date reageert niet op app maar wel volgende date gepland

22-07-2014 12:35 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee allemaal,



Ik heb vorige week zaterdag een date gehad met een man, was heel gezellig en we hadden een leuk gesprek zonder de tijd in de gaten te hebben. De dag erna kreeg ik gelijk een berichtje dat hij de date leuk had gevonden. Dus we appten een beetje over en weer, niet te veel maar dat vind ik prima, zeker in beginfase. Toen heb ik m na een paar dagen gevraagd voor een tweede date en dat leek m leuk. Hij stelde voor om voor me te koken, afgelopen zaterdag. Ik vertelde dat ik niet kon omdat ik op vakantie zou zijn, maar dat ik wel de zaterdag erna zou kunnen(dus aankomende zaterdag) nou dat was allemaal prima en dus nog beetje geappt, soms begon hij, soms ik. Ik heb gewoon internet op vakantie, dus we hadden beetje geappt nog. Maar na n paar dagen niet appen, wat ik goed en normaal vind, moest ik voor de tweede keer weer eens n gesprek beginnen(en ik vind t ook zo wat om elkaar helemaal niet meer te appen tm de date, dat zou raar zijn) dus ik heb m gisteren geappt hoe t met m is. Hij is wel al veel online geweest maar reageert niet meer. Ik krijg een soort van gevoel alsof hij niet meer zoveel zin heeft in die date en waarom weet ik niet, maar gewoon een vermoeden dat hij misschien wel afzegt. Nou vind ik t ook beetje raar om weer een berichtje te stureb achter het onbeantwoorde berichtje aan, ik zou dat zelf namelijk ook raar vinden als iemand dat bij mij deed. Ik weet ook wel dat hij t misschien druk heeft eb daarom nog niet gereageerd heeft maar ja.. Ik wil m eigenlijk gewoon vragen iets in de trant van hoe laat spreken we zaterdag af? Ten eerste omdat ik dat wil weten ivm mijn plannen van andere dingen zaterdag en omdat ik dab gelijk duidelijk heb of r nog doorgaat. Ik zou er namelijk van balen als ik pas vrijdagavond erachter moet komen dat t niet meer doorgaat en ik niks anders meer kan plannen op mijn zaterdagavond.. Dus wat te doen? Hem vanavond nog n bericht sturen(al vind ik dat beetje raar maarja) of wachten tm donderdagavond ofzo?
wherever you go, go with all your heart
Donderdag lijkt me vroeg zat. Maak jezelf niet gek.
Alle reacties Link kopieren
Ja misschien heb je wel gelijk:) ik denk soms te veel na haha
wherever you go, go with all your heart
Alle reacties Link kopieren
waarom zou je niet kunnen vragen 'hoe laat zaterdag"?" Hoe tijd is toch net zo kostbaar als die van hem. Ik zou hem dat zo rond donderdag wel vragen indien je niets hebt gehoord.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou afwachten totdat hij iets terugstuurt. Als hij donderdag nog niet gereageerd heeft zou ik de date afblazen. Ik hoef echt niet continue met mijn date te appen maar na 3 dagen genegeerd te zijn zou ik er wel klaar mee zijn. Maar goed, het is pas een dag geleden dus ik zou me (nog) niet zo druk maken! Komt wel goed!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook tot donderdag wachten om nog een app te sturen. Ik zou daarin wel aangeven dat IK de date cancel (je gaat toch niet zitten wachten). Dus zoiets in de trand van: Heb niks meer van je gehoord dus ik heb nu maar voor zaterdag iets anders gepland. Ik vond het wel heel gezellig 2 weken geleden dus als je nog een keer op date wilt dan hoor ik het wel van je?
No worries
Alle reacties Link kopieren
Donderdag appen is vroeg genoeg. Date niet afzeggen. Zonde!

Gewoon donderdag vragen hoe laat je afspreekt. Ik durf te wedden dat hij jou voor die tijd echt al wel 'm appje heeft teruggestuurd en dat je je nu druk om niets maakt. Relax!
Alle reacties Link kopieren
Donderdag een casual berichtje sturen. Iets van, he gaat onze date zaterdag nog door?

Niet zomaar zelf cancelen als je hem wel leuk vindt. Paar dagen niet appen moet kunnen, verder.
Alle reacties Link kopieren
Hoi bloemetje 1992, ik zou ook wachten tot en met donderdag want je weet ook niet precies wat hij doet en wat er door zijn hoofd speelt. Misschien is ie wel van het weer aan het genieten en heeft hij helemaal geen tijd om te appen, ik zou er niet te veel achter zoeken
Alle reacties Link kopieren
Hee allemaal, bedankt voor jullie reactie. Ja ik twijfelde zelf eerst ook om de date af te zeggen.. Maar ik denk ook omdat het gevoel van de eerste date een beetje gezakt is omdat er zoveel tijd tussen zit. Maar, t was een hele leuke eerste date dus eigenlijk is het zonde om de date af te zeggen. Ik zou t gewoon alleen vet lullig vinden als hij bijvoorbeeld vrijdag of zaterdag ineens afzegt en tot dan niks laat horen, maar misschien maak ik me druk om niks (wat ik wel vaker doe) maar ik zie t nog maar even aan dan
wherever you go, go with all your heart
Anders stuur je hem nu toch een berichtje in de trant van: goh even benieuwd wat je in gedachte had voor zaterdag: middag of avond? Dan kan ik de rest van mijn weekend ook plannen.

ofzo:)
Ik heb een schijthekel aan op mijn vingers zitten, gewoon vragen of de date nog doorgaat.

Sukkels van kerels, is iets laten horen nou zo ontzettend lastig?
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het niet... plotseling ander gedrag op de app is vaak tekenend in deze fase. Mij lijkt de kans groot dat de interesse is gezakt of dat er een ander is langsgekomen.



Zelf zou ik appen hoe laat hij zaterdag wil afspreken. Heb je donderdag niets van hem gehoord, dan cancel je de date zelf of je blokkeert hem gewoon. Als hij jou kan negeren, kun jij dat net zo goed bij hem. En uiteraard plan je iets leuks voor jezelf voor zaterdag!
Alle reacties Link kopieren
Nouja t enige waar ik nu over twijfel is of ik m vanavond moet appen over zaterdag of pas donderdag. Ik heb alleen totaal geen geduld hahaha
wherever you go, go with all your heart
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem lekker laten. Je bent op vakantie, geniet van je vakantie en laat maak je niet druk om je date. Sommige mannen houden niet zo van appen. Zodra de date afgesproken is, hebben ze zoiets van "We praten dan wel verder".

Laat het los, dan hoor je vast van de week wel iets. En anders niet, dan kun je altijd vrijdag nog vragen hoe laat hij kan. Jij kunt dan gerust aangeven hoe laat jij nog tijd hebt. Hoezo zou jij je afspraak aan hem aanpassen?
Alle reacties Link kopieren
quote:chismes schreef op 22 juli 2014 @ 21:04:

Ik zou hem lekker laten. Je bent op vakantie, geniet van je vakantie en laat maak je niet druk om je date. Sommige mannen houden niet zo van appen. Zodra de date afgesproken is, hebben ze zoiets van "We praten dan wel verder".

Laat het los, dan hoor je vast van de week wel iets. En anders niet, dan kun je altijd vrijdag nog vragen hoe laat hij kan. Jij kunt dan gerust aangeven hoe laat jij nog tijd hebt. Hoezo zou jij je afspraak aan hem aanpassen?Ja je hebt helemaal gelijk, helemaal. Ik ga m mooi hieraan houden. T is meer dat ik al 3 jaar geen dates heb gehad door mijn afgelopen relatie dus ik weet allemaal niet meer hoe t gaat haaha
wherever you go, go with all your heart
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gewoon duidelijkheid willen als ik jou was.

Je onderbuik gevoel klopt meestal eigenlijk wel.

Het is je goed recht te vragen of hij wel oprecht zin heeft in de date, en of het iets met jou te maken heeft dat hij wat stiller is, of niet.



Dan ben je in ieder geval van het rotgevoel af!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven