nieuwe laptop waar. op letten

21-07-2014 07:50 18 berichten
Vanmorgen is mijn laptop ermee opgehouden en omdat ik niet zonder kan wil ik vanmiddag direct een nieuwe kopen.



Ik heb er geen verstand van dus........waar moet ik op letten? Wat zijn goede/fijne/broodnodige dingen om te hebben en wat moet ik vermijden?
Wat belangrijk is, is afhankelijk van waar je hem voor gebruikt.

Voor huis-, tuin- en keukengebruik zullen de meeste laptops prima geschikt zijn. Wil je veel films opslaan, is een grote schijf wellicht interessant. Draai je zware programma's komt het aan op de snelheid van de processor (MHz, multiprocessor). Een beetje memory (vanaf 6GB) is altijd prettig.



Ik zou wel van te voren mn budget vaststellen, want de sky is the limit.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees even mee want ben ook op zoek en kom er nog niet uit.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Misschien dat dit je op weg kan helpen: click
Ik zou gaan voor minimaal intelcore i5 of i7. i3 is inmiddels echt verouderd. Dan heb je een mooie snelle.



Ik ben heel erg tevreden met mijn Asus. Ik heb lang zitten dubben (was eigenlijk enorm fan van Vaio, maar dat lag nu buiten mijn budget). Het is een vrij groot scherm, intel core 5, meer dan 800GB geheugen harde schijf ruimte en hij kostte 600 euro in de aanbieding bij internetshop.nl. Dat was echt 200 euro korting.



Online zijn erg veel aanbiedingen te vinden. Meer dat bij media markt of Saturn. Ook wehkamp heeft goede aanbiedingen (én goede levering!!).



Succes met zoeken!
Alle reacties Link kopieren
quote:Ephina schreef op 21 juli 2014 @ 08:37:

meer dan 800GB geheugen



Geheugen of harde schijf ruimte ?

Voor geheugen vind ik het namelijk wel erg veel, meer dan 32GB ben ik nog nooit tegen gekomen in een laptop en die was dan nog onbetaalbaar.
Niet geschoten is altijd mis
quote:Bitje93 schreef op 21 juli 2014 @ 09:08:

[...]





Geheugen of harde schijf ruimte ?