Man met adhd en sex

22-07-2014 09:59 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek mensen die hetzelfde mee hebben gemaakt als ik. Mijn man heeeft adhd en lijkt geobsedeerd door sex. Ik kwam er achter doordat het leek alsof hij alleen nog maar daar mee bezig was als alles goed ging kwam dat onderwerp weer naar voren.. Ik heb nu 10 jaar een relatie en dit verliep erg zwaar! Het leek alsof alles draaide om de adhd! Ik wilde alles opnieuw opbouwen en het leek alsof hij me de ruimte niet wilde geven. Steeds weer die sex waar ik dus geen behoefte aan had! Tot ik dacht ach, als jij zegt dat dat voor jou het enige issue is.. In een andere reactie gaf ik al aan dat ik stiekem naast hem mee ben gaan mastruberen. En daar volgende niks anders als goeds uit! Door meer seks en wat spanning door oa dat stiekem mastruberen is onze relatie nu helemaal perfect. We hebben een zoon van 3 en een dochter van 5, het is een geweldige vader en man nu. Zijn er mensen die dit ook zo mee hebben gemaakt? Eerst een relatie waar je van weg wil rennen en nu de droom relatie waar nog steeds adhd een plekje heeft maar niet meer overheerst? Daarnaast wil ik iedereen in dezelfde situatie dit adviseren, een man met adhd denkt heel de dag, een man zonder sex is vragen om problemen, bouw de sex op als hij voor de rest zijn best doet. Hij kan het niet los laten en dat snap ik nu ook. In een relatie werk je aan alles en niet wat een van beide belangrijk vindt.. Juist sex heelt alle wonden, ben intiem en dan bedoel ik echt niet extreem! Maar aan een relatie werken waar sex eveb buitenspel staat is alles opschuiven naar wanneer je wel weer wilt, want dan pas heeft een man met adhd rust.. Nu heb ik 3 keer in de 2weken sex en ik vind het geweldig, hij zou vaker willen maar met kids en werken ligt mijn behoefte daar niet.. Toch heeft hij nu respect voor mijn wensen en met stiekem mastruberen (stuk korter en sneller en garantie tot op mijn manier klaar komen haha) is iedereen blij en loopt alles op rolletjes..

Dus.. Wie heeft dezelfde ervaring of zit nu met dit probleem?
Alle reacties Link kopieren
Wat een rare redenatie, adhd en dus geobsedeerd door seks. Mijn vriend heeft ook adhd en ik herken dit helemaal niet. Je vent heeft gewoon een hoog libido.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap er niets van.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op 22 juli 2014 @ 10:02:

Ik snap er niets van.





Ik ook niet.



Ik snap het verband dat TO tussen haar man, de ADHD, de sex en haar groeiende libido door het groepsmasturberen niet.



Wat heeft het met die fokking ADHD te maken?
Alle reacties Link kopieren
Heb je zelf ook ADHD? Je springt van de hak op de tak waardoor ik je punt volgens mij finaal mis?

Kan er in ieder geval een touw aan vast knopen.
Alle reacties Link kopieren
Dacht dat het aan mij lag... Vaag verhaal!
Alle reacties Link kopieren
Wat een onzinnig verhaal. Je wil ons adviseren dat we onze mannen met adhd zo veel mogelijk seks moeten geven want dan wordt de relatie perfect?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb maanden er aan besteedt om de relatie opnieuw op te bouwen.. Daarbij gaf ik aan dat ik wilde wachten met seks tot het moment dat alles in de relatie beter ging. Ik heb hem dus min of meer onthouden van de sex. Ja ik dacht dus omdat hij er steeds weer over begon dat hij alleen maar met dat bezig was. Maar dat is logisch als je weken en soms een maand geen sex hebt! Ik vond het belangrijk dat alles eerst goed was voor ik me open kon stellen voor sex. Maar
Ik begrijp weinig van je post. De relatie tussen ADHD en seks is me al helemaal niet duidelijk.
quote:pinkpunk schreef op 22 juli 2014 @ 10:31:

Ik heb maanden er aan besteedt om de relatie opnieuw op te bouwen.. Daarbij gaf ik aan dat ik wilde wachten met seks tot het moment dat alles in de relatie beter ging. Ik heb hem dus min of meer onthouden van de sex. Ja ik dacht dus omdat hij er steeds weer over begon dat hij alleen maar met dat bezig was. Maar dat is logisch als je weken en soms een maand geen sex hebt! Ik vond het belangrijk dat alles eerst goed was voor ik me open kon stellen voor sex. MaarOef, wat een cliffhanger.
Alle reacties Link kopieren
Nou zeker!
Tell me more, tell me more
Alle reacties Link kopieren
quote:carpediem90 schreef op dinsdag 22 juli 2014 10:25 Wat een onzinnig verhaal. Je wil ons adviseren dat we onze mannen met adhd zo veel mogelijk seks moeten geven want dan wordt de relatie perfect?Zeker met 1,5 x per week.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vriend met adhd, maar hij is niet geobsedeerd door seks. Moet ik me nu zorgen gaan maken om onze relatie?
Alle reacties Link kopieren
quote:pinkpunk schreef op 22 juli 2014 @ 10:31:

Ik heb hem dus min of meer onthouden van de sex.Ah, de ultieme relatietip.
Alle reacties Link kopieren
quote:loquase schreef op 22 juli 2014 @ 10:42:

Ik heb een vriend met adhd, maar hij is niet geobsedeerd door seks. Moet ik me nu zorgen gaan maken om onze relatie? Misschien masturbeert hij stiekem.
Alle reacties Link kopieren
Alles behalve dat advies! Ik heb alleen maanden besteedt aan de relatie zonder de sex. Vanaf het moment dat ik weer sex had met hem ging alles een stuk beter. Voor ons vrouwen ligt het anders om eerst aan de relatie te werken. Sex hoort daarbij dat wil ik zeggen. We kwamen geen stap verder doordat alles goed ging en steeds weer twrug kwam op sex. Het is geen obsessie, het is onlogisch om alles goed te laten gaan en vervolgens s avonds te gaan slapen en te denken dat zo alles wel goed komt. Intiem zijn is ook binden. Reacties zijn ook wat fel, ik wilde alleen maar laten zien dat mijn relatie op gebloeid is nadat alles aan gepakt werd en niet alleen de relatie maar dus ook de sex. We hebben nog steeds maar 3 keer in de 2 weken sex dus het is echt niet dat ik alle sex geef zoals jij nu zegt. Ik hoopte op leuke reacties en herkenning, niet op dit. Ja ik klink hak in de tak, maar dat ben ik. Ik wilde alleen zeggen sex onthouden is ook niet de oplossing..
Het enige wat ik begrijp uit je verhaal is dat je nu helemaal happy bent met je man en de relatie. Dat is hartstikke leuk voor je. Maar je bent erg aan het generaliseren. "Voor ons vrouwen ligt dat anders" en dat ADHD'ers geobsedeerd zijn door sex. Dat staat volkomen los van elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp er nog steeds geen hol van
Snap er geen jota van, wat een brei van woorden die geen verhaal vormen. Sorry TO
TO haar vriend masturbeert niet, hij mastrubeert
Alle reacties Link kopieren
Ikkanernogsteedsgeentouwaanvastknopen......
Zo lastig is het toch allemaal niet? TO was niet happy met haar relatie en dacht dat ze het helemaal opnieuw op moest bouwen (hoe doe je dat trouwens?) voor die opbouw had ze een seksloze tijd nodig schijnbaar. (oftewel pikstraf)

Nu is ze er achter gekomen dat door duo masTRUbatie (what that may be) de relatie ineens goed is. Pikstraf helpt dus niet.



Wat een oogopener.



Maar fijn voor jullie TO.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook niet zeggen dat iedereen hetzelfde is, alleen dat ik juist stom ben geweest.. Samen werk je aan een relatie en als het goed gaat waarom alleen met sex wachten? Dan raakt je man wrl gefrustreerd, het was een stomme actie en ik denk dat ik het er juist moeilijker door heb gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Logisch dat je leuke reacties wou. Maar het is gewoon geen goed leesbaar verhaal.



Fijn dat jullie weer happy zijn! Sex kan zeker binden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven