014 @ 23:16:

Nee onmogelijk, was toen aan het online-daten, had er speciaal een ander adres voor aangemaakt.En gebruik je dat adres ook wel eens? Ik wee niet precies hoe die algoritmes werken hoor. Maar als ik nog ingelogd sta in mijn hotmail die ik in 1999 heb aangemaakt, omdat ik de nog steeds voor sommige webwinkels gebruik, dan kan ik me voorstellen dat FB die ook opstaat daar ook ineens in graast naar adressen. Als heb ik zelf nooit die email aan FB gekopppeld.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
quote:NYC schreef op 19 juli 2014 @ 22:32:

Waar vind je die lijst met voorstellen van "zijn dit misschien vrienden van je?" Of verschijnt die gewoon soms zo nu en dan in beeld.Als je op je eigen profiel klikt (nadat je ingelogd bent natuurlijk). Ik wilde een oud bericht die ik had geplaatst opzoeken en zo zag ik het lijstje suggesties.
Alle reacties Link kopieren
quote:boebezoebe schreef op zaterdag 19 juli 2014 23:42 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Kinkycurl in "Mensen die je misschien kent op Facebook"" class="messagelink">Kinkycurl schreef op 19 juli 2014 @ 23:16</a>:</b>

Nee onmogelijk, was toen aan het online-daten, had er speciaal een ander adres voor aangemaakt.</div></blockquote>En gebruik je dat adres ook wel eens? Ik wee niet precies hoe die algoritmes werken hoor. Maar als ik nog ingelogd sta in mijn hotmail die ik in 1999 heb aangemaakt, omdat ik de nog steeds voor sommige webwinkels gebruik, dan kan ik me voorstellen dat FB die ook opstaat daar ook ineens in graast naar adressen. Als heb ik zelf nooit die email aan FB gekopppeld.





Ja, adres gebruik ik nu voor webwinkels. Ik dacht eigenlijk dat ze suggesties doen vanuit je telefoonnummer, omdat ik ook suggesties krijg van mensen die ik op whatsapp had, maar ook die heb ik niet op fb ingevuld!



Duister!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat het aan je emailadres was gekoppeld?



Want als het dus mensen zijn die je bijv. zelf wel eens bezocht hebt (een ex bijv.) dan zou je bij hem in die lijst verschijnen? Dan kun je dus niet meer anoniem een profiel bekijken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven