Ff klaar met seks/intimiteit

22-07-2014 11:29 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Om het grof te zeggen "ik walg er op het moment van"



Mijn vriend is best kusserig, maar kan er op het moment ff niet mee overweg..

Zit zelf ook helemaal niet lekker in m'n vel, hele drukke periode gehad op het werk, daarnaast nog een studie, walgelijke exen gehad, en naar mijn idee komt dat er nu allemaal ff uit.



Wie kent dit?
Heb je je vriend al verteld dat je er even klaar mee bent? Is het een 'klusje' geworden? Een 'opdracht'? Zie jij meer dingen die normaal als vanzelfsprekend gaan, nu als een klusje?



Zit je tegen een burn out aan?
Alle reacties Link kopieren
En je hebt dit ook met je vriend besproken?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Nee heb het hem niet verteld (nog niet), we zijn nog maar 2 maand bij elkaar, ik ken hem al wel 2 jaar.

Voorheen vaak vreemdgaande partners gehad, en van mijn huidige vriend weet ik 100% zeker dat hij wel te vertrouwen is.

Maar de seks voelt voor mij nu inderdaad meer als klusje.

Dit is al vanaf het begin zo..



Wil hem er ook absoluut geen verdriet mee doen!
Maak het uit. 2 maanden is nog niet zo lang. Neem rust in je leven. Even een aantal verplichtingen schrappen. Als het al vanaf het begin (8 weken geleden) voelt als niet prettig, stop er dan mee. Dat gaat alleen maar wringen op de lange duur.
Ik zou ook zeggen ga eerst aan jezelf denken.



Hier iets andere situatie, ook vreemdgaande exen gehad en ik zat toen ik vriend leerde kennen ook tegen een flinke burnout aan na de scheiding en later bleek dit ook zo te zijn. Heb overwogen het uit te maken maar in tegenstelling tot jouw verhaal was de intimiteit en seks vanaf dag 1 fantastisch en kreeg ik er juist energie en een goed gevoel door zeker na alle mafklappers voor hem. Maar als je zo rot in je vel zit dat dat ook al niet lukt neig ik toch naar denken dat je het even alleen moet verwerken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven