Contact alleen voor seks

06-07-2014 16:05 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn met contact voor alleen de seks. Ik ken iemand nu al een tijdje en we hebben gedate, maar werd niks. Nu hebben we laatst wel twee keer gevreeen, omdat we daar zin in hadden. We hebben het er ook over gehad om even geen anderen te zien (of mee te seksen) zodat we het onveilig kunnen doen (na test), maar ik twijfel nu of ik dit wel wil.

Ik vind hem een fijn mens en de seks was ook lekker. Ik denk alleen dat ik er uiteindelijk niet gelukkig van word om alleen seks te hebben. Niet dat ik meer van hem wil, maar wel is het een verlangen om een relatie te hebben. Ben bang dat ik er uiteindelijk dus niet gelukkig van word. Aan de andere kant is seks leuk/lekker en kun je af en toe dan samen genieten.....



Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Alle reacties Link kopieren
Of jij loopt het risico de lekkere seks met hem af te breken voor een verliefdheid met wie het tussen de lakens niet blijkt te klikken.



Blijf condooms gebruiken dan hoef jij niets op te geven.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het geen slim voorstel.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik zou ook een condoom blijven gebruiken. Je bent in je hoofd en hart toe aan een relatie; weet je wel zeker dat je dat testen door hem toch niet onbewust wil om exclusiviteit te krijgen? En dat je daarna heel snel aanloopt tegen wat Qian schrijft?
Alle reacties Link kopieren
Courtisane; dat schoot ook door mijn hoofd.....of ik exclusiviteit wilde (seksueel) om toch een soort band te voelen. Dan hou ik mezelf voor de gek dus.



Qian; en toen? je brak het met hem af....en heb je nu iemand gevonden waar je je hart wel bij open hebt gesteld?
Alle reacties Link kopieren
Je houdt jezelf voor de gek, idd. Een courtisane wordt financieel onderhouden door haar minnaars.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Viva: haar nick is *courtisane* ik heb geen ambitie er een te zijn hahaha
Alle reacties Link kopieren
quote:dalliance schreef op 06 juli 2014 @ 16:36:

maar wat is dan nog het verschil met een relatie?

"Een relatie" is een breed begrip, dat omvat natuurlijk allerlei soorten relaties. Met normale (platonische) vrienden of familie heb ik ook een bepaalde relatie, en daar voel ik ook liefde voor, maar voor de duidelijkheid bedoelen we hier nu dus een liefdesrelatie tussen twee (levens)partners.



Het verschil tussen zo'n relatie en mijn friendship with benefits relaties is wat ik al schreef:

quote:joop_2000 schreef op 06 juli 2014 @ 16:30:

Geen verwachtingen of verantwoordelijkheden, en geen exclusiviteit.



Het bezitterige of controlerende wat je vaak in 'normale' relaties ziet, blijft hierdoor achterwege.Dat is trouwens heel iets anders dan "wel de lusten, niet de lasten" want als iemand waar ik zo'n band mee heb ergens mee zit, dan ben ik er ook, en omgekeerd.
Alle reacties Link kopieren
Gezien de twijfel die je nu al hebt: niet aan beginnen! Jij bent toe/hebt behoefte aan een echte relatie, zeker weten dat iemand vinden waarmee je die kan beginnen, gebarricadeerd wordt door deze mogelijke situatie.



Als hij enkel voor de seks is, beloof je elkaar op dat vlak geen trouw, dan maar een rubbertje.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt toch een minnaar hebben en gewoon door gaan met daten voor de serieuze relatie? Heb ik ook wel gedaan. De minnaar was een echte friend with benefits dus die vertelde ik ook wel over mijn serieuze dates en hij wenste me dan veel succes af en toe kreeg ik ook wat mannelijke feedback en advies van hem.



Tegen de tijd dat je meerdere dates met een serieuze kandidaat hebt gehad en daarmee gaat zoenen (en dat zou best een tijd kunnen duren) en verder, zet je de minnaar on hold.



Zorg er alleen voor dat de minnaar niet al je tijd (in je hoofd en in het echt) opslokt en je weerhoudt om andere afspraken te maken.



Het maakte mij echter relaxter in het zoeken naar een serieuze relatie.
Luister naar hiltje.
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 07 juli 2014 @ 12:06:

Luister naar hiltje.Haha, badmeester. Hoest met jou eigenlijk (sorry off topic)?
Alle reacties Link kopieren
TO, je moet gewoon lekker genieten en zodra er een ander op je pad komt, kap je dit af! tot die tijd, doe vooral wat je niet laten kunt!



& of je het met of zonder condoom moet doen, dat blijft altijd een eigen keuze.
Alle reacties Link kopieren
quote:maggie1978 schreef op 06 juli 2014 @ 17:47:

Qian; en toen? je brak het met hem af....en heb je nu iemand gevonden waar je je hart wel bij open hebt gesteld?



Ja, aangegeven dat ik geen seks meer wilde. Zien elkaar nu soms nog, maar niet meer regelmatig als eerst. Kunnen heel persoonlijk praten, hebben wel echt een speciale band gekregen, omdat er geen relatie-druk bij zat.



Als we elkaar zien dan knuffelen we als we thuis afspreken soms ook wel uitgebreid. Aangezien we wel allebei behoefte hebben aan lichamelijk contact. Maar de grens van geen seks is duidelijk.



En nee, heb nog geen relatie. dat was voor mij ook niet van belang voor het besluit om geen seks meer te willen.
Echt, doe het niet. Dit klopt van geen kant.



SV is puur voor de lol en kan super zijn. Maar dan wel veilig, en zonder de verplichting van sexuele trouw. Je moet kunnen doen en laten wat je wil met anderen in mijn ogen, daarom is het een SV. En als jij een serieuze relatie wil, dan blokkeer je die weg als je nu sexuele trouw met een SV aan gaat. Daarbij weet je ook niet wat hij daarnaast nog doet: misschien heeft hij het hier met nog wel 20 anderen over.



Dus: SV prima lekker doen. Maar wel veilig.
quote:hiltje schreef op 07 juli 2014 @ 12:10:

[...]





Haha, badmeester. Hoest met jou eigenlijk (sorry off topic)?Ja nou dat huis, krijg er een punthoofd van! Dat kan ik niet bespreken in dit topic, waar wel?
Open een topic BM, dat kan je, het zal je eerste niet zijn.



Ik snap het moeilijke gedoe niet hoor, je kan prima afspreken (zélfs met een man) dat je even minnaartrouw bent en het meldt wanneer je met een ander hebt geneukt of de intentie heb dat te gaan doen.



Bestaat er zoiets als SOA moe? Zo ja, dan ben ik het. (niet slaan)
Alle reacties Link kopieren
Ja Badmeester, open een topic op Thuis
Alle reacties Link kopieren
Als je het echt alleen voor de seks wil, en dat betekent voor mij vrijwel niks diepgaand van elkaars (dagelijks)leven weten, dan moet je er voor zorgen dat jullie geen vaste routine opbouwen. Zoals: vaste dagen/avonden die erin sluipen of elke keer na díe ene gelegenheid met elkaar mee naar huis. Ga je verwachtingen krijgen en dan beginnen de moeilijkheden...



Af en toe een keertje over slaan op 't moment dat je 'm "normaal gesproken" zou zien, laat je er eens twee weken tussen zitten. Blijf ook een keertje niet slapen, ga na afloop naar huis of stuur 'm weg.

Dan werkt het prima !
quote:hiltje schreef op 07 juli 2014 @ 20:42:

Ja Badmeester, open een topic op ThuisNee want dan wordt het echt te herkenbaar
Alle reacties Link kopieren
heb het tot nu toe afgehouden en bevalt eigenlijk prima....mijn verlangen is uiteindelijk een relatie en ik ben het met de reacties eens, dat ik door een monogame seks relatie die mogelijkheid verklein. Bovendien op deze manier echt aandacht voor mezelf en niet na seks toch risico op meer willen/verlangen bv.....



bedankt voor jullie reacties!
Alle reacties Link kopieren
Je hoeft toch ook niet per se "gelukkig" van de seks te worden. Het is geil en lekker, en dat is voor mij voldoende. En als het dan ook nog gezellig is, is dat helemaal mooi meegenomen. Ik zou het wel veilig doen als je hem niet vertrouwt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven