Moeders Nijmegen

23-06-2014 15:01 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik (29 jaar) ben op zoek naar moeders in Nijmegen die het leuk vinden om af en toe af te spreken met de kids. Ik heb een zoontje van 6,5 maand en hij vindt het ook heel leuk om met andere kinderen te spelen. Het liefst moeders van kindjes die ook ongeveer even oud zijn.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



Ik woon in Elst, bijna 29 en ik heb een dochter van ruim 8,5 maand. Van 11 oktober is ze. Lijkt me leuk om in contact te komen



groetjes janneke
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Ik zal je een PB sturen.
Alle reacties Link kopieren
Halloo,



Ik woon in een dorp vlakbij Nijmegen, ben 26 jaar en moeder van een zoon ( 2,5 jaar oud) .. Wel beetje leeftijd verschil... .

maar lijkt me leuk om in contact te komen...



grtjs michelle
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik ben 32 jaar en moeder van een bijna eenjarig zoontje. Ik woon sinds 5 jaar in Nijmegen en ben ook op zoek naar moeders in de buurt om mee af te spreken.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden.

Ik ben nog in verwachting (oktober uitgerekend)!'aar zou me graag willen aansluiten. Zoek wat meer contacten met andere moeders in Nijmegen dus hoop dat t leeftijdsverschil van mijn zoontje dan geen probleem is

Gr

Pam
Alle reacties Link kopieren
Hallo Pam,



Ik heb probeert je een pm te sturen. Is dat gelukt?

Bij een andere discussie gaven ze namelijk aan dat het niet werkte.



Groetjes,



Loggy
Alle reacties Link kopieren
Beste loggy

Nee ik snap dat ook niet helemaal maar dat lijkt inderdaad niet echt te werken. Je kan me wel mailen. Mijn emailadres is: pdcuparo@gmail.com

Gr
Alle reacties Link kopieren
Hoi Soe! Ik ben 25 en heb een dochtertje van 2, die tot dusver goed met hele kleintjes overweg kan. Ook ik ben op zoek naar andere moeders in Nijmegen om mee af te spreken.
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal,



ik ben zelf 24 en heb een zoontje van 4 maanden, ben ook opzoek naar andere gezellige moeders om wat leuks mee te doen ;) wil me graag aansluiten dus als het kan.



Groetjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven