vriendinnen omgeving nijmegen

31-05-2014 14:31 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!,



Ik zelf ben 34 en alleenstaande mama van mijn dochtertje van 3, Woonachtig in wijchen. Zou het leuk vinden om in contact te komen met anderen mama's of geen mama's die net als ik het leuk vinden om wat te ondernemen zoals een festival bezoeken of lekker terasje pakken, wandelen, sporten, etc. Of gezellig met de kindjes op pad natuurlijk!

Spreekt dit je aan dan hoor ik graag van je



groetjes!
-
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij ook gezellig, ook al ben ik ook geen moeder, ik ben wel iets jonger, hopelijk is dat geen probleem. Ik werk ook met kinderen, in het onderwijs. Je mag mij mailen op M_J1820@hotmail.com

Groetjes Michelle
Alle reacties Link kopieren
Hey hallo

Nou dat terrasje pakken en festivals en zo dat spreekt mij zo ie zo aan maar sporten klinkt goed maar kan er nooit mee daargaan zou leuk zijn daar met een (toekomstige) vriendin mee te beginnen. Ben zelf 29 en woon ook in Wijchen . Moeder van teee kinderen. Lijkt me gezellig om iets van je ye horen grzz joyce
Alle reacties Link kopieren
[quote]wijchen85 schreef op 20 juni 2014 @ 22:04:

Hey hallo

Nou dat terrasje pakken en festivals en zo dat spreekt mij zo ie zo aan maar sporten klinkt goed maar kan er nooit mee daargaan zou leuk zijn daar met een (toekomstige) vriendin mee te beginnen. Ben zelf 29 en woon ook in Wijchen . Moeder van teee kinderen. Lijkt me gezellig om iets van je ye horen grzz joyce jjed.vanessen@gmail.com
Alle reacties Link kopieren
Hoi zomer2014!

Ik ben 32, woon ook in Wijchen, geen kinderen maar wel op zoek naar nieuwe meiden in de omgeving om leuke dingen mee te doen!

Keer wandelen lijkt me gezellig, of idd terrasje of andere leuke dingen!

Je kan me mailen op 1982yonie@gmail.com

Groetjes Yonie
Alle reacties Link kopieren
Heey Zomer2014!



Leuk initiatief. Ik zou graag een keer willen aansluiten als er een terrasje wordt gepakt of tijdens andere dingen! Ben zelf 26 en woon in Elst bij Nijmegen. Lijkt me leuk om iets te horen van je.
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Mij lijkt het ook leuk om nieuwe meiden te leren kennen.

Ik zelf woon in Beuningen en ben 26 jaar.

En ook ik werk heel toevallig in de kinderopvang.



Groetjes lianne
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Ik ben bijna 29 en woon in Elst. Ik heb een dochtertje van 8,5 maand.

Leuk initiatief om af te spreken :-)



Groetjes janneke
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi meiden!



Misschien handig om te mailen dan



cinzon79@gmail.com
Alle reacties Link kopieren
Halloo,



Ik zie dat het bericht al een maand geleden is maar ik probeer t gewoon .

Ik woon in een dorp vlakbij Nijmegen, ben 26 jaar en moeder van een zoon die 2,5 jaar oud is.



groetjes Michelle

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven