hollandsnieuwe abbonement

20-07-2014 12:28 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo, ik heb een abbonoment van hollandsnieuwe afgesloten.. iphone 4s met 275 belminuten/smsjes en 500 mb internet.

Nu hoorde ik van een aantal mensen dat ik dit toestel na 2 jaar weer terug moet sturen omdat ik hem blijkbaar geleend heb? Ik heb op internet gezocht en kan het hier niet vinden... Weet iemand dit misschien?
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor, bij hollandsnieuwe betaal je heel duidelijk een bedrag voor je abo en een bedrag voor je telefoon. Leasen is (volgens mij) niet mogelijk bij hollandsnieuwe.

Als je het bedrag wat je voor je telefoon betaald x de looptijd van het abonnement doet kom je als het goed is ook uit op een bedrag rond de nieuwwaarde van de telefoon.
Alle reacties Link kopieren
Mijn abbonement loopt 2 jaar, x 28,50 = 684,50.. dit vond ik ook wel een groot bedrag voor alleen het huren van de telefoon en de belminuten. Ik heb proberen te bellen naar hollandsnieuwe, na 25 minuten gewacht te hebben tot dat er iemand opnam, werd de verbinding automatisch verbroken -,-
Alle reacties Link kopieren
Ik denk ook niet dat de klantenservice vandaag open is.
Alle reacties Link kopieren
Hollandsnieuwe kan je niet bellen, enkel bereikbaar via Twitter of mail (wel goeie webcare).

Net even voor je gezocht, lease doen ze niet, telefoon is dus van jou na twee jaar.
abbonoment X



abbonement X



Wel eens van een



a b o n n e m e n t



gehoord???? Anders snappen ze je misschien niet bij de klantenservice
Alle reacties Link kopieren
miss*poes , echt suuuuuper bedankt haha!

Ik was al helemaal in de stress !
Alle reacties Link kopieren
Maar 28,50 per maand voor enkel het toestel?



Laat maar, verkeerd gelezen.
Alle reacties Link kopieren
jaaa, ik heb m al vanaf november.. maar belminuten, smsjes en mb zaten er bij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven