Meer vrijheid geven...maar...

22-07-2014 09:26 93 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik heb hier nog al wat gepost maar nu zit ik met het volgende 'probleem'. Wie mijn vorige topic las weet dat mijn vriend nogal militaristisch omging met mij en de kinderen. Ik heb jullie reacties aan hem laten lezen en hij ging veranderen. Maaaaaaaar nu komt het!!!!

Eergisteren kregen we ruzie omdat ik aan hem vroeg of hij me gemist had. Ik was een dagje weggeweest en vroeg dat gewoon om te lachen. Hij vond dat ik overdreef en te ver ging door dat te vragen. Na even ruzie maken kwam eruit dat hij meer tijd voor zichzelf wilde!!!! Ja ok ik ben iemand die dan in paniek schiet en extreem wordt. Ik zou hem hele dagen lopen negeren dan ( heb ik niet gedaan hoor). Normaal gingen we woensdag samen naar de zee een vriend van hem bezoeken en zijn zus. Plots zegt hij dat hij liever alleen gaat om die dag al eens persoonlijke vrije tijd te hebben. Ok goed zei ik dan ga ik met de kinderen naar de zee ( andere badplaats) want dat was wel zo gepland dat ze dan fijn konden spelen daar. Vriend zit het niet zitten dat ik alleen nat de zee ga, loopt met een lang gezicht rond en zegt dat hij liever heeft dat ik thuis blijf dan is hij geruster! Maar thuis kan er toch ook iets gebeuren? Trouwens we zitten aan de zee 10kilometer van elkaar af.



Het grote probleem nu is dat ik niet weer hoe ik me moet gedragen? Wanneer moet ik hem vrijheid geven? Als ik nu zeg dat ik alleen naar de winkel ga dan mag dat niet want hij wil mee. Hij bepaald dus exact wanneer hij die vrije tijd neemt. Ik merk dat hij ervan geniet dat ik zo onzeker ben nu. Hij heeft de touwtjes in handen en ik voel me diep ongelukkig daarbij. Hij zei gisteren dat ik goed mijn best doe en goed bezig ben!?....
Alle reacties Link kopieren
Orchidee123, ik denk dat jij heel goed weet dat je niet op het juiste adres bent bij deze man. Iemand die geniet van jouw onzekerheid? Iemand die geniet van het alle touwtjes in handen hebben en een ander diep ongelukkig te maken, willens en wetens?

En dan zegt hij ook nog eens dat je goed bezig bent.....



En nu vraag je hier op het forum; hoe moet ik me gedragen?

Wat zou je antwoordt zijn als iemand anders je deze vraag zou stellen als hij/zij in dezelfde situatie zou zitten als jij.
Bij een scheiding in je haar gaat het ook 2 kanten uit dus dikke doei! (by GrumpyCat1983)
Alle reacties Link kopieren
misschien niet zo aardig dat ik het zeg; maar volgens mij heb jij het AMK nodig of gedwongen kader van bureau jeugdzorg om te kunnen zien wat goed is voor je kinderen. Toch maar goed dat het bestaat
Ik snap echt niet dat je je laat isoleren en de wet laat voorschrijven...nog erger...je komt niet voor jouw kinderen op.Mijn god zeg..ik heb erge medelijden met jouw kinderen omdat hun moeder niet voor haarzelf en hen opkomt.Bah
Alle reacties Link kopieren
quote:noekske74 schreef op 22 juli 2014 @ 11:46:

Orchidee123, ik denk dat jij heel goed weet dat je niet op het juiste adres bent bij deze man. Iemand die geniet van jouw onzekerheid? Iemand die geniet van het alle touwtjes in handen hebben en een ander diep ongelukkig te maken, willens en wetens?

En dan zegt hij ook nog eens dat je goed bezig bent.....



En nu vraag je hier op het forum; hoe moet ik me gedragen?

Wat zou je antwoordt zijn als iemand anders je deze vraag zou stellen als hij/zij in dezelfde situatie zou zitten als jij.Hij maakt niet zomaar iemand willens en wetens ongelukkig, hij maakt de vrouw van wie hij zegt te houden willens en wetens ongelukkig. Hij sluit haar op, om zelf vrijheid te 'krijgen'.
Later is nu
quote:loisnvt schreef op 22 juli 2014 @ 11:36:

Ben je werkeljk zo wanhopig, dat je je kinderen met zo'n bullebak van een stiefvader opzadelt???Dit dus!
Alle reacties Link kopieren
quote:loisnvt schreef op 22 juli 2014 @ 11:36:

Ben je werkeljk zo wanhopig, dat je je kinderen met zo'n bullebak van een stiefvader opzadelt???



Blijkbaar wel, want als hij aangeeft haar iets minder te willen zien, raakt TO in paniek en gaat extreem gedrag vertonen.

Het lijkt er op dat ze heel bang is om deze man kwijt te raken.
Alle reacties Link kopieren
Haal die man weg bij je kinderen, want hij beschadigt ze. En jij laat het toe. Stop daarmee.
Alle reacties Link kopieren
quote:riannerianne schreef op dinsdag 22 juli 2014 11:39 Mooi onderschrift heb je, Fame.Niemand zo betrouwbaar als ED!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Maak je eens druk om je kinderen in plaats van die domme relatie van je. Sorry hoor, maar ik heb je vorige topic ook gelezen en kan gewoon niet geloven dat je je kinderen zo laat beschadigen door deze grote, bazige, onzekere **&%$^T.

Jij kan voor jezelf kiezen, je kinderen niet in deze.

Dus stop met aan jezelf denken en beeindig de relatie voor de bestwil van je kinderen.
kinderen van de rekening
Alle reacties Link kopieren
Het wordt vaak geroepen op dit forum maar dit keer meen ik het echt: dump hem. Gauw. Niet alleen voor jezelf maar vooral ook voor je kinderen.



22 keer sms'en in de speeltuin, je belemmeren in je vrijheid. Ziekelijk gedrag noem ik dat. Word wakker. Deze man gaat niet veranderen, klaar.
Ik ken iemand die ook zon vriend heeft. Alle spirit is al uit haar. Alles draait om hem. Als

Ze ff weg wil gaat de telefoon de hele tijd. Hij "durft" niet bij zijn eigen baby te zijn zodat ze ff weg kan. Allemaal manipulatie. Hoe maak je dan een blind peerd de ogen open? Heb t idee als ik eerlijk ben ze nog harder bij hem blijft. Ben ik nu hier ook bang voor. Hoe harder en duidelijker de adviezen Zijn TO hoe harder je bij hem blijft. Het leven hoort vrij te zijn. Waarom kies je bewust voor een gevangenis? Of zit de liefde zo diep? Eigenwaarde zo laag? Leg t me uit. Ik wil t echt graag weten/leren/begrijpen
Hij mag voortaan achter jou aanrijden.



Met zijn bek over de trekhaak welteverstaan



Echt hoor een echte man doet dit niet die heeft genoeg zelfvertrouwen om je gewoon inderdaad te vragen 'SMS je ff als je er bent enne fijne dag schattie".



Ben laatst 'even' naar Dresden op en neer gereden samen met een vriendin. Haha das wel verder dan 2 uurtjes naar het strand. Ik heb geen woorden voor dit. WAT een idioot.



Enne...hoi controlfreak ik weet dat je dit leest want als ze je het vorige topic heeft laten lezen dan hou je natuurlijk nu alles in de gaten. Ik ken types als jij. Ga je schamen en wat aan je kleine piemel syndroom doen. Slecht excuus voor een man dat je er bent!!!
Alle reacties Link kopieren
En nu zei hij net dat hij zich heel goed gaat amuseren zonder mij morgen met die kameraad. Weet zeker dat hij met die kameraad gaat want die zit daar met zijn zoontje. Maar hij eist dat we samen terug richting thuis rijden 's avonds
O nu gaat ie je jaloers lopen maken?



Dringt er nou niks door van wat wij hier roepen Orchidee?



Gaat hij ook nogeens lopen eisen?



WORDT NOU EENS WAKKER!
Alle reacties Link kopieren
quote:orchidee123 schreef op 22 juli 2014 @ 14:15:

En nu zei hij net dat hij zich heel goed gaat amuseren zonder mij morgen met die kameraad. Weet zeker dat hij met die kameraad gaat want die zit daar met zijn zoontje. Maar hij eist dat we samen terug richting thuis rijden 's avonds

Het moet niet gekker worden.....

Zit je ons voor de gek te houden op deze warme dinsdag, TO?
Bij een scheiding in je haar gaat het ook 2 kanten uit dus dikke doei! (by GrumpyCat1983)
Deze vent bewijst dat er meer gekken los rond lopen dan dat er vast zitten
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat TO zwakzinnig is...
Alle reacties Link kopieren
quote:orchidee123 schreef op 22 juli 2014 @ 14:15:

En nu zei hij net dat hij zich heel goed gaat amuseren zonder mij morgen met die kameraad. Weet zeker dat hij met die kameraad gaat want die zit daar met zijn zoontje. Maar hij eist dat we samen terug richting thuis rijden 's avonds

Je hebt duidelijk je prioriteiten niet op orde en maakt je druk om de verkeerde zaken.

Ga eens in op de berichten hier. Waarom ben je zo bang deze man kwijt te raken? Geloof je werkelijk dat je slechter af bent zonder hem?



@ Grumpycat, niet alleen deze vent. TO komt ook niet bepaald weldenkend op mij over.

Ik begin een beetje te twijfelen aan het verhaal.
Alle reacties Link kopieren
quote:orchidee123 schreef op 22 juli 2014 @ 14:15:

En nu zei hij net dat hij zich heel goed gaat amuseren zonder mij morgen met die kameraad. Weet zeker dat hij met die kameraad gaat want die zit daar met zijn zoontje. Maar hij eist dat we samen terug richting thuis rijden 's avonds



Lees jij wel?? Nog steeds maak je je druk om die enorme &&%$& van je, ga een NADENKEN over hoe die vent grotendeels de jeugd van je kinderen verpest en/of negatief beinvloed en maak een kies voor je kinderen ipv voor een (slappe zak van een) 'man'!!

Zielig hoor. (voor je kinderen)

Wat heb jij er in godsnaam voor nodig om het beste voor je kinderen te kiezen?

Wow, ik wind me zelden zó op om topics!
Alle reacties Link kopieren
quote:spectral schreef op 22 juli 2014 @ 14:28:

Ik denk dat TO zwakzinnig is...



Dat moet haast wel ja (niet eens grappig bedoeld)

Kan ik zó slecht tegen, vrouwen die alleen maar voor zichzelf en/of hun slechte relatie kiezen.

Als je alleen bent, oké, doe wat je wil, je beschadigd toch alleen jezelf ermee.

Maar hier zijn kinderen bij betrokken die slecht behandeld worden door de verkering van moeder, en moeder kiest voor dat excuus van een vent.

Want dat doe jij TO, je stelt een man boven je kinderen.
Tja ik hoop maar dat het nep is. Maar helaas bestaan dit soort situaties echt. En ik durf die uitspraak dus ook niet te doen want als het wel echt is dan is het in en in triest dat Orchidee zich zo klein laat maken door een figuur wat de term man niet waardig is!
Bizar.
Alle reacties Link kopieren
quote:orchidee123 schreef op 22 juli 2014 @ 14:15:

En nu zei hij net dat hij zich heel goed gaat amuseren zonder mij morgen met die kameraad. Weet zeker dat hij met die kameraad gaat want die zit daar met zijn zoontje. Maar hij eist dat we samen terug richting thuis rijden 's avonds



En toen zei jij "Maar misschien zitten we daar dan helemaal niet meer, maar een strand(tent) verderop met patat ofzo".. Toch?

En bovendien gaan jullie je ook uitstekend vermaken, want hij is er niet bij, toch? Dat zei je? Zeg me dat je dat zei?
Later is nu
quote:orchidee123 schreef op 22 juli 2014 @ 14:15:

En nu zei hij net dat hij zich heel goed gaat amuseren zonder mij morgen met die kameraad. Weet zeker dat hij met die kameraad gaat want die zit daar met zijn zoontje. Maar hij eist dat we samen terug richting thuis rijden 's avondsEn dit is het enige wat je te melden hebt na alle reacties? Arme kinderen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven