urine uit bank verwijderen.

20-07-2014 10:09 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn kleinste schat was vorige week in slaap gevallen op de bank en heeft toen helaas zijn blaas geledigd...zucht.

Kan gebeuren natuurlijk , maar ik krijg de geur niet weg.

Ik heb direct grote hoeveelheden wwater gebruikt.

Vervolgens wasmiddel , water en boenen.

Toen nog febreze, maar ik ruik het nog steeds een paar dagen later.

Iemand de gouden tip , dit vind ik echt smerig.
Alle reacties Link kopieren
Bij ons is het er nooit meer uit gegaan... sorry.
Wat is de kleinste schat? Kind, hond, kat, cavia, minipaardje, je man?
Alle reacties Link kopieren
Haha handig om te vermelden Dh, mijn zoon van 3.5 ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik zag laatst een spray van HG staan voor dit soort geurtjes. Misschien helpt het?
Alle reacties Link kopieren
Ok die hebben vaak goed spul , dat zou nog een optie kunnen zijn.
Ecodor p2000



Breekt de geur af ipv te verdoezelen.

Is gemaakt voor urine van dieren maar dat werkt natuurlijk hetzelfde.
Ecodor UF2000. Gegarandeerd dat het eruit gaat.





http://www.ecodor.nl/Cons ... -vlekken-verwijderen.html
http://www.ecodor.nl/Cons ... egen-kattenpis-stank.html



Uf2000 is het.
Febreze verdoezelt idd alleen maar. Dat spul van HG is nog wel een optie. En UF2000 kom ik op verschillende sites tegen.
Alle reacties Link kopieren
Kan dat ook nog gebruikt worden op oude vlekken ?
Ah...mosterd
Uf2000 werkt ook op oude plekken. Ik heb er vloerbedekking, een cementen vloer en een autostoel mee gered.
Zorg er wel voor dat je ook dat spul in het kussen laat zakken, als je alleen het oppervlak doet, dan werkt het natuurlijk alleen aan het oppervlak. Alles moet nat. Je hebt geluk met dit weer, want dan droogt het ook weer goed op.
Alle reacties Link kopieren
Wat voor materiaal is het? Wij hebben een stoffen bank met wasbare hoezen. Mijn dochter heeft ook wel eens op de bank geplast toen ze kleiner was. Ik deed dan de hoezen in de wasmachine en ik zette het stoomapparaat op de kussens. Geur was zo weg. Maar ik moet zeggen dat zij niet zulke sterk ruikende urine had.
Alle reacties Link kopieren
Toevallig hebben wij gister onze bank laten reinigen. Kost ¤247 maar de bank is weer als nieuw. De bank zag er niet meer uit en rook voes na ongelukjes als o.a. kinderplasjes.
Alle reacties Link kopieren
quote:binkie schreef op 20 juli 2014 @ 10:17:

Haha handig om te vermelden Dh, mijn zoon van 3.5 ;)Ik had het gelijk al begrepen hoor
Alle reacties Link kopieren
Oh dat is dan zeker het proberen waard na het ongelukje van nichtje lief
Alle reacties Link kopieren
1 deel allesreiniger

1 deel water

1 deel azijn

over de plek heen sproeien en laten drogen. kan eventueel ook met fohn.

wel huis ventileren of misschien nog beter nu. bank buiten zetten.Azijn ruik je in het begin natuurlijk maar daarna niet meer



mijn kat had op de bank gepist en dat was ook vreselijk. Dit heb ik van internet gehaald en geprobeerd en het is hier gelukt.
Ik zou toch ook nog echt het met Dettol proberen. Gewoon een oplossing in een plantenspuit en het vernevelen, zou ik doen. Het zijn de bacteriën die de stank veroorzaken en die doodt je met Dettol.
Alle reacties Link kopieren
De urine zit in het binnenwerk, dat krijg je nooit meer schoon.

Sorry TO
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Eindeloos schreef op 20 juli 2014 @ 13:11:

De urine zit in het binnenwerk, dat krijg je nooit meer schoon.

Sorry TO



Onzin.

Dat had ik ook met mijn autostoel.

En wat Cateautje zegt: (scheelt mij weer typen)



quote:Cateautje schreef op 20 juli 2014 @ 10:32:

Zorg er wel voor dat je ook dat spul in het kussen laat zakken, als je alleen het oppervlak doet, dan werkt het natuurlijk alleen aan het oppervlak. Alles moet nat. Je hebt geluk met dit weer, want dan droogt het ook weer goed op.
Alle reacties Link kopieren
Wat hier heeft geholpen: veel koffie (gemalen koffie) strooien op de plek. Dit een nachtje laten intrekken en de volgende dag opzuigen.



Ik had alles geprobeerd, inclusief de Ecodor. Koffie helpt en het ruikt wel de eerste paar dagen naar koffie. Maar dat is beter dan een pislucht.
Alle reacties Link kopieren
Bij mijn opa was het laats ook misgegaan op de bank. De urinegeur vulde de hele kamer. Met James vlekkenwonder ging de vlek en de geur weg! Opa weer helemaal blij
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels een hele batterij aan schoonmaakmiddelen erop losgelaten.

Ik heb van die kattenspray gehaald die hier aangeprezen werd.

Dat hielp niet zo.

Verder schoonmaakazijn , allesreiniger. En vanmorgen dr proper. En dat laatste daarmee lijkt de geur aardig weg te zijn.

De vlekken in elk geval ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven