Blij!

20-07-2014 23:19 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of hier iemand op zit te wachten, maar ik ben in mijn nopjes! Ik heb een enorm geslaagde date gehad dit weekend. Het is ongeveer 1,5 jaar geleden dat ik dit gevoel nog eens gehad heb. Ik dacht zelfs op een gegeven moment dat het niet meer aan mij besteed was. De liefde. Nu weet ik weer hoe het KAN zijn... Ok, het is nog pril en onbezonnen, maar toch... Zo leuk om te weten dat je nog vlindertjes kunt hebben. Ok. Dit wou ik gewoon even delen.
Alle reacties Link kopieren
Joehoe seks in het vooruitzicht
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Liefde is leuk! Vertel eens meer. Wat is er zo leuk aan hem of haar?
Alle reacties Link kopieren
Leuk voor je!
Leuk, geniet er maar van, het is hartstikke fijn om verliefd te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Geniet ervan
Alle reacties Link kopieren
quote:snoopylynn schreef op 20 juli 2014 @ 23:21:

Joehoe seks in het vooruitzicht
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Staat de volgende date al op de agenda?
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Alle reacties Link kopieren
Yep, date 2 is gepland dit weekend. :-) Ik vind hem leuk omdat hij, los van dat hij er goed uit ziet, grappig is, onderhoudend, attent, slim,... en misschien dat het feit dat hij buitenlands is, ook wel meespeelt. (expat). (exotisch=erotisch) :-)

Ik zit nu echter wel een klein beetje in dubio. Hij woont 250 km. bij mijn vandaan, en voor de eerste date had ik voor hem een hotelkamer geregeld (op zijn aanvraag). Als ik naar mijn gevoel luister, vind ik date 2 nog steeds te vroeg om hem bij mij al te laten bivakkeren. Wat zouden jullie doen ?
quote:winniedepoo schreef op 22 juli 2014 @ 08:34:

Yep, date 2 is gepland dit weekend. :-) Ik vind hem leuk omdat hij, los van dat hij er goed uit ziet, grappig is, onderhoudend, attent, slim,... en misschien dat het feit dat hij buitenlands is, ook wel meespeelt. (expat). (exotisch=erotisch) :-)

Ik zit nu echter wel een klein beetje in dubio. Hij woont 250 km. bij mijn vandaan, en voor de eerste date had ik voor hem een hotelkamer geregeld (op zijn aanvraag). Als ik naar mijn gevoel luister, vind ik date 2 nog steeds te vroeg om hem bij mij al te laten bivakkeren. Wat zouden jullie doen ?Hoe goed ken je hem al? Veel geskypt en gebeld ook?
Eh ja! En waarom kan hij zelf geen hotelkamer regelen?
Of ga jij die kant op?
quote:Annapalona schreef op 22 juli 2014 @ 08:37:

Eh ja! En waarom kan hij zelf geen hotelkamer regelen?Inderdaad wat vreemd, een expat die zelf geen hotel kan regelen...
Alle reacties Link kopieren
quote:Annapalona schreef op 22 juli 2014 @ 08:37:

Eh ja! En waarom kan hij zelf geen hotelkamer regelen?Kan hij zeker wel. Maar doet hij niet. Geen hotel = overnachten bij TO.
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
quote:guillaumette schreef op 22 juli 2014 @ 09:09:

[...]



Kan hij zeker wel. Maar doet hij niet. Geen hotel = overnachten bij TO.Hahaha, ja dat is waar.
Alle reacties Link kopieren
1e date afspreken in een hotelkamer die hij zelf niet kan regelen?
Alle reacties Link kopieren
quote:biloba schreef op 22 juli 2014 @ 09:12:

1e date afspreken in een hotelkamer die hij zelf niet kan regelen?Steeds om dezelfde reden deed hij dat niet dus.
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Alle reacties Link kopieren
Nog blijer.... ! Gisteren tweede date gehad, en dat is pico bello verlopen. Hij is netjes naar huis gereden, dus geen nog slaapfestijn. Morgen 3de date... vlinders! :-)
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Zo, dat gaat dus voorspoedig.

Geniet ervan!
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk! Veel plezier morgen en geniet er van!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Fijn dat je dit wil delen. Er zijn genoeg mensen die de hoop hebben opgegeven. Als ze dit lezen dan is er nog hoop...

Fijn weekend
Leuk! Zo heerlijk om verliefd te zijn!
Alle reacties Link kopieren
Leuk, geniet er van!



Als ik lees dat je dacht dat het er niet meer in zat, ben ik wel benieuwd hoe oud je bent.

(Ik stel me dan direct iemand voor die al bejaard is )
Alle reacties Link kopieren
Dank voor jullie leuke reacties. @loquase, ik ben 33 maar heb behoorlijk wat hobbels gekend in de liefde. Een aantal mislukte relatie achter de rug, en nog veel meer teleurstellingen van foute mannen. (It's a jungle out there.) Als ik er nu op terug kijk, zie ik ook wel in dat ik geovelueerd ben van een jong naïef afhankelijk onzeker meisje, naar een sterkere onafhankelijke en zelfstandige vrouw die min of meer alles op een rijtje heeft. (buiten die man dan) Ik heb daar hard voor gewerkt, maar ik zie nu in dat je je eerst goed moet voelen, in balans zijn, voor dat je überhaupt aan een stabiele relatie kunt beginnen. Die mislukte relaties hadden zeker ook te maken, met een geest die nog niet helemaal 'op orde' was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven